Працював в 7 компаніях 9 років 1 місяць
Медіа / ЗМІ, Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Недержавні організації / NGO, Інтернет
Бренд-менеджер, менеджер із зв’язків зі ЗМІ
Starlight Media
Медіа / ЗМІ
1 рік 9 місяців
02.2024 - 10.2025
- Розробка та реалізація комплексних стратегій позиціонування/маркетингових стратегій для ключових новинних та суспільно-політичних брендів найбільшого медіахолдингу України («Факти», Вікна, «Атизомбі» та ін.)
- управління репутацією масштабних національних проєктів (зокрема, телемарафон «Єдині новини», кураторство національних промо кампаній)
- забезпечення цілісності бренду та єдиної комунікаційної рамки через ефективну взаємодію з редакціями, маркетингом та вищим керівництвом
- постійний моніторинг ринку та аудиторії, використання аналітичних даних для вимірювання успішності промо кампаній та вчасного ініціювання прогресивних рішень
- забезпечення відповідності усіх комунікаційних матеріалів, візуального стилю та контенту ключовим цінностям бренду та його загальній архітектурі.
Радник з комунікацій
Міністерство культури та інформаційної політики України
Державний сектор
1 рік 8 місяців
01.2022 - 09.2023
- Організація та координація стратегічно важливих ініціатив (як-от, співпраця з Google Arts & Culture, дерусифікація) на рівні Міністерства та компанії;
- надання експертизи та практичної підтримки для розробки та реалізації Комунікаційної стратегії та річного Плану комунікаційних дій Міністерства, включаючи внутрішні та зовнішні стратегічні комунікації МКІП;
- підтримка діяльності Міністерства у сфері протидії дезінформації;
- аналіз та рекомендації щодо покращення внутрішніх комунікацій у Міністерстві та його державних підприємствах;
- створення контенту тематичних комунікаційних продуктів, сприяння налагодженню співпраці з лідерами думок/інфлюенсерами;
- надання експертних консультаційних послуг та розробка аналітичних продуктів (прес-релізи, тези, промови, наративи, огляди, оцінки).
Бренд-менеджер
13_MISSION
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
05.2021 - 12.2021
- Розробка позиціонування та стратегії просування бренду, розробка УТП
- вибудовування, розвиток та контроль каналів продажів
- розробка, впровадження та контроль маркетингових кампаній
- створення/дизайн промо креативів, налаштування та запуск таргетованої реклами у Facebook та Instagram
- управління маркетинговим бюджетом
- співпраця з топовими інфлюєнсерами, лідерами думок, а також провідними ЗМІ (Vogue, L'Oficiell, Harper's Bazaar, The Village)
- участь у розробці сайту (опрацювання логіки взаємодії, структури та архітектури сайту, стилістичні рішення)
- налаштування Google Search, Google Merchant, Google Shopping, підключення та відстеження Google Analytics
- налаштування Facebook Shopping, налаштування пікселя та токена Instagram
- комунікація та співробітництво у якості партнера з ЦУМ, ведення та контроль звітів про продаж, фінансові взаєморозрахунки.
Менеджер продукту
LEPTA
Недержавні організації / NGO
10 місяців
08.2020 - 05.2021
- Формування концепції, позиціонування та інформаційної стратегії проєкту
- управління кризовими комунікаціями, взаємодія зі ЗМІ, великими підприємствами, НУО
- розробка та організація маркетингових кампаній
- формування інфоприводів, написання аналітичних матеріалів (статті, інтерв'ю, блоги).
Журналіст/редактор
РБК-Україна, Інформаційне агентство
Інтернет
8 місяців
01.2020 - 08.2020
Якісне виконання усіх функцій, необхідних редактору стрічки новин:
- наповнення стрічки новин
- моніторинг інформаційних ресурсів та соцмереж
- оперативний рерайт
- переклад публікацій
- робота виключно з першоджерелами
- інформативне, цікаве та доступне подання інформації.
Головний спеціаліст відділу забезпечення зв‘язків зі ЗМІ
Київська міська рада
Державний сектор
1 рік 3 місяці
09.2017 - 11.2018
Прес-служба Київської міської ради:
- забезпечення взаємодії депутатського корпусу зі ЗМІ;
- участь у розробці проєктів рішень;
- написання новин, аналітичних матеріалів;
- написання блогів;
- SMM.
Керівник новинного відділу, випусковий редактор
Слово і Діло, ІА
Медіа / ЗМІ
2 роки 4 місяці
04.2014 - 07.2016
- Організація новинного відділу з нуля;
- координація роботи суміжних відділів;
- планування та розробка тем для журналістів, аналітиків, розробка тем для інфографік;
- робота з авторами (блогери, політики, експерти);
- формування стрічки новин, оперативний рерайт;
- редагування матеріалів;
- робота з Google Analytics, Live Internet, навички SЕО;
- SММ.
Навчався в 1 закладі
Київський національний університет культури і мистецтв
Інститут кіно та телебачення/режисура театру та кіно
Киев, 2011
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Роман Олексійович
Роман Олексійович
Brand manager

Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому