Працювала в 9 компаніях   10 років 8 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс), Інше, Інтернет, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Медіа / ЗМІ, Консалтинг / Аудит

Менеджер по роботі з клієнтами

Марченко А. М. ФОП

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 4 місяці

07.2023 - до теперішнього часу

Магазин Книг та Канцтоварів:
• менеджер із закупівель;
• ведення сторінок в соц. мережах;
• консультування та обробка замовлень в соц. мереж та ін. платформах;
• продаж та консультування в офлайн магазині.

Контент-менеджер

MK Merchants Ukraine

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 місяці

04.2023 - 07.2023

Наповнення контентом сайту mk-merchants.com та сайту Благодійного фонду.
• Створення текстових та графічних матеріалів (написання новинного контенту, дизайн графічних матеріалів в Canva) для обох сайтів.
• Seo оптимізація сайтів.

Менеджер по роботі з клієнтами/Адміністратор сайту

Агропросперіс

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 5 місяців

02.2019 - 07.2022

Агропортал Buonfarmers

1. Актуалізація бази товарів:

  • поновлення залишків (адреса зберігання, кількість),

  • додавання нового товару,

  • контроль занесеного в базу товару,

  • оновлення прайсу,

  • розміщення акційних пропозицій,

  • публікація текстів для сайту.

2. Адміністрування звернень і замовлень:

  • відповіді на запити потенційних покупців (телефон, адмін панель сайту, додаток Jivo Site, месенджер),

  • обробка вхідних замовлень,

  • контроль відвантаження замовленого товару, оновлення статусу на сайті.

3. Супровід клієнтів від запиту до відвантаження техніки та товарів.

  • Налагодження тісного зв'язку з постійними покупцями.

  • Допродаж продукції компанії новим та постійним покупцям.

4. Тестування нового функціоналу, написання ТЗ для веб майстрів з удосконалення юзабіліті сайту.

5. Ведення аукціону з продажу вживаного обладнання:

  • оновлення позицій,

  • внесення аукціонних характеристик, адміністрування звернень,

  • супровід клієнта від ставки до отримання товару (консультація щодо умов та необхідних документів),

  • співпраця з безпосереднім продавцем лотів, допомога в налагодженні комунікації між клієнтом і продавцем,

  • контроль за дотриманням умов продажу обладнання.

6. Налаштування рекламних кампаній спільно з технічними спеціалістами.

Контент-менеджер/часткова зайнятість (6 місяців)

Наповнення порталу для додаткового навчання та мотивації співробітників компанії.

- Завантаження відео та текстових матеріалів на платформу,

- створення зручної структури для пошуку навчальної інформації,

- тестування нового функціоналу порталу.

Контент-менеджер сайту

Smile-Expo

Інше

11 місяців

06.2017 - 05.2018

1. Наповнення, супровід сайтів компанії. Компанія організовувала та проводила конференції на тему геймінгу та блокчейну в різних країнах світу.

2. Підбір новинного контенту на тему блокчейн, криптовалюти, кіберспорт.

3. Генерація розважального контенту по темі, підготовка технічних завдань для копірайтера, дизайнера.

4. Одночасне ведення більше 10 проектів/сайтів різної тематики.

Більд-редактор/Контент-менеджер

Zruchno.Travel

Інтернет

3 місяці

02.2017 - 05.2017

Досягнення:

1. Участь в розробці стартап проекту. Розробка технічного завдання для самописної CMS.

2. Розробка візуальної складової сайту разом із дизайнером.

3. Наповнення туристичного порталу контентом.

4. Відбір візуального контенту для публікації, обробка зображень, верстка.

Контент-менеджер сайту

Zagranitsa

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 4 місяці

08.2015 - 12.2016

1. Наповнення туристичного порталу розважальним контентом.

2. Відбір візуального контенту для публікації, обробка зображень.

3. Супровід 4 проектів одночасно.

4. Модератор коментарів на сайтах проекту.

5. Розміщення рекламних інтеграцій.

Архіваріус фотослужби

Газета Капітал

Медіа / ЗМІ

1 рік

03.2013 - 03.2014

1. Створення та ведення фотоархіву.

2. Сортування зйомок, присвоєння хештегів для зручного пошуку.

3. Допомога у підборі фотографій для випуску газети.

4. Наповнення Інтернет-версії видання контентом.

Помічник директора

Гештальт Консалтинг Групп

Консалтинг / Аудит

10 місяців

12.2011 - 10.2012

1. Організація роботи керівника (турбота про гостей керівника, організація відряджень, внутрішніх нарад та переговорів з партнерами).

2. Ведення діловодства: складання листів, запитів та інших необхідних документів для переговорів керівника з партнерами.

3. Обробка вхідної та вихідної кореспонденції.

4. Пошук та аналіз інформації за дорученням керівництва.

5. Забезпечення життєдіяльності офісу (міні АТС, прийом відвідувачів, контроль за справністю та правильною експлуатацією оргтехніки, інформаційна та організаційна підтримка офісу).

6. Організація тренінгів, семінарів та корпоративів.

Асистент відділу закупівель

Cargill

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 місяців

10.2010 - 05.2011

Проектна(сезонна) робота за договором.

Разом із торговими представниками підприємства контролювала правильність заповнення бухгалтерських документів від контрагентів та вносила необхідну документацію до бази даних.

  • Перевірка рахунків, накладних та довіреностей відповідно до законодавства України.
  • Передача документів в бухгалтерію, занесення в базу 1С.
  • Спілкування з контрагентами для уточнення порядку та процедури заповнення необхідних документів.
  • Контроль та нагадування про терміни подачі всіх документів.

Ключова інформація

Hard Skills:

  • Досвід роботи з різними самописними CMS та Wordpress, співробітництво з розробниками сайтів щодо функціональності продукту.
  • Досвід роботи з базами даних 1С, SAP.
  • Використання сервісу Google Analytics для просування проекту.
  • Успішне ведення проектів через систему управління Redmine.
  • Візуальне оформлення матеріалів для сайту з допомогою Adobe Photoshop та Lightroom.

Soft Skills:

  • багатозадачність: здобула навики вести декілька проектів на одну чи різні тематики (Smile Expo), поєднувати ведення сайту із консультуванням клієнтів та оформленням замовлень (Buonfarmers);
  • клієнтоорієнтованість: навик шукати різні шляхи для задоволення потреб клієнта (Buonfarmers);
  • аналітичне мислення;
  • комунікабельність, відкритість;
  • креативність;
  • критичне мислення;
  • активний гравець в командній роботі;
  • стремління до нових знань.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

географічний

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Комплексний інтернет-маркетинг від Genius Marketing

Київ, 2018

3-місячне навчання інтернет-маркетингу.

Отримала знання щодо інструментів просування бізнесу в інтернеті від ідеї до контекстної реклами.

Секрети обробки зображень в Adobe Photoshop від Profkurs

Київ, 2015

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

У вільний час займаюся зйомкою контенту для комерційних сторінок та сімейними фотосесіями.

Юлія Анатоліївна

Менеджер по роботі з клієнтами

Київ

28 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 тижні тому