Працювала в 1 компанії 3 місяці
IT
Customer Care Specialist
Uklon
IT
2 місяці
09.2024 - до теперішнього часу
• Надання високоякісної підтримки та консультацій клієнтам через різні канали зв'язку
• Обробка та вирішення запитів та скарг клієнтів
• Навчання та підтримка персоналу відділу для забезпечення високого рівня обслуговування
• Документування та ведення записів про взаємодію з клієнтами
• Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань та ситуацій
• Постійне вдосконалення навичок та знань для покращення обслуговування клієнтів
• Обробка та вирішення запитів та скарг клієнтів
• Навчання та підтримка персоналу відділу для забезпечення високого рівня обслуговування
• Документування та ведення записів про взаємодію з клієнтами
• Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань та ситуацій
• Постійне вдосконалення навичок та знань для покращення обслуговування клієнтів
Ключова інформація
• Організованість
• відповідальність
• креативність
• емпатійність
• відповідальність
• креативність
• емпатійність
Навчалась в 2 закладах
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
музичнемистецтво
Умань, 2016
Комунальний заклад вищої освіти "Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж"
музичнемистецтво
Вінниця, 2014
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
базовий
Українська
рідна
Ольга
Ольга
Редактор віддалений
Калинівка, Вінницька обл.
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому