Ключова інформація
Навчалась в 1 закладі
Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогічна академія" Харківської обласної ради
Спеціальність Інформатика
Харків, 2025
Курси, тренінги, сертифікати
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості
- інформаційно-комунікаційній компетентності;
- оцінювально-аналітичній компетентності;
- управлінській компетентності;
- лідерській компетентності;
- проєктивній, рефлексивній, прогностичній,
- організаційній компетентностям;
- здатності до навчання протягом життя
Медіаграмотність: практичні навички
- інструментарій для вивчення медіаграмотності заради втілення її принципів та засад в українському суспільстві;
- визначати освітні потреби та запити;
- враховувати особливості мотивації процесу навчання;
- застосовувати технології модерації, фасилітації, супервізії;
- визначати результати навчання, спонукати до рефлексії;
- вживати технології науково методичного супроводу освітнього процесу в умовах реформ і соціальних трансформацій;
- оцінювати рівень професійної компетентності
«Дезінформація: види, інструменти та способи захисту
Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх
Успішне вчителювання - прості рецепти на щодень
- тлумачить сутність громадянської компетентності та її складових;
- визначає, як поєднати предметнi навчаль нi цiлi з формуванням громадянських компетентностей;
- аргументує переваги застосування інтерактивних методів навчання та форму вального оцінювання;
- прогнозує дії, які сприяють наскрізному розвитку громадянських компетентностей;
- моделює практичне втілення змiн щодо формування культури демократії через розвиток громадянських компетентностей На уроках з різних предметів та позакласній дiяльност
Критичне мислення для освітян
- відрізняти навчання критичного мислення від його імітації;
- визначати сфери, де критичне мислення стане в пригоді; - розпізнавати властивості критичного мислення та особистості із прагненням до критичного мислення;
- застосовувати стратегії та процедури критичного мислення для розв'язування проблемних задач та самовдосконалення;
- розуміти, коли потрібно застосовувати критичне мислення та стадії його розгортання;
- створювати належні умови для розвитку критичного мислення учнів.
Медіаграмотність для освітян
- розрізняти психологічні засади медіаграмотності;
- виокремлювати завдання медіаосвіти у школі;
- використовувати можливості медіа для професійної діяльності;
- спілкуватися із журналістами та давати інтерв'ю;
- використовувати світовий та український досвід медіаосвіти
Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель? Teachers College (Колумбійський університет, США)
- розрізняти, як мозок кодує, зберігає і відтворює спогади;
- застосовувати способи перевантаження робочої пам'яті;
- створювати спогади, які залишаються із вами та легко згадуються за потреби;
- виокремлювати неправильні уявлення про навчання, яких дотримуються багато учнів;
- зіставляти типи мислення і переконання учнів щодо навчання, що можуть допомогти або завадити їхнім академічним успіхам;
- надавати допомогу учням почати навчатися самостійно та самим регулювати своє навчання;
- використовувати стратегії викладання та техніки оцінювання, що максимізують навчання учнів.
Базова психологічна допомога в умовах війни
Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток
- реалізовувати компетентнісну парадигму навчання;
- критично та системно мислити;
- розуміти сучасні тенденції розвитку освіти;
- діяти відповідально та свідомо;
- ефективно комунікувати та працювати в команді;
- ефективно взаємодіяти з представниками інших професійних груп;
- цінувати й поважати багатоманітність суспільства
Управління якістю освіти в школі
- встановлювати взаємозалежності якостi освiти та освiтньої дiяльностi;
- розробляти політики і процедури забезпечення якості освiти в закладi;
- здійснювати стратегічне та річне планування освiтньої дiяльностi на основi щорiчного самооцiнювання;
- враховувати у плануванні роботи закладу чинники, що впливають на якість освіти в закладі;
- добирати методи та інструменти вивчення та оцінювання освiтньої дiяльностi школи;
- здійснювати вивчення та оцінювання освiтньої дiяльностi в закладi за такими напрямами: управлiнськi процеси, освітнє середовище, педагогiчна дiяльнiсть, система оцiнювання результатiв навчання учнiв.
Впровадження інновацій в школах
- об'єднувати людей навколо спільної ідеї;
- формувати і вдосконалювати бачення змін;
- розпочинати впровадження нової освітньої ініціативи;
- працювати разом крізь виклики та перемоги;
- вимірювати результати та змінювати стратегію досягнення змін за потреби.
Сексуальна освіта
- полегшувати дітям та батькам діалог із питань сексуальної освіти: правил безпечного сексу, здорового ставлення до підліткової сексуальності;
- створювати комфортні та безпечні умови для спілкування поколінь у родинах та у школах;
- співпрацювати з іншими людьми;
- розвивати критичне мислення та вміння висловлювати власні думки
«Основи діалогу» у межах онлайн-курсу «Як ефективно спланувати та провести діалог»
«Основи організації діалогу» у межах онлайн-курсу «Як ефективно спланувати та провести діалог»
«Основи ведення діалогу» у межах онлайн-курсу «Як ефективно спланувати та провести діалог»
Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти
- правильно діяти, якщо ваша дитина або учень стала учасником булінгу (цькування);
- діагностувати наявність булінгу (цькування) в колективі;
- вживати заходів, якщо ви працюєте в закладі освіти та щодня стикаєтесь з подібними випадками;
- правильно зупиняти та попереджувати булінг (цькування);
- створювати безпечне освітнє середовище, вільне від будь-яких проявів насильства та булінгу (цькування);
- запроваджувати системну протидію булінгу (цькування) в закладі освіти.
Анастасія Вікторівна
Анастасія Вікторівна
Вчитель інформатики
Павлоград
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому