Працювала в 3 компаніях 18 років 7 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше, Банки
Керівник
Власна Крамниця в Терезине
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 10 місяців
04.2018 - 02.2022
Заступник начальника з економіки
Комунальне підприємство Білоцерквської міської ради ЖЕК №1
Послуги для населення - інше
8 років 8 місяців
08.2009 - 04.2018
Бухгалтер-операціоніст
АКБ Східно-Європейський банк, Біла Церква (банківська діяльність)
Банки
6 років
08.2003 - 08.2009
Ключова інформація
Відкриття об'єктів: ресторану та магазину продовольчих товарів з "0". Забезпечення діяльності підприємств. Координація та пряма участь в діяльності на всіх їх робочих процесах. Оптимізація та раціональне використання матеріальних, фінансових та кадрових ресурсів. Підбір персоналу. Управління всіма робочими процесами закладів. Бюджетування та планування поточних витрат на підприємствах та аналіз їхньої рентабельності. Фінансова аналітика закладів. Вирішення фінансових,адміністративних та господарських питань. Робота з постачальниками та повна відповідальність за постачання продовольчих та непродовольчих ресурсів підприємств. Робота з рекламою. Розробка та введення маркетингових пропозицій. Співпраця та контроль роботи СММ спеціаліста. Розробка та контроль проведення різноманітних ,тематичних та святкових заходів. Співпраця та пошук нових системних партнерів. Ведення відповідної документації. Взаємодія з органами державної влади.
Навчалась в 1 закладі
Національна академія статистики, обліку та аудиту
Облік і аудит
Біла Церква, 2012
Володіє мовами
Англійська
базовий
Датська
середній
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Social- og sund Randers Social- og Sundhedsskole
Курси соціального працівника в Данії (термін 6 місяців). Основні навички отримані під час навчання це підвищення якості життя людей, в тому числі й похилого віку, хворих та інвалідів.
Основи гештальт-терапії 1 ступінь « Український гештальт інститут»
Міні МВА: інструменти розвитку бізнесу
Школа малого та середнього підприємництва (Школа МСП) K.Fund
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
Впевнений користувач ПК та офісної оргтехніки
Личные качества
Відкрита до нових знань.
Позитивна, пунктуальна, контактна, сумлінна, відповідальна і цілеспрямована, люблю працювати в команді.
Планую робочий графік відповідно поставлених цілей і пріоритетів. Орієнтована на результат.
Швидко і сміливо приймаю управлінські рішення. Не боюся помилок, адже це можливість отримати досвід
Альона
Альона
Керівник, менеджер, управляючий
Біла Церква
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому