Працювала в 9 компаніях   19 років 4 місяці

Інше, Освіта, Промисловість та Виробництво, Банки

Інспектор з кадрів

ТОВ "Б-ЮК"СПЕКТР"

Інше

8 місяців

10.2023 - до теперішнього часу

- Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (здійснення прийому, переведення, звільнення співробітників відповідно до законодавства)
- Підготовка наказів та інших нормативних документів з кадрових питань
- Внесення інформації про особовий склад та його рух у програму 1С, особову картку співробітника (типова форма П-2)
- Облік щорічних та додаткових відпусток співробітників
- Проведення відпусток (щорічні, соціальні, учбові)
- Видача довідок з місця роботи
- Ведення табелю робочого часу, оформлення лікарняних
- Моніторинг електронних лікарняних в особистому кабінеті компанії на порталі ПФУ та внесення їх в систему обліку 1С
- Ведення архіву особових справ працівників

Фахівець з охорони праці

Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Боярської міської мради

Освіта

4 місяці

06.2023 - 10.2023

Обов'язки на займаній посаді:

-Створення безпечних умов навчально-виховного процесу у школі;

-Забезпечення функціонування системи управління охороною праці у школі;

-Контроль за додержанням у підрозділах закладу законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці;

-Контроль за наданням працівникам встановлених пільг і компенсацій за умови праці;

-Вивчення умов праці на робочих місцях;

-Внесення пропозицій щодо розроблення і впровадження більш досконалих засобів захисту від впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів;

-Розробка, виконання, та перегляд інструкцій з охорони праці для працівників школи;

-Здійснення заходів щодо запобігання нещасним випадкам у процесі трудової діяльності, поліпшення умов праці;

-Приймати участь у розгляді питань про відшкодування роботодавцем шкоди заподіяної працівникам закладу каліцтвом, професійним захворюванням або іншим пошкодженням, пов'язаним із виконанням ними трудових обов'язків, забезпечення підготовки відповідних документів;

-Приймати участь у складанні колективного договору у розділі «Охорона праці»;

-Організація та проведення інструктажів, навчання та перевірки знань працівників з охорони праці, безпеки життєдіяльності, вступні інструктажі з охорони праці з усіма новоприйнятими працівниками;

-Ведення документації та складання звітності з охорони праці за встановленими формами і у відповідні терміни.

Бухгалтер

Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Боярської міської мради

Освіта

5 місяців

01.2023 - 06.2023

Обов'язки на займаній посаді:

Виконання доручень директора та головного бухгалтера.

Головний бухгалтер

Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Боярської міської ради

Освіта

1 рік

01.2022 - 01.2023

Обовязки на займаній посаді:

- Аналіз стану матеріальної бази Школи;

- Внесення пропозицій щодо формування фінансової політики Школи;

- Ефективність і правильність витрачання, грошових коштів, матеріальних засобів;

- Прогноз наслідків запланованої роботи по вдосконаленню і розвитку матеріально-технічної бази Школи;

- Планування розробки необхідної фінансово-господарської документації;

- Проведення щорічної інвентаризації матеріальних засобів;

- За участю заступника директора з адміністративно-господарської роботи своєчасне проведення списання зношених і морально застарілих матеріальних цінностей в навчальних кабінетах, майстернях, спортзалі, а також у підсобних приміщеннях;

- Виконання роботи з різними ділянками бухгалтерського обліку;

- Готування даних по відповідних ділянках обліку для складання звітності,

- Збереження бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів;

- Раціональне витрачання матеріальних засобів;

- Своєчасність і правильність складання звітної документації по матеріально-господарській діяльності школи;

- Прийом і контроль первинної документації по відповідним ділянках обліку;

- Відображення в бухгалтерському обліку операції, пов'язані з рухом грошових коштів і товарно-матеріальних цінностей;

- Проведення нарахування і перерахування платежів до державного бюджету, внесків на державне соціальне страхування, податків і інших виплат і платежів;

- Своєчасне і правильне оформлення бухгалтерської документації;

- Своєчасне подання необхідної звітної документації в контролюючі організації.

фахівець з публічних закупівель

КНП «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради"

Освіта

3 місяці

09.2021 - 12.2021

- Орацювання договорів про закупівлю разом із документами, що підтверджують застосування законодавства у сфері публічних закупівель;

- Вживання заходів для недопущення здійснення платежів з рахунку замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю у випадках:

- відсутності або невідповідності встановленим законодавством вимогам необхіднихдокументів;

- відміни процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;

- оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наперіод призупинення процедури закупівлі;

- наявності відповідного рішення органу оскарження;

- Виконання функцій відповідальної особи за розміщення на вебпорталі уповноваженого органу інформації про звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;

- Погодження договорів та інших документів згідно відповідних порядків, затверджених наказами Головного управління;

- Виконання інших завдань за дорученням керівництва.

інспектор з кадрів

КНП «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради"

Освіта

1 рік 2 місяці

06.2020 - 08.2021

- Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій;

- Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін пов’язані з трудової діяльністю;

- Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;

- Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочення працівників;

- Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;

- Ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;

- Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;

- Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання;

- Складання звітностей (квартальна, щорічна).

спеціаліст з комп’ютерного обліку

ПрАТ «Вентиляційні системи»

Промисловість та Виробництво

7 років 2 місяці

02.2013 - 04.2020

- Приймання телефонних дзвінків;

- Первинна бухгалтерія в 1С;

- Ведення звітності.

економіст банку

АБ "Експрес-Банк"

Банки

3 роки 2 місяці

04.2008 - 06.2011

- Прийом, здача інкасації;

- Формування бухгалтерських документів дня;

- Формування меморіальних документів по вкладним операціям фізичних осіб;

- Прийом документів від фізичних осіб;

- Відкриття, закриття кредитних рахунків фізичних осіб;

- Відкриття, закриття поточних та вкладних рахунків;

- Ведення та контроль кредитних і депозитних рахунків фізичних осіб;

- Здійснення бухгалтерських проводок з купівлі-продажу банківських металів, іноземної валюти;

- Видача та відправлення переказів по території України та за межі України (Western Union, Money Gram, Unistream, Анелік, Експрес-Переказ);

- Нарахування відсотків по кредитам та депозитам;

- Моніторинг рахунків фізичних осіб;

- Оформлення та видача коштів по чековій книжці;

- Списання РКО;

- Закриття місяця;

- Закриття року;

- Прийом телефонних дзвінків та консультація клієнтів

касир банку

АБ "Експрес-Банк"

Освіта

4 роки 8 місяців

08.2003 - 04.2008

- Прийом телефонних дзвінків;

- Прийом, видача готівкових коштів;

- Виконання операцій за розрахунками з платіжними картками НСМЕП;

- Обслуговування карток міжнародних платіжних систем VISA, Master Card;

- Видача коштів за грошовими переказами Анелік, Unistream, Money Gram, Western Union, Експрес Переказ;

- Приймання комунальних та інших платежів;

- Обмін валют;

- Продаж банківських металів;

- Формування касових документів дня;

- Формування документів по вкладним операціям фізичних осіб;

- Приймання на інкасо банкнот іноземних держав

Ключова інформація

- Знання ПК (Word, Excel, Internet, PowerPoint)

- Програма 1С, первинної бухгалтерії

- «M.E.Doc ЗВІТНІСТЬ»

- Єзвіт

- СДО

- Кадрова програма «Медичні кадри»

- Ведення переговорів по телефону

Навчалась в 1 закладі

Академія праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України

Юридичний факультет, спеціальність - "Правознавство"

Киев, 2007

Володіє мовами

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Кадровий менеджмент

Киев, 2011

Курси в Інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації Київського національного педагогічного університету ім. Драгоманова, м. Київ

Ірина

Інспектор відділу кадрів

Боярка

Готовий переїхати: Київ, Чабани, Вишневе, Крюківщина

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому