Працював в 5 компаніях   24 роки 4 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Консалтинг / Аудит, Транспорт та Логістика, Юридичні послуги, Державний сектор

Менеджер адміністративної діяльності

ТОВ "Передові технології ТД"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 років 3 місяці

11.2011 - 02.2022

організація, координація, керівництво та контроль інформаційно - аналітичної, адміністративної роботи підприємства, бюджетне планування матеріально-технічного забезпечення;

-структуроване ведення та аналіз аналітичних даних, облік та ведення первинних бухгалтерських документів, узгодження із постачальниками супроводжувальної документації (накладних, актів та інших документів), на базі програми 1:С підприємство; складання договорів, контроль виконання договірних зобов'язань; проведення актів звірок, здійснення контролю при відвантаженні товарів; здійснення моніторингу документообігу; контроль за дотриманням термінів доставки товарів та надання послуг в межах укладених договорів; робота з фінансово-господарською документацією в повному обсязі, підготовка даних для включення їх до фінансової звітності підприємства;

-ведення переговорів з контрагентами підприємства;

-ведення обліку ТМЦ, проведення інвентаризації ТМЦ;

-організація, супровід, контроль роботи апаратного та програмного забезпечення на всіх рівнях; адміністрування роботи програмних сервісів, серверів, мережевого обладнання, технічна підтримка користувачів підприємства щодо роботи з програмним забезпеченням;

-організація і контроль автоматичного резервного копіювання інформаційно-технічної бази на серверах підприємства, відновлення необхідної інформації;

-закупівля нового апаратного и програмного забезпечення.

Заступник директора комерційного

ТОВ "Аудиторська фірма "ГРАНД"

Консалтинг / Аудит

1 рік

04.2010 - 04.2011

Начальник відділу розвитку

ТОВ "Інтерброк-Бізнес"

Транспорт та Логістика

1 рік 6 місяців

06.2008 - 12.2009

Заступник директора з питань комерційної діяльності та управління

ТОВ Юридична фірма "Закон і бізнес"

Юридичні послуги

1 рік 1 місяць

01.2007 - 02.2008

Директор

Печерська районна в м. Києві Державна адміністрація

Державний сектор

10 років 1 місяць

03.1996 - 04.2006

Ключова інформація

Досвід адміністрування: ОС сімейства Windows, 1C: Бухгалтерія 7, клієнт-банк, Liga-закон;

Вміння працювати з великим обсягом інформації;

Вміння працювати у режимі багатозадачності;

Досвід написання звітів;

Навички технічної підтримки користувачів;

Навички обліку та інвентаризації комп'ютерного обладнання;

Досвід проведення дрібного ремонту;

Знання апаратних платформ ПК та мережевого обладнання;

Навички діагностики та моніторингу мережевого обладнання;

Досвід установки та налаштування користувача ПЗ;

Досвід роботи із хмарними сервісами;

Встановлення та налаштування переферійного комп'ютерного обладнання: сканер, принтер, ксерокс, факс тощо;

Досвід закупівлі ПК та дод. обладнання.

Навчався в 1 закладі

Київський Національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Філософський

Киев, 1996

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

1С Бухгалтерія

Киев, 2019

Додаткова інформація

Особисті якості

* Стаж водіння - більше 30 років. Категорії «В» та «С». Власна машина.

* Особисті якості: висока здатність до навчання, амбіційність, стресостійкість, творчий підхід, високий рівень комунікабельності, гарні організаторські здібності, системне мислення.

* Маю подяки Кабінету Міністрів України, Київської міської адміністрації.

Петро Валерійович

Системний адміністратор

Київ

30 000 грн.

51 рік

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Оновлено 1 день тому