Ключова інформація

Викладання математики, Викладання інформатики

Навчалась в 1 закладі

Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогічна академія" Харківської обласної ради

Спеціальність Інформатика

Харків, 2025

Курси, тренінги, сертифікати

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості

2022

  • інформаційно-комунікаційній компетентності; 
  • оцінювально-аналітичній компетентності; 
  • управлінській компетентності; 
  • лідерській компетентності; 
  • проєктивній, рефлексивній, прогностичній, 
  • організаційній компетентностям;
  • здатності до навчання протягом життя

Медіаграмотність: практичні навички

2022

  • інструментарій для вивчення медіаграмотності заради втілення її принципів та засад в українському суспільстві; 
  • визначати освітні потреби та запити; 
  • враховувати особливості мотивації процесу навчання; 
  • застосовувати технології модерації, фасилітації, супервізії; 
  • визначати результати навчання, спонукати до рефлексії; 
  • вживати технології науково методичного супроводу освітнього процесу в умовах реформ і соціальних трансформацій; 
  •  оцінювати рівень професійної компетентності 

«Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

2022

Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх

2022

Успішне вчителювання - прості рецепти на щодень

2022

  • тлумачить сутність громадянської компетентності та її складових;
  • визначає, як поєднати предметнi навчаль нi цiлi з формуванням громадянських компетентностей;
  • аргументує переваги застосування інтерактивних методів навчання та форму вального оцінювання;
  • прогнозує дії, які сприяють наскрізному розвитку громадянських компетентностей;
  • моделює практичне втілення змiн щодо формування культури демократії через розвиток громадянських компетентностей На уроках з різних предметів та позакласній дiяльност

Критичне мислення для освітян

2022

  • відрізняти навчання критичного мислення від його імітації; 
  • визначати сфери, де критичне мислення стане в пригоді; - розпізнавати властивості критичного мислення та особистості із прагненням до критичного мислення; 
  • застосовувати стратегії та процедури критичного мислення для розв'язування проблемних задач та самовдосконалення; 
  • розуміти, коли потрібно застосовувати критичне мислення та стадії його розгортання;
  • створювати належні умови для розвитку критичного мислення учнів.

Медіаграмотність для освітян

2022

  • розрізняти психологічні засади медіаграмотності; 
  • виокремлювати завдання медіаосвіти у школі; 
  • використовувати можливості медіа для професійної діяльності;
  • спілкуватися із журналістами та давати інтерв'ю; 
  • використовувати світовий та український досвід медіаосвіти

Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель? Teachers College (Колумбійський університет, США)

2022

  • розрізняти, як мозок кодує, зберігає і відтворює спогади; 
  • застосовувати способи перевантаження робочої пам'яті; 
  • створювати спогади, які залишаються із вами та легко згадуються за потреби; 
  • виокремлювати неправильні уявлення про навчання, яких дотримуються багато учнів; 
  • зіставляти типи мислення і переконання учнів щодо навчання, що можуть допомогти або завадити їхнім академічним успіхам; 
  • надавати допомогу учням почати навчатися самостійно та самим регулювати своє навчання; 
  • використовувати стратегії викладання та техніки оцінювання, що максимізують навчання учнів. 

Базова психологічна допомога в умовах війни

2022

Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток

2022

  • реалізовувати компетентнісну парадигму навчання; 
  • критично та системно мислити; 
  • розуміти сучасні тенденції розвитку освіти; 
  • діяти відповідально та свідомо; 
  • ефективно комунікувати та працювати в команді; 
  • ефективно взаємодіяти з представниками інших професійних груп; 
  • цінувати й поважати багатоманітність суспільства

Управління якістю освіти в школі

2022

  • встановлювати взаємозалежності якостi освiти та освiтньої дiяльностi; 
  • розробляти політики і процедури забезпечення якості освiти в закладi; 
  • здійснювати стратегічне та річне планування освiтньої дiяльностi на основi щорiчного самооцiнювання; 
  • враховувати у плануванні роботи закладу чинники, що впливають на якість освіти в закладі; 
  • добирати методи та інструменти вивчення та оцінювання освiтньої дiяльностi школи; 
  • здійснювати вивчення та оцінювання освiтньої дiяльностi в закладi за такими напрямами: управлiнськi процеси, освітнє середовище, педагогiчна дiяльнiсть, система оцiнювання результатiв навчання учнiв. 

Впровадження інновацій в школах

2022

  •  об'єднувати людей навколо спільної ідеї;
  • формувати і вдосконалювати бачення змін; 
  • розпочинати впровадження нової освітньої ініціативи; 
  • працювати разом крізь виклики та перемоги; 
  • вимірювати результати та змінювати стратегію досягнення змін за потреби.

Сексуальна освіта

2022

  • полегшувати дітям та батькам діалог із питань сексуальної освіти: правил безпечного сексу, здорового ставлення до підліткової сексуальності; 
  • створювати комфортні та безпечні умови для спілкування поколінь у родинах та у школах; 
  • співпрацювати з іншими людьми;
  • розвивати критичне мислення та вміння висловлювати власні думки

«Основи діалогу» у межах онлайн-курсу «Як ефективно спланувати та провести діалог»

2022

«Основи організації діалогу» у межах онлайн-курсу «Як ефективно спланувати та провести діалог»

2022

«Основи ведення діалогу» у межах онлайн-курсу «Як ефективно спланувати та провести діалог»

2022

Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти

2021

  • правильно діяти, якщо ваша дитина або учень стала учасником булінгу (цькування); 
  • діагностувати наявність булінгу (цькування) в колективі; 
  • вживати заходів, якщо ви працюєте в закладі освіти та щодня стикаєтесь з подібними випадками; 
  • правильно зупиняти та попереджувати булінг (цькування); 
  • створювати безпечне освітнє середовище, вільне від будь-яких проявів насильства та булінгу (цькування); 
  • запроваджувати системну протидію булінгу (цькування) в закладі освіти.

Анастасія Вікторівна

Вчитель інформатики

Павлоград

20 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому