Працювала в 8 компаніях   13 років 2 місяці

HR, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Будівництво, Промисловість та Виробництво, Державний сектор, Реклама та PR-послуги

Рекрутер віддалено

фоп

HR

6 місяців

04.2023 - 10.2023

На цій посаді займалася пошуком кандидатів для роботи за кордоном та по Україні.

Обов"язки:

• Координація проектів;

• Внесення даних в crm систему;

• Консультація кандидатів та підбір вакансій;

• Ведення клієнтської бази;

• Ведення кандидата від початку до приїзду на місце роботи;

• Розміщення вакансії на всіх джерелах з пошуку персоналу;

• Виконання плану на підбір працівників різного рівня вакансій;

• Надання звітності по виконаній роботі.

Менеджер з персоналу

Автотовары, Магазин

Автомобільна промисловість та Автобізнес

6 місяців

08.2022 - 02.2023

- Якісне та своєчасне закриття вакансій;

- ведення 70 співробітників

- розміщення вакансій на job сайтах;

- повний цикл підбору персоналу;

- активний пошук кандидатів;

- проведення співбесід;

- адаптація нових працівників;

- обробка та аналіз відгуків;

- проведення первинних телефоних інтерв"ю та співбесід з кандидатами;

- ведення звітності стосовно своєї роботи.

Ведення кадрового діловодства:- прийом, переведення, звільнення, графіки відпусток, ведення особових справ, карток П2, облік трудових книжок. Відправка укр. пошти, ведення реєстру.

Менеджер з персоналу

ТОВ "ІБК" ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ"

Будівництво

5 місяців

11.2021 - 04.2022

  • пошук і підбір персоналу;
  • проведення співбесід з кандидатами;
  • оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
  • відкриття банківських зарплатних проєктів;
  • формування табеля обліку робочого часу;
  • оформлення відпусток;
  • підготовка та контроль графіка відпусток;
  • підготовка довідок із місця роботи;
  • формування особових справ працівників;
  • ведення трудових книжок;
  • написання посадових інструкцій;
  • ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства.

Причина звільнення: воєнні дії на території України.

Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, начальник відділу кадрів (компанія Amtel Properties)

ТОВ "Міжнародна Логістична компанія" (компанія Amtel Properties)

Будівництво

2 роки 1 місяць

08.2019 - 09.2021

  • оперативне виконання завдань і доручень керівництва;
  • замовлення товарів, необхідних для забезпечення життєдіяльності офісу та складу, оплата комунальних платежів;
  • пошук, систематизація та надання необхідної інформації за запитом керівника;
  • ведення звітів по витратам офісу;
  • допомога співробітникам офісу (скани, копії, друк документів);
  • організація ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків);
  • участь у організації і проведення корпоративів і ділових заходів в організації,
  • прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів;
  • ведення документообігу та ділової переписки (вхідна, вихідна кореспонденція);
  • У рамках кадрового діловодства:
  • пошук і підбір персоналу;
  • оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
  • внесення даних в 1С;
  • формування табеля обліку робочого часу;
  • оформлення відпусток, лікарняних;
  • підготовка та контроль графіка відпусток;
  • підготовка довідок із місця роботи;
  • формування особових справ працівників;
  • ведення трудових книжок;
  • написання посадових інструкцій;
  • ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства

Причина звільнення: продаж компанії

Секретар-референт

ТОВ "Саямат" ЛТД

Промисловість та Виробництво

6 років 7 місяців

03.2012 - 10.2018

  1. Організація роботи офісу.
  2. Забезпечення життєдіяльності офісу.
  3. Виконання доручень керівника (замовлення квитків, пошук необхідної інформації в інтернеті, тощо).
  4. Прийом дзвінків, зустріч гостей офісу.
  5. Прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта, тощо).
  6. Розподіл вхідної/вихідної кореспонденції.
  7. Оформлення договорів.
  8. Ведення особових справ працівників, трудових книжок, табелів обліку робочого часу, наказів.

Оператор персонального комп"ютера

Міські курси цивільної оборони м. Києва

Державний сектор

1 рік

03.2011 - 03.2012

Виконання доручень керівника, друкування таблиць, довідників, графіків, планів, наказів, налаштування комп"ютера і інш.

Секретар керівника

Управління культури, національностей та релігій при КОДА

Державний сектор

2 місяці

09.2008 - 11.2008

На період навчання в КВНЗ "Київському обласному училищі культури і мистецтв" проходила практику протягом 2-х місяців.

Обов"язки: виконання доручень начальника і його заступників, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, реєстрація відвідувачів. Переадресація дзвінків через міні АТС.

Промоутер-консультант

Рекламне агенство

Реклама та PR-послуги

1 рік 4 місяці

05.2006 - 09.2007

В період навчання приймала участь в різних промо акціях. Консультація клієнтів, викладка товару, заповнення звітів.

Ключова інформація

Microsoft office ( Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Microsoft Excel, Microsoft Access). 1С версія 8.1 підприємство. Кадри. Bitrix 24.

Навчалась в 2 закладах

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Документознавство та інформаційна діяльність

Київ, 2011

КВНЗ "Київське обласне училище культури і мистецтв"

Діловодство, кваліфікація "Секретар-референт"

Київ, 2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

"Всеукраїнська професійна сертифікація кадровиків - 2022

Київ, 2022

Додаткова інформація

Ділові якості

Пунктуальність, порядність, відповідальність, багатозадачність, акуратність, ввічливість, самодисціпліна, старанність, організованість, відповідальний підхід до роботи, здатність швидко навчатись новому, активна життєва позиція, доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість, наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення, відсутність шкідливих звичок.

Інна

Hr-фахівець, рекрутер, офіс-адміністратор

Київ

33 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому