Працювала в 5 компаніях 14 років
Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс)
Керівник департаменту з трейд-маркетингу
ФОРА, ТОВ
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
01.2024 - 02.2025
- формування та організація роботи команди (3 відділи)
- управління проектами (медіа-контент, впровадження інклюзивності, розробка стандартів мережі, стандарти трейд-маркетингу...)
- розробка та впровадження календаря активностей (постійні активності, тематичні, партнерські, підтримка фокусних категорій)
- відкриття магазинів (зовнішнє та внутрішнє оформлення)
- бюджетування
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Керівник відділу трейд-маркетингу
ТЕРРА ФУД
FMCG
7 років 11 місяців
10.2013 - 08.2021
- Розробка короткострокових та довгострокових планів трейд-маркетингової підтримки всі канали збуту (більше 350 sku, 5 основних брендів компанії) в рамках комерційної стратегії компанії (стандарти мерчендайзингу, виробництво та розміщення POSm, цінові та промо активності)
- Розробка та проведення національних BTL активностей (consumer promo, sms-promo, дегустації, партнерські конференції, мотиваційні програми для торгових команд та ін.)
- Планування та ефективне управління трейд-маркетинговим бюджетом. Аналіз рентабельності активностей
- Формування та управління ефективною командою.
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Директор з розвитку торгових марок
Laufer Group
FMCG
2 роки 5 місяців
06.2011 - 10.2013
- Управління маркетинг-міксом з розвитку продуктового портфелю в категорії рослинні олії в Україні
- Стратегічне і тактичне планування
- Управління продуктовим портфелем брендів, розробка та виведення нових продуктів, позиціонування та ціноутворення
- Координація та контроль виконання маркетингового плану
- Організація необхідних досліджень ринків за участю незалежних агенцій
- Контроль реєстрації торговельних марок, слоганів та ін. елементів бренду/продукту
- Організація участі у виставках, ярмарках в Україні та за кордоном
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Досягнення: Перезапуск ТМ «Славолія» розроблена та впроваджена нова комунікація. Розроблена та виведена на ринок нова ТМ «Козачок» (макарони).
Маркетинг менеджер
KERNEL
АПК (Агропромисловий комплекс)
10 місяців
07.2010 - 04.2011
- Стратегічне планування
- Дослідження та аналіз ринків
- Розробка та реалізація річних планів в рамках комунікаційної стратегії (ATL, BTL, event)
- Бюджетування
- Ініціювання, розробка та комерційне впровадження нових продуктів.
- Розробка POSm
- Формування та управління командою
- Контроль за виконанням задач та ефективним використанням бюджету
Досягнення: лідерська позиція портфелем брендів тм Щедрий Дар, тм Стожар, тм Чумак в категорії соняшникова олія. Створена та виведена на ринок нова ТМ Маринадо в категорії консервації
Трейд-маркетинг менеджер
KERNEL
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 10 місяців
10.2008 - 07.2010
- Моніторинг, планування та звітність по рекламним кампаніям та маркетинговим програмам.
- Планування, розробка та впровадження національних та регіональних промо та мотиваційних програм.
- Оцінка ефективності рекламних кампаній.
- Розробка та виробництво POSm.
- Взаємодія з ключовими стейкхолдерами (замовники, керівництво, підрозділи, постачальники) для реалізації спільних маркетингових ініціатив відповідно до стратегічних цілей компанії.
Ключова інформація
Бюджетування, ATL, BTL, трейд-маркетингові акції, мотиваційні програми, consumer promo, національні активності, комунікабельність, управління персоналом, ведення переговорів, управлінські навички, уміння аналізувати, самостійне прийняття рішень, стратегічне планування, бюджетування, ATL, BTL, трейд-маркетингові акції, мотиваційні програми, креативність, лідерські якості
Навчалась в 1 закладі
Східноєвропейській университет економіки і мнеджменту
Маркетинг
Черкассы, 2008
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Іспанська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
KMBS, Strategic marketing
Инна
Инна
Директор з трейд-маркетингу, маркетингу, керівник відділу/департаменту

Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому