Працював в 7 компаніях   9 років 1 місяць

Медіа / ЗМІ, Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Недержавні організації / NGO, Інтернет

Бренд-менеджер, менеджер із зв’язків зі ЗМІ

Starlight Media

Медіа / ЗМІ

1 рік 9 місяців

02.2024 - 10.2025

  • Розробка та реалізація комплексних стратегій позиціонування/маркетингових стратегій для ключових новинних та суспільно-політичних брендів найбільшого медіахолдингу України («Факти», Вікна, «Атизомбі» та ін.)
  • управління репутацією масштабних національних проєктів (зокрема, телемарафон «Єдині новини», кураторство національних промо кампаній)
  • забезпечення цілісності бренду та єдиної комунікаційної рамки через ефективну взаємодію з редакціями, маркетингом та вищим керівництвом
  • постійний моніторинг ринку та аудиторії, використання аналітичних даних для вимірювання успішності промо кампаній та вчасного ініціювання прогресивних рішень
  • забезпечення відповідності усіх комунікаційних матеріалів, візуального стилю та контенту ключовим цінностям бренду та його загальній архітектурі.

Радник з комунікацій

Міністерство культури та інформаційної політики України

Державний сектор

1 рік 8 місяців

01.2022 - 09.2023

  • Організація та координація стратегічно важливих ініціатив (як-от, співпраця з Google Arts & Culture, дерусифікація) на рівні Міністерства та компанії;
  • надання експертизи та практичної підтримки для розробки та реалізації Комунікаційної стратегії та річного Плану комунікаційних дій Міністерства, включаючи внутрішні та зовнішні стратегічні комунікації МКІП;
  • підтримка діяльності Міністерства у сфері протидії дезінформації;
  • аналіз та рекомендації щодо покращення внутрішніх комунікацій у Міністерстві та його державних підприємствах;
  • створення контенту тематичних комунікаційних продуктів, сприяння налагодженню співпраці з лідерами думок/інфлюенсерами;
  • надання експертних консультаційних послуг та розробка аналітичних продуктів (прес-релізи, тези, промови, наративи, огляди, оцінки).

Бренд-менеджер

13_MISSION

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

05.2021 - 12.2021

  • Розробка позиціонування та стратегії просування бренду, розробка УТП
  • вибудовування, розвиток та контроль каналів продажів
  • розробка, впровадження та контроль маркетингових кампаній
  • створення/дизайн промо креативів, налаштування та запуск таргетованої реклами у Facebook та Instagram
  • управління маркетинговим бюджетом
  • співпраця з топовими інфлюєнсерами, лідерами думок, а також провідними ЗМІ (Vogue, L'Oficiell, Harper's Bazaar, The Village)
  • участь у розробці сайту (опрацювання логіки взаємодії, структури та архітектури сайту, стилістичні рішення)
  • налаштування Google Search, Google Merchant, Google Shopping, підключення та відстеження Google Analytics
  • налаштування Facebook Shopping, налаштування пікселя та токена Instagram
  • комунікація та співробітництво у якості партнера з ЦУМ, ведення та контроль звітів про продаж, фінансові взаєморозрахунки.

Менеджер продукту

LEPTA

Недержавні організації / NGO

10 місяців

08.2020 - 05.2021

  • Формування концепції, позиціонування та інформаційної стратегії проєкту
  • управління кризовими комунікаціями, взаємодія зі ЗМІ, великими підприємствами, НУО
  • розробка та організація маркетингових кампаній
  • формування інфоприводів, написання аналітичних матеріалів (статті, інтерв'ю, блоги).

Журналіст/редактор

РБК-Україна, Інформаційне агентство

Інтернет

8 місяців

01.2020 - 08.2020

Якісне виконання усіх функцій, необхідних редактору стрічки новин:

  • наповнення стрічки новин
  • моніторинг інформаційних ресурсів та соцмереж
  • оперативний рерайт
  • переклад публікацій
  • робота виключно з першоджерелами
  • інформативне, цікаве та доступне подання інформації.

Головний спеціаліст відділу забезпечення зв‘язків зі ЗМІ

Київська міська рада

Державний сектор

1 рік 3 місяці

09.2017 - 11.2018

Прес-служба Київської міської ради:

  • забезпечення взаємодії депутатського корпусу зі ЗМІ;
  • участь у розробці проєктів рішень;
  • написання новин, аналітичних матеріалів;
  • написання блогів;
  • SMM.

Керівник новинного відділу, випусковий редактор

Слово і Діло, ІА

Медіа / ЗМІ

2 роки 4 місяці

04.2014 - 07.2016

  • Організація новинного відділу з нуля;
  • координація роботи суміжних відділів;
  • планування та розробка тем для журналістів, аналітиків, розробка тем для інфографік;
  • робота з авторами (блогери, політики, експерти);
  • формування стрічки новин, оперативний рерайт;
  • редагування матеріалів;
  • робота з Google Analytics, Live Internet, навички SЕО;
  • SММ.

Навчався в 1 закладі

Київський національний університет культури і мистецтв

Інститут кіно та телебачення/режисура театру та кіно

Киев, 2011

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Роман Олексійович

Brand manager

Київ

1 200 $

36 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому