Працював в 5 компаніях   27 років 6 місяців

FMCG, Інше

Менеджер (управитель) із збуту (регіональний) Північно-західний регіон (Львівська, Волинська і Рівне

Оболонь, ПАТ

FMCG

10 років 8 місяців

05.2015 - до теперішнього часу

Контроль за виконанням планових завдань з обсягiв реалізацiї продукцiї шляхом формування (на договiрнiй основі) каналiв розподiлу продукцiї i збутової мережi та органiзацiї процесу руху (просування) товарів до кiнцевого покупця у регіоні;

контроль і координація роботи менеджерів (управителів) із збуту (з дистрибуції) відділу регіональних продаж, розподіл між ними планових показників та оперативних завдань, спрямування їхньої діяльністі на досягнення максимальних результатів;

контроль за забезпеченням наявностi необхiдного асортименту товарів в мiсцях роздрiбної торгiвлi, їx вигiдного розмiщення у торговому пpocтopi, рекламної i технiчної пiдтримки роздрiбної торгiвлi вiдповiдно до корпоративних стандартів мерчандайзингу;

ведення договiрних вiдносин та забезпечення ефективної взаємодiї з торговими партнерами пiдприємства (пiдприємствами роздрiбної торгiвлi, iншими бізнес - суб'єктами) в процесi збутової дiяльностi і встановлення взаємовигiдних партнерських стосунків з ними на договiрнiй основі;

контроль і вживання заходів для покращення економiчного стану і ринкових позицiй пiдприємства шляхом виявлення та активiзацiї факторiв, здатних збiльшити обсяги реалiзацiї продукції, прискорення збуту, скорочення збутових витрат;

організація ефективної діяльності підпорядкованого торгового персоналу, спрямованого на забезпечення наявності оптимальної кількості та асортименту товару в місцях роздрібної торгівлі, його вигідного позиціювання у торговому просторі, рекламного і технічного супроводження продажів.

Менеджер (управитель) із збуту (територіальний) (Чернігівська і Сумська області)

Оболонь, ПАТ

FMCG

3 роки

06.2012 - 05.2015

Планування, організація, контроль та оцінка всіх етапів продажів продукції на території;

керівництво діяльністі торгового персоналу;

участь в організації та проведенні маркетингових досліджень;

вивчення закріпленої території, визначення місць роздрібної торгівлі, формування каналів розподілу продукції і збутової мережі;

ефективна діяльність підпорядкованого торгового персоналу, спрямованого на забезпечення наявності оптимальної кількості та асортименту товару в місцях роздрібної торгівлі, його вигідного позиціювання у торговому просторі, рекламного і технічного супроводження продажів, забезпечення використання корпоративних стандартів мерчандайзингу продукції;

організація систематичного і планомірного відвідання підпорядкованим торговим персоналом місць роздрібної торгівлі для проведення заходів з мерчендайзингу, інших заходів з просування продукції і заохочення продажів, вивчення думки споживачів і клієнтів, контроль за процесом торгівлі, відстежування обсягів продажів, вивчення діяльності конкурентів тощо.

Досягення: - збільшення долі продажів продукції ПАТ Оболонь до 34%;

  • доведення активної клієнтської бази до 94% по території.

Фахівець із методів розширення ринків збуту (супервайзер) (Чернігівська і Сумська область)

Оболонь, ПАТ

FMCG

2 роки 11 місяців

08.2009 - 06.2012

Організація, контроль процесів просування продукції підприємства до кінцевого покупця на закріпленій території обслуговування;

оперативне керівництво діяльністю підпорядкованого торгового персоналу (агентів комерційних) та взаємодію з торговими клієнтами та партнерами підприємства, що діють на відповідній території обслуговування, забезпечуючи ефективну реалізацію політики, планів та програм підприємства у сфері збуту продукції;

організація і проведення маркетингових досліджень, заходів з рекламування продукції та заохочення продажів;

вивчення території, району, роздрібно-торговельної мережі, розробка і реалізація схеми встановлення ділових зв'язків з потенційними торговими партнерами підприємства і мотивації до співпраці;

виконання поставлених завдань з обсягів реалізації продукції підприємства для збільшення обсягів реалізації шляхом організації ефективного застосування інструментів мерчандайзингу;

контроль за присутністю в місцях продажів асортименту продукції, вживання заходів щодо підтримання товарних запасів на необхідному рівні, вирішення питання заміни одного асортименту іншим, контроль стану виконання замовлень клієнтів.

Досягнення: - доля продажів ПАТ Оболонь на території збільшилась до 36%;

- активна клієнтська база зросла до 95% ТРТ.

Торговий представник FMCG

ТОВ Лодіс, м. Суми

FMCG

3 роки

09.2006 - 08.2009

Продаж продукції ПАТ Оболонь; розвиток клієнтської бази; проведення переговорів із ключовими клієнтами.

Досягнення: - доля продажів продукції ПАТ Оболонь зріс до 44% по території;

- активна клієнтська склала 96% ТРТ.

Командир ВУ саб, Командир взводу дивізіону курсантів, Командир РМЗ

В/ч А 1802 м. Сміла, ВІРВіА СумДУ

Інше

8 років 2 місяці

07.1998 - 08.2006

Ключова інформація

Великий та успішний досвід управління персоналом; планування, організація, контроль та оцінка всіх етапів продажу продукції; формування стратегії розвитку регіону; аналіз роботи торгової команди і продажів продукції; проведення переговорів із ключовими клієнтами і дистрибуторськими компаніями.

Досягення: - збільшення долі продажів ПАТ Оболонь у регіоні до 21%;

  • доведення активної клієнтської бази по регіону до рівня 91% ТРТ.

Навчався в 1 закладі

ВІА при СумДУ

Офіцер тактичного рівня, бакалавр

Суми, 1998

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

кат. В і С, стаж водіння з 1996 року.

Захоплення та інтереси

Граю у футбол, дивлюся бейсбол, баскетбол, обираю активний відпочинок на природі, читання.

Сімейний стан

Одружений, виховую доньок 23 і 4 років.

Євген

Региональный менеджер, директор

Львів

40 000 грн

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому