Працював в 5 компаніях   17 років

Торгівля роздрібна / Retail, Будівництво, Державний сектор

Старший технік

Hop Hey

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 3 місяці

06.2022 - до теперішнього часу

  • Організація та контроль виконання планового тех. обслуговування обладнання торгових точок розливного пива. Створення графіків для 8 техніків (Київ та Київська обл.)
  • Організація та контроль виконання заявок з аварійних та поточних ремонтів холодильного, кліматичного, пивного обладнання
  • Контроль замовлень та списань ТМЦ техніками
  • Перевірка актів виконаних робіт підрядними організаціями, оформлення заявок на оплату
  • Систематичний об'їзд торгових точок для виявлення невідповідностей щодо технічного стану обладнання та стану торгівельних приміщень
  • Складання щотижневих звітів

Керівник Будівельних проектів

New Space

Будівництво

4 місяці

10.2021 - 02.2022

  • Укладання та супровід договорів;
  • Організація та контроль будівних процесів (внутрішні та зовнішні будівельно-монтажні роботи, інженерні системи, благоустрій) ;
  • Робота з дозвільними державними органами, дизайнерськими бюро, проектними організаціями, підрядними організаціями, постачальниками обладнання і матеріалів, замовниками;
  • Визначення обсягів планованих ремонтно-будівельних робіт;
  • Ведення звітності по виконаним і плановим роботам;
  • Здійснення при необхідності підготовки і контролю будівельних тендерів;
  • Забезпечення реалізації наданої проектно-дизайнерської документації.

Фахівець з технічних питань

Мережа магазинів "Біле Сухе"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 8 місяців

02.2019 - 10.2021

За 2,9 роки було відкрито 157 торгівельних точок по Україні під моїм керівництвом.

  • Прийом, обмір та первинний огляд нового приміщення торгівельних точок (обмірний план, точки введення комунікацій, поверхневе планування зі спеціфікацією обладнання);
  • Створення та затвердження дизайну проекту і технічного завдання для підрядників;
  • Планування бюджету ремонтних робіт та затвердження їх графіка;
  • Відбір підрядників для об'єкту (електрики, будівельники, підрядники по ролетам, вентиляції і кондиціюванню);
  • Укладання та супровід договорів;
  • Технічний нагляд (контроль якості та термінів виконання робіт на об'єкті);
  • Контроль комплектації об'єкту та зовнішніх конструкцій (меблі, торгове обладнання, касове обладнання, вивіска, зовнішня реклама та ін.);
  • Прийом робіт у підрядників і участь в передачі об'єкта в експлуатацію;
  • Проведення тендерів на ремонт та технічне обслуговування обладнання;
  • Супровід та контроль взаєморозрахунків з підрядними організаціями;

Зам. директора

LAK STUDIO

Будівництво

4 роки 10 місяців

04.2014 - 02.2019

  • Підбір та адаптація персоналу;
  • Планування графіка роботи монтажних бригад з урахуванням термінів і складності об'єктів;
  • Контроль якості монтажних робіт ;
  • Інвентаризація матеріалів та комплектуючих, їх закупівля та розподіл з урахуванням термінів здачі об'єктів (1С8 (підприємство));
  • Підготовка комерційних пропозицій;
  • Всі етапи укладення договору з клієнтом, контроль своєчасного виконання договору;
  • Контроль документообігу та оплат (1С8 (підприємство));
  • Прорахунок та контроль грошових нарахувань співробітникам та підрядникам
  • Планування та контроль бюджету Lak Studio

Провідний інженер

КНУБА

Державний сектор

6 років 8 місяців

07.2007 - 03.2014

  • Складання та планування бюджету конференцій, виставок;
  • Переговори з потенційними спонсорами, складання пропозицій тощо;
  • Управління підрядниками: постановка і контроль виконання завдань;
  • Контроль документообігу та оплат (тісна співпраця з бухгалтерією);
  • Управління підрозділом: міжнародні проекти та програми - 3 спеціаліста (огранізаційний комітет 10 - 16 чоловік);
  • Планування рекламної компанії виставок та конференцій;
  • Контроль дотримання термінів подачі наукової та рекламної інформацїї учасниками конференцій та виставок, перевірка якості наданої інформації;
  • Розробка презентацій та участь у виставках

Ключова інформація

Моя відповідальності розповсюджувалась на три зони:

1. Процес: до моїх обов'язків входило управління процесом відкриття нових ТТ. Прийом нового приміщення, планування та погодження графіку ремонтних робіт, проведення тендерів серед підрядних організацій для об'єкту, укладання договорів, технічний нагляд, передача об'єктів в експлуатацію, оптимізація та систематизація бізнес-процесів;

2. Організація роботи команди: адаптація ключових співробітників, навчання команди, та ефективна взаємодія суміжних відділів;

3. Фінанси: планування бюджету ремонтних робіт, супровід та контроль взаєморозрахунків з підрядними організаціями.

Проходжу навчання за напрямком "Управління проектами"

Навчався в 1 закладі

Київський національний університет будівництва і архітектури (КНУБА), спеціаліст.

«Професійне навчання. Виробництво, експлуатація та ремонт підйомно-транспортних, будівельних, дорожніх та меліоративних машин і обладнання»

Киев, 2007

Володіє мовами

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Управління проектами

Киев, 2021

Побудова ефективної системи управління проектом, здатної до постійного розвитку. Забезпечення проекту потрібними ресурсами. Оперативне щоденне керівництво, управління взаємодією ресурсів, координація та контроль реалізації проекту задля досягнення планових показників проекту.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач: MS Office, 1С 8, AutoCAD, Microsoft Project (графіки проектів)

Юрій Сергійович

Інженер, Менеджер проєктів

Київ

Голосіївський район, Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

38 років

повна зайнятість

Оновлено 4 місяці тому