Працювала в 1 компанії 1 рік 2 місяці
АПК (Агропромисловий комплекс)
Менеджер по роботі з клієнтами
ТОВ «ЄВРОПА ТРАНС АГРО»(ТОВ ФКК Авангарщд ЛТД»).
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 1 місяць
07.2022 - 08.2023
здійснення вихідних дзвінків клієнтам теплої бази щодо виявлення потреб товару на торговій точці та актуальності замовлення;
- робота із запереченнями;
- внесення замовлення клієнта в систему 1С;
- приймання дзвінків гарячої лінії;
- врегулювання конфліктних ситуації що складалися з доставкою товару або його якістю;
- здійснення контролю в робочих групах щодо відвантаження торгових точок, та при виникненні непередбачуваних ситуацій, вирішення їх.
- робота із запереченнями;
- внесення замовлення клієнта в систему 1С;
- приймання дзвінків гарячої лінії;
- врегулювання конфліктних ситуації що складалися з доставкою товару або його якістю;
- здійснення контролю в робочих групах щодо відвантаження торгових точок, та при виникненні непередбачуваних ситуацій, вирішення їх.
Навчалась в 1 закладі
Академия адвокатури Украины
правоведение, юрист
Киев, 2009
Додаткова інформація
Опыт работы
Опыт работы в сфере Государственные учреждения с 2006-2020 г.г.
С 2022-2023 работала в ТОВ "ЄВРОПА ТРАНС АГРО" (менеджер по роботе с клиентами), ТОВ "ФКК Авангард ЛТД".
О себе
Опыт работы с апреля 2014 по января 2020
- Сотрудник госучреждения
- Судебная деятельность
навики
- - досвід в оформленні судових справ, за дорученням судді готувала проекти рішень, ухвал, запитів, листів, інших матеріалів, пов'язаних із розглядом конкретної справи, виконавчих документів;
- - здійснювала оформлення копій судових рішень для направлення сторонам у справі та іншим учасникам справи відповідно до вимог процесуального законодавства, контролювала своєчасність надсилання копій судових рішень;
- - виконувала інші доручення судді, що стосуються організації розгляду судових справ;
- - на посаді помічника судді за дорученням судді за відсутності секретаря судового засідання здійснювала його повноваження.
- - уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
- - знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
- - грамотна усна і письмова мова;
- - знання основ діловодства та документообігу;
Наталія Анатоліївна
Наталія Анатоліївна
Юрист, менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 тижні тому