Працював в 11 компаніях   12 років 7 місяців

Освіта, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше, Послуги для бізнесу - інше, Промисловість та Виробництво, Видавництва та Поліграфія, Недержавні організації / NGO, АПК (Агропромисловий комплекс)

Head of marketing

NDA

Освіта

10 місяців

11.2023 - до теперішнього часу

Компанія утворилась восени 2023 року і моєю задачею було у стислі сроки запустити "з нуля" проєкт.

Що було зроблено:

  • Розроблено та впроваджено маркетингову та комунікативну стратегію згідно стратегії розвитку бізнесу
  • Підібрано команду: (РРС-менеджер, таргетолог, дизайнер, копірайтер, SMM-менеджер)
  • Розроблено сайт (серію лендингів під лідогенерацію)
  • Розраховано unit-економіку проекту
  • Впроваджено CRM-систему
  • Впроваджено IP-телефонію та call-трекінг
  • Налагоджено ефективну комунікацію в середині відділу та взаємодію з відділом продажів за допомогою сервісу управління проєктами "Worksection"
  • Налагоджено передачу данних у звіти по лідогенерації (кількість лідів, витрачиний бюджет у розрізі джерел трафіку) на базі Power BI

Обов'язки:

  • Коригування маркетингової та комунікаційної стратегії в залежності від змін вектору бізнес задачі
  • Побудова декомпозиції з лідогенерації (воронки продажів): канали трафіку та кількість лідів необхідних для виконання щомісчного плану продажів
  • Упаковка та запуск нових продуктів
  • Побудова та реалізація маркетингових воронок в залежності від продукту
  • Виставлення КРІ, організація, координація та контроль виконання задач командою відділу маркетингу
  • Контроль виконання плану лідогенерації, продажів та контроль використання бюджетів
  • Контроль та аналіз ключових показників цифрового маркетингу: кількість лідів, вартість лідів та вартість клієнта
  • Щотижнева комунікація з відділом продажів: отримування фідбеку з приводу кількості, якості лідів, комунікаційнї стратегії та упаковки продукту
  • Аналіз ефективності використання бюджету, проведених рекламних кампаній, план-факт лідів, план-факт кількості продажів та план-факт КРІ
  • Складання звітності для власника в розрізі основних показників маркетингу

Head of marketing

STUDY.UA

Освіта

1 рік 1 місяць

10.2022 - 11.2023

Обов'язки:

  • Розробка та реалізація стратегії маркетингу
  • Побудова декомпозиції з лідогенерації (воронки продажів): канали трафіку та кількість лідів, необхідних для виконання плану продажів
  • Управління маркетинговим бюджетом та аналіз ефективності використання.
  • Упаковка продукту
  • Розробка комунікаційної стратегії просування продукту
  • Побудова і реалізація воронок в залежності від продутку та способу продажу (онлайн, офлайн)
  • Організація, координація та контроль виконання роботи командою спеціалістів: дизайнери, копірайтери, верстальщики, смм-менеджер, ppc-спеціалісти, e-mail-маркетолог, аналітики, асистенти
  • Контроль виконання плану лідогенерації, продажів та бюджету
  • Контроль виконання КРІ: ціна ліда, ціна продажу
  • Спільна робота з відділом продажу: отримування фідбеку з приводу кількості, якості лідів, комунікаційнї стратегії та упаковки продукту
  • Аналіз ефективності використання бюджету, проведених рекламних кампаній, план-факт лідів, план-факт кількості продажів та план-факт КРІ
  • Складання звітності для власника в розрізі основних показників

Що було зроблено:

  • Відцифрував всі маркетингові показники по продукту: воронка, джерела трафіку, воронка продажів, показники конверсії, MQL,SQL
  • Повністю переупакував продукт: сайт, креативи, рекламні посили, відео, публікації в соцмережах тексти оголошень та розсилок, баннери.
  • Створив чат-боти з підпискою через лід-магніти
  • Створив телеграм-канал (регулярне наповнення корисним контентом)
  • Розробив скрипти відповідей на коментарі та повідомлення в соцмережах (почали отримувати продажі з цього каналу) та скрипти дзвінків для операторів контакт-центру
  • Побудував ефективну комунікацію серед спеціалістів в середині відділу маркетингу та продуктивну і предметну взаємодію між відділом продажів та відділом маркетингу.

Досягнення:

  • Змінив маркетингову стратегію, що привело до зменшення вартості залучення клієнтів більше ніж в 3 рази
  • Позбувся фейкових заявок (ботів)

Head of marketing

wakeup_ua

Торгівля роздрібна / Retail

5 років 2 місяці

08.2017 - 10.2022

  • Розробка стратегії просування та позиціонування компанії та її продуктів
  • Впровадження, контроль та організація за виконанням маркетингової стратегії в розрізі каналів комунікації
  • Розробка програми лояльності Контроль витрат на маркетингові активності в розрізі каналів трафіку
  • Відцифровка та контроль ключових маркетингових показників (вартість залучення ліда клієнта, ROAS та ін.)
  • Контроль роботи таргетолога, контентщика, смм-менеджера, розробника, фотографа, дизайнера та Директ-менеджера
  • Розробка і виведення на ринок нових продуктів
  • Маркетингова упаковка продуктів Розробка сайту (інтернет-магазин) та його подальше допрацювання
  • Впровадження CRM-системи та навчання роботи з нею (AmoCrm)
  • Ведення переговорів с блогерами з приводу рекламиГенерування гіпотез та їх тестування
  • Налаштування та контроль налаштування реклами Facebook/Instagram
  • Розробка моделі управління трафіком
  • Налаштування Customer journey map
  • Розробка моделі управління трафіком
  • Налаштування Events manager Facebook Налаштування івентів в Events manager
  • Пріорітизація івентів у зв’язку з IOS 14
  • Розробка комунікаційної стратегії в рекламних оголошеннях
  • Проектування структури рекламних кампаній
  • Збір аудиторій: користувацькі, схожі, збережені
  • Налаштування динамічного ремаркетинга
  • Запуск рекламных кампаній, аналіз, коригування, масштабування
  • Відслідковування показників в Event Manager
  • На якому з етапів маркетингової воронки скільки користувачів знаходиться (за допомогою івентів)
  • Скільки було подій: PageView, ViewContent, AddToCart, Checkout, Purchase
  • На якому етапі користувачі "відвалюються" і як їх повернути
  • Впровадження комплексу робіт по Google Ads (пошукова, GDN, товарна)
  • Аналіз показників в Google Analytics:Аудиторії: (демографія, інтереси, географія, нові та повторні користувачі, мобільні пристрої)
  • Джерела трафіку
  • Показники відмов (в різних розрізах)
  • Швидкість загрузки сайту
  • Карта поведінки
  • Цілі
  • Карта цілей, багатоканальні послідовності
  • Час до конверсії, основные шляхи конверсії, асоційовані конверсії, атрибуція
  • Модуль E-com
  • Створення чат-боту в Telegram для розсилки інформації про новинки та знижки
  • Організація участі бренду в Виставках-маркетах: UA Made, Всі.Свої
  • Організація відкриття шоуруму
  • Робота з підрядниками по друкованій продукції, а також, вивісок, штендерів та ін.

Digital marketing manager (проектна робота)

Kievballoon

Послуги для населення - інше

1 місяць

05.2017 - 06.2017

  • Створив інтернет-магазин з продажу гелієвих кульок, святкового декору і оформленню
  • Аудит стану рекламного акаунту
  • Конкурентна розвідка ніші
  • Аналіз запросів за всю історію існування аккаунту через Google Analytics
  • Збір базової семантики та її розширення за допомогою Планувальника ключових слів
  • Вигрузка всіх запросів (близько 110 тисяч), їх групування по низько-частотним, високо-частотним, гарячим, теплим, холодним, транзакційним, інформаційним та ін.
  • Підбір мінус-слів заа допомогою історичних даних
  • Формування структури рекламних кампаній
  • Написання текстових пошукових оголошень за принципом максимальної релевантності: одне ключове слово = 2 релевантних оголошення. Загалом вийшло більше 6 000 релевантних та унікальних пошукових оголошень
  • Створив пошуковий ремаркетинг
  • Створення ремаркетингу КМС
  • Створення КМС (по ключовим словам та по місцям розміщення)
  • Створення КМС по близькотематичним та непрямим запросам
  • Зв’язка Google Ads и Google Analytics
  • Налаштування цілей, сегментація та збір аудиторії веб-сайту
  • Щоденне ведення, масштабування, корегування роботи рекламних кампаній
  • Формування щоденних звітів ефективності реклами та її аналіз

Digital marketing manager (проектна робота)

Tir24

Послуги для бізнесу - інше

1 місяць

05.2017 - 06.2017

  • Створив сайт з підбору запчастин (одноекранник) з конверсією 12%
  • Зібрав базове семантичне ядро і розширив його за рахунок «вкладених» ключових слів (назви запчастин, назва запчастин+марки авто, артикули, бренди запчастин) загалом вийшло близько 3 000 ключових слів
  • Групування ключових слів
  • Створення структури рекламних кампаній
  • Написання текстових пошукових оголошень за принципом максимальної релевантності: одне ключове слово = 2 максимально релевантних оголошення
  • Створення та запуск пошукового ремаркетингу
  • Створення та запуск Ремаркетингу КМС
  • Створення КМС (по ключовим словам та по місцям розміщення)
  • Створення КМС за близькотематичними та непрямими запросами
  • Зв’язка Google Ads та Google Analytics
  • Налаштування цілей
  • Сегментація та збір аудиторії веб-сайту
  • Щоденне ведення, масштабування, корегування роботи рекламних кампаній
  • Формування щоденного звіту ефективності реклами та її аналіз
  • Впровадження Bitrix24 зв’язав з Binotel

Інтернет-маркетолог

ТОВ "Укрхімпласт"

Промисловість та Виробництво

1 рік 5 місяців

09.2015 - 02.2017

Що зроблено:

  • Google Ads (AdWords) и Google Analytics
  • Аудит стану рекламного акаунту
  • Конкурентна розвідка ніши
  • Анализ запросів за всю історію існування акаунту через Google Analytics
  • Збір базової семантики та її розширення за допомогою Планувальника ключових слівВигрузка всіх запросів (більше 20 тисяч), їх групування по низько-частотным, високо-частотным, теплим, холодним, транзакційним, інформаційним і т.д.
  • Підбір мінус-слів по історичним даним
  • Формування структури рекламних кампаній
  • Написання текстових пошукових оголошень за принципом релевантності: одне ключове слово = 2 релевантних оголошення. Загалом вийшло більше 8 000 релевантних та унікальних пошукових оголошень
  • Створення пошукового ремаркетингу
  • Створення ремаркетингу КМС Створення КМС (по ключовим словам та по місцям розміщення)
  • Створення КМС по блзькотематичним та непрямим запросам Зв’язка Google Ads и Google Analytics
  • Налаштування цілей, сегментація та збір аудиторії веб-сайту
  • Щоденне ведення, масштабування, коригування роботи рекламних кампанійФормування щоденного звіту ефективності реклами та його аналіз
  • Впровадження CRM-системи Bitrix24
  • Первинне налаштування системи
  • Навчання відділу продажів роботи з системою
  • Впровадження IP-телефонії
  • Впровадження call-tracking, так як велика кількість лідів приходило саме внаслідок телефонного дзвінка і було необхідно розуміти які ключові слова працюють
  • Слухав дзвінки відділу продажів, давав рекомендації керівництву з покращення якості закривання угод
  • Писав скрипти для відділу продажів
  • Проводив запуск нових продуктів
  • Приймав участь в розробці сайтів для нових продуктів
  • Здійснював запуски рекламних кампаній
  • Запускав рекламні кампанії на нові ринки (Фінляндія, Франція,Нідерланди, Естонія)
  • Впровадив віджети на сайт:Сервіс зворотних дзвінків CallBackHunterОнлайн-чат Jivo

Інтернет-маркетолог

Pro Business School

Освіта

8 місяців

12.2014 - 08.2015

  • Проведення конкурентної розвідки в пошуку Google та Яндекс, і аналіз її результатів
  • Збір базової семантики в Яндекс.Вордстат і планувальнику ключових слів Google Adwords (складання карти ключових слів)
  • Парсинг ключових фраз, мінусація і збір синтетичної семантики (від 1000 ключових слів)
  • Структурування рекламних кампаній і написання оголошень в Яндекс.Директ та Google Adwords
  • Прикріплення UTM-міток
  • Вибір налаштувань кампанії, проходження модерації
  • Налаштування РСЯ Яндекс.Директ та КМС Google Adwords
  • Збір аналітики в системах Яндекс Метрики та Google Analytics
  • Докрутка рекламних кампаній на основі проведеного аналізу
  • Проведення А/Б-тестування рекламных оголошень
  • Написання технічного завдання для дизайнера: банери, КМС, РСЯ, Landing Page
  • Розміщення рекламних оголошень на спеціалізованих порталах
  • Налаштування таргетингу Facebook
  • Формування бюджету рекламных каналів
  • Робота з програмами: Яндекс Метрики, Google Analitics, Microsoft Projecr online, Microsoft Dynamics Marketing.

Консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку

Інтерактивна бухгалтерія

Видавництва та Поліграфія

8 місяців

08.2012 - 04.2013

Обов'язки:

  • Аналіз законодавчої бази та написання аналітичних статей пов'язаних з правильністю нарахування та виплатою з/п (ставки утримання і нарахування, відпускні, лікарняні, аліменти);
  • Написання рекомендацій з питань ведення бухгалтерського обліку для підприємств на зігільній системі оподаткування;
  • Написання рекомендацій з питань ведення бухгалтерського обліку для підприємств на спрощеній системі оподаткування;
  • Написання і подача запитів до органів державної влади для роз'яснення опублікованих ними законодавчих актів;
  • Консультування в телефонному режимі підписників видання з приводу виниклих у них запитань по оподаткуванюю та бухгалтерського обліку.
  • Робота з програмними продуктами: 1С, "Ліга: Закон".

Бухгалтер

Торгово-Промислова Палата України

Недержавні організації / NGO

7 місяців

03.2011 - 10.2011

Обов'язки:

  • Комплексне ведення бухгалтерського, податкового обліку підприємства;
  • Ведення управлінського обліку;
  • Внесення в 1С та архівування первинної документації;
  • Виписування рахунків-фактур, накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних;
  • Складання актів-звірок з контрагентами;
  • Проведення платежів в системі "Клієнт-банк";
  • Розрахунок і виплата з\п;
  • Ведення касової книги;
  • Підготовка, формування і подача щомісячної, квартальної та річної звітності в податкову та фонди;
  • Робота з програмними продуктами: 1С 7.7, 8.2, "Клієнт-банк", "Бест-звіт", "OPZ", "Ліга: Закон".

Бухгалтер-експерт

Аудит Альянс

Послуги для бізнесу - інше

6 місяців

09.2010 - 03.2011

Обов'язки:

  • Комплесне ведення бухгалтерського, податковго обліку чотирьох підприємств на загальній системі оподаткування;
  • Консультування з питань оподаткування та бухгалтерського обліку підприємств-клієнтів;
  • Внесення в систему 1С та архівування первинних документів;
  • ВИписування рахунків-фактур, накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних;
  • Складання актів-звірок з контрагентами;
  • Проведення платежів в системі "Клієнт-банк";
  • Розрахунок і виплата з\п;
  • Ведення касової книги;
  • Підготовка, Формування і здача щомісячної, квартальної та річної звітоності в податкову і фонди;
  • Робота з програмними продуктами: 1С 7.7, 8.2, "Клієнт-банк", "Бест-звіт", "OPZ", "Ліга: Закон".

Бухгалтер

ТОВ "Кінний завод "Авангард""

АПК (Агропромисловий комплекс)

8 місяців

12.2009 - 08.2010

Обов'язки:

  • Проведення в 1С та архівування первинних документів;
  • Виписування рахунків-фактур, накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних;
  • Складання актів-звірок з контрагентами;
  • Проведення платежів в системі "Клієнт-банк";
  • Розрахунок і виплата з\п;
  • Ведення касової книги;
  • Складання щомісячної звітності в пенсійний фонд.
  • Робота з програмними продуктами: 1С7.7, "Клієнт-банк", "Бест-звіт", "OPZ".

Ключова інформація

  • Маркетингова стратегія
  • Інтернет-маркетинг
  • SMM
  • Розвиток бренду
  • Контекстна реклама
  • Таргетинг

Навчався в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Бухгалтерський облік і аудит в банках

Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Media Buyer Pro. Targetorium

Київ, 2021

Курс від реселлера Facebook по таргетованій рекламі в Facebook/Instagram

Реальний Google Adwords

Київ, 2017

Настройка, контроль та масштабування реклами Google Adwords 

Реальний Instagram

Київ, 2017

Комплексна робота по веденню та просування аккаунту в Instagram

Реальный Директ

Київ, 2016

Комплексне налаштування, ведення та масштабування реклами в Яндекс.Директ

Цінна папери та депозитарна діяльність

Київ, 2012

Олексій

Head of marketing

Київ

3 000 $

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому