Працювала в 5 компаніях   14 років

Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс)

Керівник департаменту з трейд-маркетингу

ФОРА, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

01.2024 - 02.2025

  • формування та організація роботи команди (3 відділи)
  • управління проектами (медіа-контент, впровадження інклюзивності, розробка стандартів мережі, стандарти трейд-маркетингу...)
  • розробка та впровадження календаря активностей (постійні активності, тематичні, партнерські, підтримка фокусних категорій)
  • відкриття магазинів (зовнішнє та внутрішнє оформлення)
  • бюджетування
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Керівник відділу трейд-маркетингу

ТЕРРА ФУД

FMCG

7 років 11 місяців

10.2013 - 08.2021

  • Розробка короткострокових та довгострокових планів трейд-маркетингової підтримки всі канали збуту (більше 350 sku, 5 основних брендів компанії) в рамках комерційної стратегії компанії (стандарти мерчендайзингу, виробництво та розміщення POSm, цінові та промо активності)
  • Розробка та проведення національних BTL активностей (consumer promo, sms-promo, дегустації, партнерські конференції, мотиваційні програми для торгових команд та ін.)
  • Планування та ефективне управління трейд-маркетинговим бюджетом. Аналіз рентабельності активностей
  • Формування та управління ефективною командою.
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Директор з розвитку торгових марок

Laufer Group

FMCG

2 роки 5 місяців

06.2011 - 10.2013

  • Управління маркетинг-міксом з розвитку продуктового портфелю в категорії рослинні олії в Україні
  • Стратегічне і тактичне планування
  • Управління продуктовим портфелем брендів, розробка та виведення нових продуктів, позиціонування та ціноутворення
  • Координація та контроль виконання маркетингового плану
  • Організація необхідних досліджень ринків за участю незалежних агенцій
  • Контроль реєстрації торговельних марок, слоганів та ін. елементів бренду/продукту
  • Організація участі у виставках, ярмарках в Україні та за кордоном
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості

Досягнення: Перезапуск ТМ «Славолія» розроблена та впроваджена нова комунікація. Розроблена та виведена на ринок нова ТМ «Козачок» (макарони).

Маркетинг менеджер

KERNEL

АПК (Агропромисловий комплекс)

10 місяців

07.2010 - 04.2011

  • Стратегічне планування
  • Дослідження та аналіз ринків
  • Розробка та реалізація річних планів в рамках комунікаційної стратегії (ATL, BTL, event)
  • Бюджетування
  • Ініціювання, розробка та комерційне впровадження нових продуктів.
  • Розробка POSm
  • Формування та управління командою
  • Контроль за виконанням задач та ефективним використанням бюджету

Досягнення: лідерська позиція портфелем брендів тм Щедрий Дар, тм Стожар, тм Чумак в категорії соняшникова олія. Створена та виведена на ринок нова ТМ Маринадо в категорії консервації

Трейд-маркетинг менеджер

KERNEL

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 10 місяців

10.2008 - 07.2010

  • Моніторинг, планування та звітність по рекламним кампаніям та маркетинговим програмам.
  • Планування, розробка та впровадження національних та регіональних промо та мотиваційних програм.
  • Оцінка ефективності рекламних кампаній.
  • Розробка та виробництво POSm.
  • Взаємодія з ключовими стейкхолдерами (замовники, керівництво, підрозділи, постачальники) для реалізації спільних маркетингових ініціатив відповідно до стратегічних цілей компанії.

Ключова інформація

Бюджетування, ATL, BTL, трейд-маркетингові акції, мотиваційні програми, consumer promo, національні активності, комунікабельність, управління персоналом, ведення переговорів, управлінські навички, уміння аналізувати, самостійне прийняття рішень, стратегічне планування, бюджетування, ATL, BTL, трейд-маркетингові акції, мотиваційні програми, креативність, лідерські якості

Навчалась в 1 закладі

Східноєвропейській университет економіки і мнеджменту

Маркетинг

Черкассы, 2008

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Іспанська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

KMBS, Strategic marketing

2025

Инна

Директор з трейд-маркетингу, маркетингу, керівник відділу/департаменту

Київ

44 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому