Працювала в 4 компаніях 7 років
Консалтинг / Аудит, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail
Бухгалтер
ФОП
Консалтинг / Аудит
1 рік 9 місяців
03.2023 - до теперішнього часу
Як приватний підприємець надаю наступні послуги:
супровід ФОП на 2 та 3 групі (без ПДВ):
подача звітності у податкову:
відкриття ФОП:
допомога в роботі з ПРРО:
нарахування заробітної плати та кадровий облік для ФОП і ТОВ:
робота з банками:
підготовка шаблонів інших документів для діяльності;
допомога з веденням військового обліку;
інші консультаційні послуги.
Працюю з різними програмами:
Працюю в режимі багатозадачності.
Маю навики самоорганізованості та тайм-менеджементу.
Працюю в межах чинного законодавства.
Не працюю з клієнтами, які пропонують порушувати законодавство або приховують доходи та недоплачують податки в державу.
Якщо Ви хочете запропонувати мені вести "чорну" бухгалтерію Вашої компанії - не витрачайте ні свій, ні мій час. Я все одно не погоджусь на це.
Я працюю тільки легально і тільки з тими, хто хоче працювати повністю легально.
супровід ФОП на 2 та 3 групі (без ПДВ):
- підрахунок доходу та заповнення книги доходів,
- контроль ліміту доходу,
- пошук реквізитів для оплати податків,
- перевірка сплати податків,
- робота з електронним кабінетом,
- інші консультації ФОП з приводу їх діяльності та допомога при проходженні перевірок;
подача звітності у податкову:
- об'єднаної звітності,
- декларації про доходи ФОП;
відкриття ФОП:
- підбір КВЕДів,
- вибір оптимальної групи,
- реєстрація ФОП через Дію,
- замовлення електронних витягів,
- інші консультації при відкритті ФОП;
допомога в роботі з ПРРО:
- подача 20 ОПП;
- реєстрація каси та касирів;
- звірка даних фіскалізації ПРРО з даними в елекронному кабінеті;
- інші консультації про ПРРО;
нарахування заробітної плати та кадровий облік для ФОП і ТОВ:
- підготовка наказів (на прийом, звільнення, увільнення, відпустку, відрядження),
- підготовка зразків заяв,
- підготовка особових карток П-2,
- підготовка трудових договорів,
- підготовка штатних розписів,
- нарахування заробітної плати та підготовка документів по заробітній платі,
- подача звіту по стану заборгованості по заробітній платі в статистику
- подача заяв-розрахунків та повідомлень в ПФУ на виплату лікарняних,
- підготовка інших кадрових документів,
- інші консультаційні послуги;
робота з банками:
- підготовка платіжок на оплату податків,
- підготовка відомостей на оплату заробітної плати (або платіжок),
- підготовка інших платіжок,
- перевірка банківської виписки,
- інші консультаційні послуги;
підготовка шаблонів інших документів для діяльності;
допомога з веденням військового обліку;
інші консультаційні послуги.
Працюю з різними програмами:
- 1С
- Смартфін
- Медок
- Ексель
- Google таблиці
- інші офісні та бухгалтерські програми.
Працюю в режимі багатозадачності.
Маю навики самоорганізованості та тайм-менеджементу.
Працюю в межах чинного законодавства.
Не працюю з клієнтами, які пропонують порушувати законодавство або приховують доходи та недоплачують податки в державу.
Якщо Ви хочете запропонувати мені вести "чорну" бухгалтерію Вашої компанії - не витрачайте ні свій, ні мій час. Я все одно не погоджусь на це.
Я працюю тільки легально і тільки з тими, хто хоче працювати повністю легально.
Бухгалтер по зарплаті
Класика обліку
Консалтинг / Аудит
1 місяць
01.2022 - 02.2022
За період роботи я:
Я працювала з наступними програмами:
Я ідеально знаю офісні програми, крім того, я легко освоюю будь-які програми.
Я навчилася працювати повністю у віддаленому форматі при цьому якісно та своєчасно виконувати свою роботу. Я легко вчуся новому.
- нараховувала аванс та заробітну плату;
- готувала кадрові документи для прийому на роботу;
- здавала звітність в статистику та ФСС;
- подавала повідомлення про прийом на роботу в податкову та інші обов'язки.
Я працювала з наступними програмами:
- BAS
- 1C
- M.E.DOK
Я ідеально знаю офісні програми, крім того, я легко освоюю будь-які програми.
Я навчилася працювати повністю у віддаленому форматі при цьому якісно та своєчасно виконувати свою роботу. Я легко вчуся новому.
Бухгалтер
ДП ШАЦЬКЕ УДЛГ
Промисловість та Виробництво
4 роки
12.2017 - 12.2021
На посаді я:
За період роботи я також виконувала інші посадові обов'язки, а саме:
інженера з підготовки кадрів:
секретар-друкарки;
відповідального за прес-службу;
відповідального за ведення архіву підприємства.
За час моєї роботи на підприємстві відбулися наступні перевірки:
Я працювала з наступними програмами:
За час роботи я навчилася:
- нараховувала заробітну плату працівникам підприємства;
- готувала та подавала звітність в пенсійний фонд та податкову (звіти з ЄСВ, 1ДФ та об'єднану звітність);
- подавала уточнюючі звіти за попередні періоди (за потреби);
- подавала заявки та повідомлення в ФСС;
- готувала і подавала звіти в фонд захисту інвалідів;
- вела облік матеріалів по структурних підрозділах підприємства, в тому числі: вносила прихід, проводила списання в програмі;
- готувала частину інформації для звіту з механізації;
- слідкувала за наявністю та розробляла договори з контрагентами;
- формувала робочі документи в справи для подальшої їх передачі до архіву та ін..
За період роботи я також виконувала інші посадові обов'язки, а саме:
інженера з підготовки кадрів:
- вела особові справи працівників та інші кадрові документи;
- приймала, переводила та звільняла працівників, готувала відповідні проєкти наказів;
- заповнювала трудові книжки;
- готувала посадові інструкції;
- подавала повідомлення в податкову про прийом на роботу;
- готувала та подавала звіт в центр зайнятості;
- готувала та подавала кадрові звіти та ін.;
- вела облік військовозобов'язаних та призовників відповідно до чинного законодавства;
- перевіряла наявність у працівників військово-облікових документів при прийомі на роботу;
- готувала на надсилала у відповідні військові комісаріати повідомлення, відповіді на виконані розпорядження та інші листи;
- готувала проєкти наказів;
- готувала документи для бронювання та вела облік заброньованих працівників;
- готувала та подавала у військомат звіти по техніці та заброньованих працівниках та ін.;
секретар-друкарки;
відповідального за прес-службу;
відповідального за ведення архіву підприємства.
За час моєї роботи на підприємстві відбулися наступні перевірки:
- податкова;
- ФСС;
- військомат місцевий;
- обласний війскомат;
- аудит нашої вищестоячої організації (обл.управління);
- аудит на сертифікацію лісів;
- перевірка кадрової роботи та роботи з документами ДСК обл.управлінням.
Я працювала з наступними програмами:
- BAS
- 1C
- АртЗвіт
За час роботи я навчилася:
- працювати з великим обсягом інформації;
- виконувати якісно та своєчано роботу;
- працювати в режимі мультизадачності;
- відповідально ставитися до своєї роботи.
Бухгалтер
ФОП Карпук О.
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
04.2016 - 02.2017
Під час роботи:
- нараховувала заробітну плату та фармувала відповідні справи документів для аріву;
- готувала звітність в пенсійний та податкову;
- вносила прихід товарів в 1С та слідкувала за наявністю договорів з контрагентами;
- вела звірку з контрагентами та ін..
За час роботи навчилася з нуля роботи бухгалтера ФОП (2 група).
Ключова інформація
Облік заробітної плати, 1С: 8, M.E.Doc, Первинна бухгалтерія, 1С: 8.3
- M.E.Doc
- Статистична звітність
- Податковий облік
- Мотивація і організація праці
- Первинна бухгалтерія
- Кадри
- Економічні операції (з бухгалтерського обліку)
- Клієнт-банк
- Облік ТМЦ
- Фінансовий контроль
Навчалась в 2 закладах
Волинський інститут імені В'ячеслава Липинського Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Облік і оподаткування
Луцьк, 2020
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Інформатика
Луцьк, 2014
Володіє мовами
Англійська
середній
Іспанська
базовий
Італійська
базовий
Німецька
середній
Французька
базовий
Українська
рідна
Валентина Вікторівна
Валентина Вікторівна
Бухгалтер віддалено
Київ
Готовий переїхати: Інші країни
Активно шукає роботу
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 дні тому