Працював в 5 компаніях   24 роки 4 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Консалтинг / Аудит, Транспорт та Логістика, Юридичні послуги, Державний сектор

Менеджер з адміністративної діяльності

ТОВ "Передові технології ТД"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 років 3 місяці

11.2011 - 02.2022

організація, координація, керівництво та контроль інформаційно - аналітичної, адміністративної роботи підприємства, бюджетне планування матеріально-технічного забезпечення;

-структуроване ведення та аналіз аналітичних даних, облік та ведення первинних бухгалтерських документів, узгодження із постачальниками супроводжувальної документації (накладних, актів та інших документів), на базі програми 1:С підприємство; складання договорів, контроль виконання договірних зобов'язань; проведення актів звірок, здійснення контролю при відвантаженні товарів; здійснення моніторингу документообігу; контроль за дотриманням термінів доставки товарів та надання послуг в межах укладених договорів; робота з фінансово-господарською документацією в повному обсязі, підготовка даних для включення їх до фінансової звітності підприємства;

-ведення переговорів з контрагентами підприємства;

-ведення обліку ТМЦ, проведення інвентаризації ТМЦ;

-організація, супровід, контроль роботи апаратного та програмного забезпечення на всіх рівнях; адміністрування роботи програмних сервісів, серверів, мережевого обладнання, технічна підтримка користувачів підприємства щодо роботи з програмним забезпеченням;

-організація і контроль автоматичного резервного копіювання інформаційно-технічної бази на серверах підприємства, відновлення необхідної інформації;

-закупівля нового апаратного и програмного забезпечення.

Заступник директора комерційного

ТОВ "Аудиторська фірма "ГРАНД"

Консалтинг / Аудит

1 рік

04.2010 - 04.2011

Начальник відділу розвитку

ТОВ "Інтерброк-Бізнес"

Транспорт та Логістика

1 рік 6 місяців

06.2008 - 12.2009

Заступник директора з питань комерційної діяльності та управління

ТОВ Юридична фірма "Закон і бізнес"

Юридичні послуги

1 рік 1 місяць

01.2007 - 02.2008

Директор

Печерська районна в м. Києві Державна адміністрація

Державний сектор

10 років 1 місяць

03.1996 - 04.2006

Ключова інформація

  • Організація повного циклу забезпечення виконання замовлення:
  • - Забезпечення розміщення замовлення на виробництві або подання на склад;
  • - Супровід виконання замовлення (виробництво, комплектування);
  • - Відвантаження замовлення клієнту;
  • - Повне документальне забезпечення угоди (створення рахунку, видаткових документів, сертифікатів якості продукції тощо);
  • Оформлення договорів, допугод та інших документів, що необхідні для роботи з замовником;
  • Обробка замовлень у внутрішній системі компанії, своєчасне закриття завдань;
  • Вирішення конфліктних ситуацій із замовником;
  • Впевнена робота с ПЗ 1С бухгалтерія від 7-ї до останьої версії;
  • Робота з пакетом MS Office, pdf редакторами, графічними редакторами та інше;
  • Розробка тендерної документації та подання тендерних заявок;
  • Організації фінансового та технологічного забезпечення участі у тендерах;
  • Досвід роботи з системою Prozorro;
  • Робота з державними органами, зокрема, фіскальними;
  • Готовність до відряджень;
  • Тайм менеджмент;
  • Оперативне вирішення проблемних ситуацій
  • Здатність вирішувати термінові питання
  • Критичне мислення
  • Здатність працювати в умовах багатозадачності
  • Організаційні навички
  • Клієнтоорієнтованість
  • Вміння працювати як в команді, так і на самоті

Навчався в 1 закладі

Київський Національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Філософський

Киев, 1996

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

1С Бухгалтерія

Киев, 2019

Додаткова інформація

Додаткові дані

  • Знання офісних пакетів (MS, Open, Libre Office), антивірусних та інших неспецифічних офісних, бухгалтерських, звітних застосунків (MeDoc, кліент-банки та інше)
  • Обслуговування офісної техніки, принтерів, копірів, міні-АТС та інш.)
  • Стаж водіння - більше 30 років. Категорії «В» та «С». Власна машина.
  • Особисті якості: висока здатність до навчання, амбіційність, стресостійкість, творчий підхід, високий рівень комунікабельності, гарні організаторські здібності, системне мислення;
  • Маю подяки Кабінету Міністрів України, Київської міської адміністрації.

Петро Валерійович

Менеджер з продажу

Київ

30 000 грн.

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 14 годин тому