Працював в 4 компаніях   13 років 4 місяці

Телекомунікації / Зв'язок, Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

System Administrator

IMC

Телекомунікації / Зв'язок

8 місяців

05.2021 - 01.2022

Configuring routers, switches. Solution of issues of routing streams. Connection of legal entities and individuals. Help from technical support if they cannot handle the task.

Technical manager

Б.Т.9. Украина

Транспорт та Логістика

10 місяців

05.2019 - 03.2020

Consulting and supporting users, as well as monitoring the temperature chain during the supply and storage of goods.

Technical support specialist

FMGroup

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

10 місяців

10.2017 - 08.2018

Technical support for the restaurant chain. Consultation on technical issues of users. System administration.

Telecommunication engineer

Евротранстелеком

Телекомунікації / Зв'язок

10 років 8 місяців

01.2006 - 09.2016

Accidents were detected by our Network Monitoring System.

My responsibility was to monitor accidents on our network throughout Ukraine and abroad, 24/7, seven days a week. Our department consisted of 4 people, worked in shifts.

The main work consisted of receiving a phone call or e-mail from customers with a complaint about the service provided, as well as registering problems that appeared on the monitoring system.

All incoming complaints from customers by phone or email were logged in BugZilla.

When a complaint was received, the problem was analyzed, if the problem could be solved on our own, it was solved by our department. If it was impossible to solve the problem by our department, the problem was passed on.

If there was a complaint about the deterioration of communication related to problems in the IP sector, the problem was transferred to the IP department.

Problems on the backbone network, connecting new clients or adding new settings related to adding capacity to existing clients was performed by SDH DWDM department

Ключова інформація

  • Ability and experience to assemble a PC, finding and replacing a faulty one.
  • Knowledge and experience in setting up Android phones/smartphones/tablets.
  • Windows/XP/7/8.1/10 - expert.
  • Linux - user.
  • Active equipment: Huawei, Cisco, Eltex, Dell, EdgeCore, LG, HP, BDCom, GCom, MikroTik.
  • Bugzilla, Nagios, Zabbix, SDH, DWDM, TCP/IP, UDP, OSI, SMTP, IMAP, POP3, DHCP, DNS, VLAN, Telnet, EoIP.

Навчався в 1 закладі

State University of Information and Communication Technologies

Telecommunications

Kyiv, 2005

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Німецька

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

School of English "Bridge School"

Kyiv, 2014

I have a certificate

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Maxim Vasilevich

Technical Support Specialist

Обухів

1 000 $

42 роки

повна зайнятість

Оновлено 5 годин тому