Працювала в 4 компаніях   5 років 8 місяців

Послуги для населення - інше, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер з розвитку мережі

Майстриня

Послуги для населення - інше

6 місяців

02.2024 - 08.2024

Розвиток команди приймальниць: запроваджені нові стандарти роботи та зовнішнього вигляду, нові актуальні скрипти роботи з відвідувачами. Оновлені всі навчальні бази, які стосуються послуг та товарів, для комфортної роботи приймальниць.
Розвиток команди цеху: запроваджені нові алгоритми і стандарти роботи цеху, для мінімізації кількості похибок та помилок.
Розвиток мережі: написання та просування актуальної стратегії розвитку мережі, яка включала в себе комплексний підхід- зміна СЕО, зміна маркетингових активностей, перезавантаження соц.мереж, залучення нових рекламних та інформаційних ресурсів.
Чим саме я займалася: написання всіх стандартів роботи та їх запровадження, зміна планограм і зовнішнього вигляду пунктів прийому ( розташування додаткових товарів, в мережі з?явилися всюди однакові цінники, розташування згідно сезонності товарів). Розробка та впровадження маркетингових активностей в мережі - від ідеї на папері до проведення на пунктах та соц.мережах + збір статистики (макети інформаційні для активностей розробляла я).
Пошук рекламодавців та написання комерційної пропозиції під них. Ведення соц. мереж - смм-спеціаліст монтувала знятий мною матеріал та налаштовувала таргет. Контент-план і матеріал + спілкування в Direct моя робота.
Сайт компанії - я займалася повним оновленням всіх матеріалів (переклад з рос.на укр. мову текстового матеріалу, підбір кольорів, картинок, функціонал) з допомогою підрядника (моя задача все підготувати, надіслати, проконтролювати і відкорегувати).

Адміністратор магазину

LoveYou

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

05.2021 - 01.2022

Контроль за роботою консультантів - план продажу,консультації,навчання, дотримання розпорядку дня і стандартів роботи.
Виставлення цілей і задач на місяць/квартал і планів по досягненню цілей.
Взаємодія з ТРЦ (оренда,реклама), з офісом компанії.
Проведення інвентаризацій, касова дисципліна, підбір і адаптація нових співробітників.
Консультації покупців.

Заступник директора магазину з торгових процесів

Comfy

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

10.2020 - 04.2021

У вихідні дні директора магазину - виконання всієї роботи директора - табелі робочого часу,фотозвіти,контроль за співробітниками, постановка задач на день і контроль за їх виконанням.
Робота з товаром - викладка, переміщення, передпродажна підготовка.
Участь в інвентаризаціях.
Робота з касою (продажі, ордера,інкасації)
Робота з покупцями - консультації,продажі.

Директор магазину

Золотий Вiк

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 8 місяців

12.2016 - 08.2020

Координація роботи продавців - цілі і задачі на день/місяць/квартал, навчання згідно стандартів роботи, допомога і підтримка в роботі.
Замовлення товару, робота з касою, проведення інвентаризацій, звітність для керівників за певні періоди роботи.
Виконання власного плану продажів(як приклад для колег)
Взаємодія з ТРЦ - оренда, реклама, проведення маркетингових заходів.
Маю досвід запуску магазинів з «0»

Ключова інформація

Робота в режимі багатозадачності
Стресостійкість та чітке розподілення часу та задач, залежно від дедлайну.
Досвід в підборі і адаптації нових співробітників
За період роботи на керівних посадах навчила більше 150 нових співробітників
Маю навички оформлення вітрин/стендів
Можу запустити магазин з «0»
Знаю, розумію і можу «перезавантажити» маркетингову діяльність компанії, якщо ми «не в тренді» та втрачаємо клієнтів.
Маю досвід в повному аналізі роботи підприємства, та написання стратегії- плану мінімізації втрат ресурсів.
Маю базові знання SMM та якісних фото та відео зйомок.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет технологій та дизайну

Підприємницька діяльність

Киев, 2018

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Підбір та адаптація персоналу

Київ, 2018

Курс та тренінг від компанії «Золотий Вік», як підбирати персонал згідно портрету кандидата компанії (маю навички в створенні портрету кандидата). Знаю як швидко,комфортно і ефективно залучити кандидата до роботи. Успішно практикувала навик 2 роки.

Тайм менеджмент

Київ, 2017

Знаю як планувати свій час ефективно і з максимальним комфортом встигати все і бути «в ресурсі» без шкоди для здоров’я як фізичного так і психологічного.

Марина Сергіївна

Адміністратор, продавець-консультант

Біла Церква

18 000 грн.

27 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому