Працював в 13 компаніях   17 років 1 місяць

Телекомунікації / Зв'язок, Страхування

Аналітик даних

Kyivstar/Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 7 місяців

05.2023 - до теперішнього часу

• Збір та аналіз даних для підтримки прийняття бізнес-рішень
• Розробка звітів та аналітичних моделей
• Прогнозування трендів та виявлення закономірностей
• Моніторинг показників ефективності бізнесу
• Співпраця з відділами для визначення аналітичних потреб
• Ведення документації та звітності по аналітичних дослідженнях
• Розробка рекомендацій на основі аналізу даних

Фахівець з планування, аналітики та підтримки продажів

Kyivstar/Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 2 місяці

02.2021 - 04.2023

Основні посадові обов'язки :
• Готувати необхідні інформаційно-аналітичні звіти за основними показниками якості
• Тестувати роботу нових функціоналів у системі підтримки бізнесу, перевіряти відповідність бізнес-вимогам та технічному завданню
• Перевіряти відповідність даних інформаційних систем
• Готувати пропозиції щодо заходів щодо підвищення рівня якості послуг загалом.
• Готувати вимоги для даних щодо якості та пропозиції щодо вдосконалення методології визначення якості послуги, описувати методологію та методики відповідно до узгоджених параметрів, оформляти необхідні документи
• Контролювати дотримання працівниками сектора з продажу фіксованого зв'язку філій діючих процедур та інструкцій
• Проводить аудит якості робіт із встановлення послуг відновлення сервісу абонентам фіксованого зв'язку
• Керувати окремими проектами щодо підвищення якості та процесів
• Здійснювати планування цілей для партерів, а також їх виконання
• Розрахунок та затвердження винагороди партнерам залежно від досягнення цілей
• Регулярна підготовка аналітичних Ad-hoc звітів
• Автоматизація існуючої регулярної звітності
• Розробка процедур та нормативних документів для партнерів

Менеджер каналів продаж CallCenter & Digital

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 8 місяців

06.2018 - 02.2021

Основні посадові обов'язки:

  • Організація продаж в каналах CallCenter та Digital
  • Погодження та виставлення планових показників на канали продаж
  • Управління мотиваційними програмами в каналах
  • Контроль виконання планів
  • Підготовка реєстрів для груп телемаркетингу
  • Контролювати навчання груп продуктів FTTB/FMC/TV
  • Підвищення ефективності продажів каналів за рахунок контролю дзвінків, відгуків щодо кампаній тощо.
  • Участь у розробці мотивації для агентів, супервізорів щодо продажу FTTB/FMC/TV
  • Контроль продажів на місцях
  • Розробка та впровадження ініціатив щодо покращення якості реєстрів, скриптів продажу автоматизацій тощо. у каналах
  • Комунікація з відповідальними за канали менеджерами

Фахівець з планування, аналітики та підтримки продажів

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 11 місяців

07.2016 - 06.2018

Основні посадові обов'язки :

  • Готувати необхідні інформаційно-аналітичні звіти за основними показниками якості
  • Тестувати роботу нових функціоналів у системі підтримки бізнесу, перевіряти відповідність бізнес-вимогам та технічному завданню
  • Перевіряти відповідність даних інформаційних систем
  • Готувати пропозиції щодо заходів щодо підвищення рівня якості послуг загалом.
  • Готувати вимоги для даних щодо якості та пропозиції щодо вдосконалення методології визначення якості послуги, описувати методологію та методики відповідно до узгоджених параметрів, оформляти необхідні документи
  • Контролювати дотримання працівниками сектора з продажу фіксованого зв'язку філій діючих процедур та інструкцій
  • Проводить аудит якості робіт із встановлення послуг відновлення сервісу абонентам фіксованого зв'язку
  • Керувати окремими проектами щодо підвищення якості та процесів
  • Здійснювати планування цілей для партерів, а також їх виконання
  • Розрахунок та затвердження винагороди партнерам залежно від досягнення цілей
  • Регулярна підготовка аналітичних Ad-hoc звітів
  • Автоматизація існуючої регулярної звітності
  • Розробка процедур та нормативних документів для партнерів

Виконувач обов'язків Регіонального менеджера

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

6 місяців

01.2016 - 07.2016

Основні посадові обов'язки :

  • Реалізує стратегію компанії з продажу фіксованого зв'язку, забезпечує виконання поставлених ККД (плани з продажу послуг, чистий приріст абонентської бази, отримання доходу тощо) та дотримання затверджених бюджетів у межах кластера
  • Контролює виконання планів продажу у певних каналах на закріплених за кластером територіях
  • Здійснює управління продажами фіксованого зв'язку в межах кластера через певні канали
  • Аналізує результативність та ефективність каналів продажів, готує пропозиції щодо їх поліпшення та розвитку у певному регіоні
  • Проводить систематичний моніторинг точок продажу та дає рекомендації дилерам щодо розвитку бізнесу та вдосконалення процесу продажів у межах кластера.
  • Забезпечує своєчасне заповнення паспортів міст/будинків певного кластера та їхню підтримку в актуальному стані
  • Збирає та аналізує дані про активність конкурентів (поява нових конкурентів, відхід з ринку існуючих, ціни, акції, масштаби діяльності, вплив на продаж фіксованого зв'язку Київстар тощо) у межах кластера
  • Проводить аудит затверджених маркетингових заходів дилерами біля кластера.
  • Організує впровадження певних практик та процесів продажу в роботу на території кластера

Фахівець із підтримки продажів

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 8 місяців

05.2014 - 01.2016

Основні посадові обов'язки :

  • Збільшення абонентської бази у своїй зоні відповідальності шляхом забезпечення ефективного управління продажами дилера, підтримки у проведенні маркетингових заходів та відстеження конкурентного середовища.
  • Організація та проведення базового навчання продавців дилера, проведення систематичного навчання та сертифікацію супервайзерів дилера
  • Контролює виконання завдань та планів співробітниками та супервайзерами дилера, при необхідності внесення корективи в маршрут та локалізацію роботи з продажу.
  • Оцінка кваліфікації агентів дилера
  • Участь у підготовці програм навчання та розвитку майстерності агентів як експерт
  • Проведення атестації персоналу у роздрібних мережах та здійснення аудиту розміщення POSM матеріалів на території дилерів та роздрібних мереж
  • Контроль усієї активності конкурентів (продаж, ATL, BTL, візуалізація, тарифи тощо) на рівні міст; підтримує в актуальному стані характеристики (продукти, тарифи тощо) ціннісних пропозицій конкурентів.
  • Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів, звітів та презентацій (періодичні та за запитом)
  • Щомісячна/тижнева аналітика продажів послуги Домашній Інтернет у розрізі каналів та дилерів по території львівського кластера, на основі виявлених трендів вплив активності конкурентів та дилерів підготовка для кластер менеджера пропозицій щодо проведення додаткових заходів для досягнень поставлених KPI's та планових показників
  • Щоквартальна підготовка результативності роботи кластера до TownHoll

Фахівець з ефективності продажу

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 7 місяців

10.2012 - 05.2014

Формування ефективної організації продажу торгових представників дилерів:

  • Контроль знань торгових представників
  • Навчання торгових агентів
  • Аналіз ефективності маршрутів роботи торгових агентів, за необхідності внесення коригувань у маршрути
  • проведення майстер класу з прямих продажів
  • підготовка документації за потребою
  • надання звітів за запитом Консультація співробітників компанії, що працюють у процесі прямого продажу абонентів фіксованого зв'язку на масовому ринку послуги "Домашній Інтернет"
  • Ведення інформаційної аналітики по GROSS, NET, CHORN у розрізі окремих каналів продажу та причин підключення та відтоку по містах та дилерах, Прогнозування можливого набору абонентів у розрізі міст та дилерів. Розрахунок можливого набору абонентської бази абонентів FTTB протягом 2014 року по містах львівського сектору та філії
  • Регулярна підготовка аналітичних Ad-hoc звітів для начальника відділу та директора філії

Фахівець із продажу сектора фіксованого зв'язку для масового ринку

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 3 місяці

07.2011 - 10.2012

Формування ефективної схеми роботи дилерів

  • Контроль та аналіз продажів дилерів
  • Контроль обов'язкового розміщення рекламної продукції
  • Збір та аналіз даних з маркетингових активностей конкурентів
  • Контроль коректності та статусів заявок, на підключення послуги поданих дилерами, при необхідності опрацювання поданих заявок Формування даних та звітів про проведену роботу згідно з правилами внутрішньої звітності
  • Ведення інформаційної аналітики по GROSS, NET, CHORN у розрізі окремих каналів продажу та причин підключення та відтоку містами та дилерами Львівської філії, Прогнозування можливого набору абонентів у розрізі міст та дилерів.
  • Регулярна підготовка аналітичних Ad-hoc звітів для начальника відділу та директора філії

Експерт центру телефонного обслуговування

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 8 місяців

11.2009 - 07.2011

Представник центру обслуговування абонентів по роботі на вхідних дзвінках

  • Надання інформації про існуючі тарифи існуючим та потенційним клієнтам компанії щодо послуг передплаченого зв'язку компанії при зверненні до Центру телефонного обслуговування;
  • Консультація з питань існуючих клієнтів компанії при зверненні їх до Центру телефонного обслуговування
  • Продаж додаткових послуг компанії

Страховий агент

ПРОВИДНА, СК, Частное акционерное общество

Страхування

2 місяці

08.2009 - 10.2009

  • Здійснення пошуку потенційних клієнтів (фізичних осіб та юридичних осіб);
  • Виконання плану залучення страхових платежів, доведеного керівництвом Філії під розпис;
  • Ведення обліку договорів страхування (полісів), укладених ним;
  • Роз'яснення потенційним клієнтам умов страхування, порядку укладання та виконання умов договорів страхування (полісів);
  • Ознайомлення страхувальників з умовами та правилами страхування;

Спеціаліст центру обслуговування клієнтів

PEOPLEnet

Телекомунікації / Зв'язок

2 місяці

06.2009 - 08.2009

  • Консультація існуючих та потенційних клієнтів компанії
  • Продаж обладнання для роботи в мережі
  • Пост-продажне обслуговування клієнтів
  • Робота з запереченнями та скаргами клієнтів

Адміністратор інформаційного центру з якості

Vodafone

Телекомунікації / Зв'язок

8 місяців

07.2008 - 03.2009

Адміністратор з якості центру телефонного обслуговування:

  • Виявлення та реєстрація проблеми, що виникають у процесі обслуговування абонентів, забезпечення їх перевірки, класифікацію, ескалацію та інформаційний супровід;
  • Контактна особа в ЦОА для керівництва компанії та співробітників інших структурних підрозділів з питань надання оперативної інформації про роботу послуг компанії та будь-яких інших питань, пов'язаних з поточною роботою ЦОА та процесів обслуговування клієнтів;
  • Забезпечення своєчасної передачі необхідної інформації співробітникам інших підрозділів компанії для оперативного вирішення проблем у сервісах компанії;
  • Забезпечення підготовки статистичної та звітної інформації щодо проблем, що виникли в роботі послуг компанії та пов'язаних труднощів в обслуговуванні абонентів;
  • Консультація представників ЦОА з питань обслуговування абонентів;
  • У разі необхідності обробляти звернення абонентів в інформаційних базах із внесенням змін до білінгових систем компанії;
  • Виконання оперативного моніторингу якості роботи ЦОА;
  • Участь у реалізації проектів, розроблення процедур, правил, інструкцій, що стосуються роботи ЦОА;
  • Вчинення масових смс/ммс-розсилок абонентам компанії, згідно з існуючими процедурами компанії

Представник Центру обслуговування абонентів

Vodafone Україна

Телекомунікації / Зв'язок

7 місяців

12.2007 - 07.2008

Представник центру обслуговування абонентів по роботі на вхідних дзвінках компанії ЗАТ UMC (Група по роботі із спільними питаннями) січень – липень 2008:

  • Надання інформації про існуючі тарифи існуючим абонентам та потенційним абонентам компанії при зверненні їх до Центру обслуговування абонентів;
  • Консультація з питань існуючих абонентів компанії при зверненні їх до Центру Обслуговування абонентів.

Представник центру обслуговування абонентів по роботі на вихідних дзвінках компанії ЗАТ UMC (Група з продажу та утримання абонентів) липень-серпень 2008:

  • Надання інформації існуючим контрактним абонентам компанії з високим ризиком відтоку про вигідні тарифи та умови шляхом вихідних дзвінків абонентам;
  • Продаж нових вигідних послуг контрактним абонентом.

Ключова інформація

Навички:

  • Microsoft Office
  • Management
  • Sales
  • Training
  • Бізнес-аналітика
  • Телекомунікації
  • Стратегія
  • Аналіз великих масивів даних
  • Oracle SQL
  • Power BI ( Dashbord & Report Builder)

Навчався в 1 закладі

Державний Університет Інформаційно-Телекомунікаційних технологій

факультет інформаційної безпеки, Фахівець з управління інформаційної безпеки

Киев, 2019

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Power BI - Laba

Київ, 2021

Консолідація даних з різних джерел за допомогою PowerQuery.

Підключення до онлайн-сервісів та завантаження даних з різних джерел

Побудова моделей даних

Використання DAX-формул

Агрегація даних для план-фактового аналізу

Візуалізація даних на зрозумілі візуальні звіти за допомогою графічних інструментів PowerBi


Advanced Power BI - Laba

Київ, 2021

Просунуте використання - DAX-формул

Налаштування доступу до даних (RLS)

Створення дашбордів зі звітів

Прогнозування за допомогою візуальних елементів PowerBI



Основи SQL, частина 1

Київ, 2017

В курсі обговорюються концепції як реляційних, так і об'єктно-реляційних баз даних та вивчається потужна мова програмування – Oracle SQL.

Основи SQL, частина 2

Київ, 2017

Курс є продовженням курсу "Основи SQL, частина 1". Після закінчення навчання слухачі зможуть керувати доступом до різних об'єктів БД, маніпулювати великими наборами даних реляційних таблиць, використовувати підзапити різних типів, працювати з регулярними виразами.

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Знання операційних систем Windows на рівні впевненого користувача.

Знання офісних програм MS Office на рівні впевненого користувача з використанням додаткових програм таких як think-cell та powerpovit

написання Ad-hoc sql запитів через pl\sql developer - базовий рівень

Личные качества

  • Комунікабельність,
  • дисциплінарність,
  • прагнення результат,
  • усидливість,
  • розвинені аналітичні здібності

Олексій Вікторович

Senior data analyst

Київ

Готовий переїхати: Львів, Рівне

2 000 $

37 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому