Працювала в 4 компаніях   8 років 9 місяців

IT, Державний сектор, Юридичні послуги

Помічник керівника

Mappitall

IT

1 рік 1 місяць

01.2023 - 02.2024

  • тайм-менеджмент керівника;
  • планування ділових поїздок керівника;
  • ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
  • ведення документації;
  • написання ділових листів.

Юрист по роботі з договорами

Державна установа «ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ»

Державний сектор

1 рік 3 місяці

08.2022 - 11.2023

• Фінансове право

Фінансовий директор

TRIVINITY (d/b/a Datassential) представник в Україні - ТОВ "Траст Соурсінг"

IT

2 роки 3 місяці

11.2019 - 02.2022

Штат компанії понад 100 чоловік.

+ постановка та управління фінансового, бухгалтерського, управлінського обліку;

+ Cashflow;

+ P&L;

+ облік заробітної плати (нарахування, виплата та оформлення);

+ організація та контроль бізнес процесів;

+ контролю дебіторської та кредиторської заборгованості;

+ юридичний супровід діяльності компанії (написання та робота з договорами, взаємодія з державними органами);

+ ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників;

+ постановка та ведення документообігу, розробка інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень по роботі з персоналом; + планування бюджету, розподіл коштів бюджету;

+ контроль фінансових витрат, підрахунок фактичних прибутків;

+ аналіз бюджету по проектам, контроль та аналіз виконання;

+ створення звітів по проектам;

+ забезпечення фінансового порядку у патежах, робота з валютою;

+ співпраця (організація та контроль роботи) із страховою компанією "УНІКА";

+ ведення первинної бухгалтерської та фінансової документації (договора, рахунки, акти);

+ комунікація з банківськими установами, здійснення банківських платежів.

Помічник адвоката

Адвокатське об'єднання "РАДНИК"

Юридичні послуги

4 роки 10 місяців

01.2015 - 11.2019

  • аналіз судової практики та змін законодавства;
  • надання правової допомоги структурним підприємствам, підрозділам, клієнтам, участь у переговорних процесах;
  • розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод;
  • підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, земельного, трудового, адміністративного, податкового та іншого законодавства;
  • взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
  • реєстрація, перереєстрація та ліквідація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, супровід їх діяльності;
  • юридичний супровід процедури ліцензування;
  • усні та письмові консультації клієнтів роботодавця;
  • розробка та затвердження типових форм договорів;
  • правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.

Ключова інформація

Професійні навички: 
• досвід управління персоналом компанії зі штатом понад 100 чоловік;
• досвід роботи в юридичній/фінансовій сфері;?
• стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства, контроль і управління фінансовими ресурсами;
• керівництво процесом бухгалтерського,податкового та управлінського обліку;?
Працюю з комп'ютерними програмами Microsoft Office, Assembla, Google Docs, інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком.
Особисті якості:
• володіння лідерськими та управлінськими навичками, які дозволяють створювати ефективні команди;
• уміння освоїти у стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою підприємства;
• здібність швидко адаптуватися до зміни потреб та умов підриємства;
• орієнтована на результат;
• висока культура спілкування, грамотна усна та письмова мова, знання ділового етикету;
• навички ведення переговорів та ділової переписки;
• пунктуальність, уважність, надійність, енергічність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, уміння вирішувати конфліктні ситуації;
• уміння працювати і самостійно, і в команді - з однаковою ефективністю;
• бажання удосконалювати свої знання.
Додаткова інформація:
• Сімейний стан: незаміжня, дітей немає. 

Навчалась в 1 закладі

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Юридичний

Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

на даний час вивчаю з репетитором

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Дія. Бізнес (Національна онлайн-школа для підприємців)

Ужгород, 2024

Growth Factory

Ужгород, 2023

  • Контроль дебіторської заборгованості;
  • Ціноутворення та прибутковість проєкту;
  • Планування доходів і витрат в ІТ;
  • Фінанси для ІТ компанії:

+ CashFlow

+ P&L.

SUPERLUDI

Київ, 2022

  • Бюджетування;
  • Планування;
  • CashFlow;
  • P&L.

Каріна

Помічник керівника

Ужгород

30 000 грн.

34 роки

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому