Працювала в 5 компаніях   16 років 9 місяців

Інтернет, Недержавні організації / NGO, Будівництво, Інше, Консалтинг / Аудит

Бухгалтер по заробітній платі

ТОВ "Вечір телеком"

Інтернет

1 рік 2 місяці

07.2023 - 09.2024

Нарахування ЗП, авансів, лікарнянних та все що з цим пов'язано, 8 юр. осіб, біля 250 людей.
Звітність об'єднана, ПФ, Медок, Ел. каб.
Банківські платежі, виписка по 7 юр. особам.

Бухгалтер

Вища освіта

Недержавні організації / NGO

8 місяців

10.2022 - 06.2023

Обов'язки: Ведення та консультації ФОП, 3 група, єдинники, відкриття, супровід, звітність.

Ведення кадрової діляннки: прийом, особові справи, трудові книжки, накази, штатний розпис, залишки відпусток, табелі обліку робочого часу, договори ЦПХ, акти, строкові договори.

Ділянка по нарахуванню ЗП: аванси, заробітна плата , відпустки, лікарняні, індексації, премії, остаточні розрахунки, доплати до мін ЗП, виконавчі листи, аліменти, борги;Робота з банками, ЗП проекти, картки, формування платіжних та відомостей на виплату, виплата винагород ЦПХ;Робота з фондами, ПФУ, заявки, повідомлення, контроль за сплатою податків ( ЄСВ, ПДФО, ВЗ) об’єднана звітність. Штат 350+ ФОП від 200

Бухгалтер

НС Будпроект

Будівництво

8 місяців

09.2021 - 05.2022

Обов'язки:

Ведення кадрової ділянки: прийом, особові справи, трудові книжки, накази, штатний розпис, залишки відпусток, табелі обліку робочого часу, допомога у розробці положень та посадових інструкцій разом з юристом.

Ділянка по нарахуванню ЗП: аванси, заробітна плата, відпустки, лікарняні, індексації, виконавчі листи, аліменти, борги;Робота з банками, ЗП проекти, картки, формування платіжних та відомостей на виплату;Робота з фондами, ФСС, заявки, повідомлення, контроль за сплатою податків, об’єднана звітність. Штат 150 чол

Финансовый ассистент

Проект МТД "ПРОМИС"

Інше

2 роки 4 місяці

01.2019 - 05.2021

  • - нарахування та виплата ЗП (ЛН, відпустки, премії)
  • - договори ЦПХ (Нарахування та виплати)
  • - оплата в клієнт-банк; готівкові операції; (формування пакету для оплати)
  • - перевірка та підготовка звітів про відрядження, оформлення, оплата;
  • - перевірка та підготовка фінансових звітів консультантів, та по підприємству,
  • - облік договорів операційної діяльності, взаєморозрахунки з постачальниками;
  • - облік табелів, лікарняних, відпусток ( розрахунок та оплата);
  • - підготовка фінансових документів для канадського аудиту, зберігання, архівування.

Бухгалтер 1 кат. сектор по ЗПЛ

ДП ГДІП, Дирекція "Інпредкадри"

Консалтинг / Аудит

11 років 7 місяців

06.2007 - 01.2019

  • - розрахунок заробітної плати, відпустки, лікарняні, премії; (200 осіб)
  • - угоди ЦПХ. (оформлення, розрахунок, контроль виконання);
  • - звітність ЄСВ, 1-ДФ;
  • - касові операції, РРО, КОРО, банк, чекові книжки, готівка;
  • - клієнт банк, платежі, Медок, Соната, 1С - 8.2; ЗУП
  • - ведення табелів робочого часу;
  • - інвентаризація;

Ключова інформація

Професійні навички:впевнений користувач програм: - Microsoft Office (Word, Excel); - Програма 1С8.2 Бухгалтерія; ЗУП, УТП, УПП, «Кліент - Банк» ; - Бест - звіт; - Internet. M.Е.Doc, Соната, електронний кабінет, ПФУ

Навчалась в 2 закладах

ГУИТ

Правознавство

Киев, 2019

СБТ КДАВТ

Бух. учет

Киев, 2003

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

Про себе: Киянка, одружена, маю сина, на лікарняних не перебуваю, цілеспрямована, чітка, володію управлінськими навичками, комунікабельна, підходжу до роботи з ентузіазмом і відповідальністю, володію логічним мисленням і аналітичними здібностями, позитивним настроєм. Маю біля 17 років стажу, з них бухгалтером біля 14 років. Великий практичний досвід дозволяє швидко адаптуватись до нового підприємства та його діяльності. Уважна до деталей. Вміння, оцінивши ситуацію, самостійно приймати рішення, працюю як відокремлено так і в команді. Моя мотивація це успішний результат роботи і достойна винагорода в дружньому колективі. Ціную свободу в роботі, адекватне планування задач та розподіл праці.

Маю досвід роботи у логістично-транспортних компаніях, консалтингові послуги, виробництво, будівництво, державний сектор, як українські так і іноземні. Поважаю строки і дотримання законодавства. Винесла для себе важливі навички в сфері вибраної мної діяльності, а семе:

Ведення ФОП, 3 група, единий податок, звітність, супровід.

Ведення кадрової діляннки: прийом, особові справи, трудові книжки, накази, штатний розпис, залишки відпусток, табелі обліку робочого часу, договори ЦПХ, акти, строкові договори.

Ділянка по нарахуванню ЗП: аванси, заробітна плата (оклади, відрядна за нарядами), відпустки, лікарняні, індексації, премії, остаточні розрахунки, доплати до мін ЗП, виконавчі листи, аліменти, борги;Робота з банками, ЗП проекти, картки, формування платіжних та відомостей на виплату, виплата винагород ЦПХ;

Робота з фондами, ПФУ, заявки по лікарняних, повідомлення, контроль за сплатою податків ( ЄСВ, ПДФО, ВЗ) об’єднана звітність.

Додаткові знання у касовій дисципліні, робота з готівкою, станом на 2019 рік. Комунікація з фондами, податкова,ФСС, ПФУ, держ. Праці, Держ. Виконавці. Комунікація з програмістами, вирішення завдань по оптимізації процесів, за потреби.Комунікація зі співробітниками щодо оплати праці, нарахувань, надання довідок.

Професійні навички:впевнений користувач програм: - Microsoft Office (Word, Excel); - Програма 1С8.2 Бухгалтерія; ЗУП, УТП, УПП, BAS «Кліент - Банк» ; - Бест - звіт; - Internet. M.Е.Doc, Соната, електронний кабінет. Володіння мовами: Російська , українська – вільно, англійська – начальний рівень. Мета: Допомагати у розвитку бізнесу, шляхом виконання своїх обов’язків, робота в фінансово-економічній сфері з можливістю постійного підвищення кваліфікації.

Кристина

Бухгалтер по зарплате

Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 годину тому