Працювала в 8 компаніях 7 років 5 місяців
Консалтинг / Аудит, Юридичні послуги, Електроніка та електротехніка, Будівництво
Project management officer in Tax department
PricewaterhouseCoopers
Консалтинг / Аудит
6 місяців
06.2024 - до теперішнього часу
Managed cross-border projects in the CEE region, ensuring compliance with regulatory requirements and contributing to successful international initiatives.Oversaw risk identification and mitigation, including tax, immigration, safety, security, and travel.Collaborated with internal teams and stakeholders to meet compliance standards and improve project efficiency.Coordinated project execution, ensuring timelines and activities adhered to laws and regulations.Developed strategies to streamline compliance processes.Maintained communication with stakeholders, providing updates on project progress and compliance.Ensured project documentation met company standards, ensuring smooth knowledge transfer and continuity.
Адвокат
Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю 21/3223 від 24.10.2023 року
Юридичні послуги
1 рік 2 місяці
10.2023 - до теперішнього часу
Представлення інтересів у справах про адміністративні правопорушення, з позитивним вирішенням;Представлення інтересів у кримінальних справах;Здійснення підготовки тендерної документації для замовника та підготовки тендерної пропозиції від учасника публічних закупівель;досвід особистої участі в АМКУ під час розгляду скарг по закупівлях;Написання скарги в АМКУ по безпідставному відхиленню (позитивні рішення)Підготовка для замовника пояснення по суті скарги учасника з позитивним рішенням (взято до уваги позицію замовника, скаргу відхилено)досвід представництва інтересів у цивільних та сімейних спорах;досвід представництва інтересів осіб у адміністративних спорах ( оскарження дій суб'єктів владних повноважень - рішення на нашу користь);підготовка цивільно -правових та господарських договорів;підготовка та супровід при укладанні договорів підряду різної складності в тому числі за участі державних органів.
Contract Specialist
Jabil Circuit Ukraine LLC
Електроніка та електротехніка
7 місяців
11.2023 - 06.2024
Аналіз законодавства.
Перевірка контрагентів.
Підготовка відповідей на запити контролюючих органів, податкової перевірки.
Юрисконсульт
КП "Комунальне шляхово експлуатаційне підприємство" УМР
Будівництво
10 місяців
12.2022 - 10.2023
Супровід госоподарської діяльності підприємства, а саме:
Внесення змін до установчих документів;
Договірна робота - розробка проєктів договорів купівлі продажу, будівельних робіт, поточного ремонту доріг, надання послуг, тощо.
Супровід виконання договорів з контрагентами;
Претензійно-позовна робота;
Діяльність з питань досудового врегулювання спорів;
Представництво інтересів державної установи в органах досудового розслідування, судах та інших державних установах;
Супровід підприємства під час досудового розслідування, усунення порушень органами досудового розслідування під час здійснення ними діяльності;
Підготовка відповідей на запити;
Оформлення звернень та запитів від підприємства;
Надання консультацій правового характеру структурним підрозділам підприємства;
Успішна практика в оскарженні рішень замовника в АМКУ з питань публічних закупівель.
Усрішна практика захисту підприємства в АМКУ зі скарг на порушення антимонопольного законодавства.
Секретар судового засідання
Ужгородський міськрайонний суд
Юридичні послуги
9 місяців
03.2022 - 12.2022
підшивання до справи в хронологічному порядку документи, додані до справи в ході судового розгляду (у порядку їх надходження), протокол судового засідання, вирок, рішення, постанову, ухвалу суду; продовження нумерації аркушів справи та опис документів, що містяться у справі;виконання записів про результати розгляду справи та дату виготовлення протоколу судового засідання (якщо він складався) у журналі розгляду судових справ і матеріалів суддею та в обліково-статистичній картці;випис виконавчих листів у справах, рішення в яких підлягають негайному виконанню;після здійснення необхідних дій щодо оформлення завершеної розглядом справи передача справу на зберігання в канцелярію суду.
секретар судового засідання
Закарпатський апеляційний суд
Юридичні послуги
6 місяців
12.2020 - 06.2021
підшивання до справи в хронологічному порядку документи, додані до справи в ході судового розгляду (у порядку їх надходження), протокол судового засідання, вирок, рішення, постанову, ухвалу суду; продовження нумерації аркушів справи та опис документів, що містяться у справі;
виконання записів про результати розгляду справи та дату виготовлення протоколу судового засідання (якщо він складався) у журналі розгляду судових справ і матеріалів суддею та в обліково-статистичній картці;
випис виконавчих листів у справах, рішення в яких підлягають негайному виконанню;
після здійснення необхідних дій щодо оформлення завершеної розглядом справи передача справу на зберігання в канцелярію суду.
секретар судового засідання
Ужгородський міськрайонний суд
Юридичні послуги
1 рік 3 місяці
09.2019 - 12.2020
підшивання до справи в хронологічному порядку документи, додані до справи в ході судового розгляду (у порядку їх надходження), протокол судового засідання, вирок, рішення, постанову, ухвалу суду; продовження нумерації аркушів справи та опис документів, що містяться у справі;
виконання записів про результати розгляду справи та дату виготовлення протоколу судового засідання (якщо він складався) у журналі розгляду судових справ і матеріалів суддею та в обліково-статистичній картці;
випис виконавчих листів у справах, рішення в яких підлягають негайному виконанню;
після здійснення необхідних дій щодо оформлення завершеної розглядом справи передача справу на зберігання в канцелярію суду.
юрисконсульт
Закараптська установа виконання покарань
Юридичні послуги
2 роки 8 місяців
10.2016 - 06.2019
Претензійно-позовна робота, договірна робота, представництво інтересів державної установи в судах, робота з державними закупівлями ДП ПРОЗОРРО (газ, електроенергія і т.п.)
Ліквідація державної установи, співпраця з державними реєстраторами та державними органами.
Співпраця з ФОП ТОВ ПАТ. Успішне проведення державних закупівель .
Співпраця з кадровими підрозділами допомога при підборі персоналу. Заміщення кадрового працівника на час його відсутності.
Навчалась в 1 закладі
Ужгородський національний університет
юридичний
Ужгород, 2019
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Іспанська
середній
Словацька
поглиблений
Курси, тренінги, сертифікати
Правове регулювання ЗЕД
https://drive.google.com/file/d/1SzuvFOj3stl9txC1t22XLJWYDWYbGw8S/view?usp=drivesdk Зовнішньоекономічна діяльність, як об'єкт правового регулювання. Запровадження правил КІК. Зовнішньоекономічний контракт Міжнародна купівля-продаж товарів. Правові основи валютного регулювання та валютного контролю при здійсненні ЗЕД. Особливості оподаткування експортних та імпортних операцій. Трансфертне оподаткування. Міжнародний комерційний арбітраж - практичний аспект роботи із зовнішньоекономічними спорами. Арбітражна угода. Правила ІНКОТЕРМС-2020 та їх застосування.
Тестування уповноважених осіб
Успішно скала іспит з можливості проводити публічні закупівлі на стороні Замовника
«Дводенне підвищення кваліфікації для замовників (публічні закупівлі)
https://drive.google.com/file/d/1uSxI9xTpoIK47zarolYBqXrNG8AVzCHh/view
Особливості проведення закупівель під час воєнного стану. Яких змін зазнало закупівельне законодавство. Вартісні межі. Особливості відкритих торгів. Особливості проведення закупівель з використанням електронного каталогу та виключень за Постановою № 1178. Останні законодавчі зміни у закупівельному просторі та Постанова № 1178. Особливості закупівель з урахуванням вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Як воєнний стан вплинув на договірні відносини. Як вносити зміни до договорів. Особливості складання тендерної документації та проєкту договору під час воєнного стану з урахуванням Постанови № 1178. Локалізація. Особливості кваліфікаційних критеріїв за практикою АМКУ та вимоги пункту 47 Особливостей, враховуючи воєнний стан та Постанову № 1178. Практичні аспекти роботи майданчика Zakupki.prom в умовах воєнного стану з урахуванням Постанови № 1178. Відповідальність за порушення у сфері пу
Campster. Асертивна комунікація
https://drive.google.com/file/d/148mfAjjipzZapkA42HJujDLx85zPF5Q3/view?usp=sharing
Стилі і види спілкування • Відмінності міжагресивно-пасивним і пасивно-агресивним спілкуванням •Поняття асертивності • Коли і з ким потрібно бути асертивним •Як правильно надсилати повідомлення
Юридичний супровід ІТ бізнесу
https://fs-thb01.getcourse.ru/fileservice/file/thumbnail/h/402ec64b4f14ce9414085c595c2d28d7.png/s/800x/a/5334/sc/100
Адміністративний ресурс і як йому протидіяти
A4dCAFHzC2Z8aLt2wk-BzeAkOCQeh6Nq-1620973090 (diia.gov.ua)
Основи бухгалтерського обліку
Оcнoви бyxгaлтepcькoгo oблікy для пoчaтківців тa пpaктичне зacтocyвання норм oблікy. Вивчення рахунків бyxгaлтepcькoгo oблікy; пpинцип пoдвійнoгo відoбpaжeння; відoбpaжeння eлemeнтapниx бyxгaлтepcькиx oпepaцій зa дoпoмoгoю бyxгaлтepcькиx пpoвoдok. Склaдaння oблікoвиx peєcтpів. Нapaxyвaння знoшeння ocнoвниx зacoбів. Мeтoди cпиcaння ТМЦ. Гoтівkobі тa бeзгoтівkoві poзpaxyнkи. Рoзpaxyнkи з підзвітними ocoбaми. Пpaвилa нарахування заробітної плaти.
Навчання тендерного комітету Супровід торгів під ключ
навчання проведення відкритих торгів, переговорної процедури, допорогових закупівель, складання тендерної документації
Анна
Анна
Адвокат, Юрист, Lawyer
Ужгород
Готовий переїхати: Київ, Закарпаття
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 тижні тому