Працювала в 3 компаніях   26 років 2 місяці

Інше, Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail

інспектор відділу кадрів

ТОВ "Ментар"

Інше

3 роки 5 місяців

02.2021 - до теперішнього часу

Обов"язки

Прийом на роботу та звільнення при припиненні трудових відносин з найманими працівниками;

підготування трудових договорів з найманим працівником,

складання Наказів про прийом та звільнення працівників

заповнення трудовіх книжок та вкладишів до них

ведення особових справ

ведення особової картки П-2

складання посадових (робочих) інструкцій

ведення табелю обліку використання робочого часу

складання штатного розпису

складання графіків відпусток

повідомлення щодо основних щорічних та додаткових відпусток (оформлення бланків заяв на відпустки),

складання наказів про надання відпустки

складання "карантинних" наказів

підготування наказів з кадрових питань

підготування наказів з основної діяльності

Звіт про працевлаштування осіб з івалідністю ( форма № 10-ПІ)

ведення ж-о: руху трудових книжок . особових карток. особових справ

ведення ж-о: реєстрації наказів з кадрових питань, реєстрації табельних номерів тощо,

ознайомлення працівників з Правилами ВТР(внесення змін до ПВТР та складання нових, згідно змін у законодавстві в 2021 році).

Постійне вивчення нових нормативних актів, щодо прийому. звільнення, надання відпусток.

Вивчення новацій по веденню військового обліку тощо.

головний спеціаліст, бухгалтер

Управління праці та соціального захисту населення Валківської РДА

Державний сектор

22 роки 8 місяців

06.1998 - 02.2021

Обов"язки :

  • складання та набір юридичних, фінансових зобов"язань та платіжних доручень - внесення в базу СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство";
  • вигрузка та обробка банківських виписок ;
  • ведення меморіальних ордерів 2, 5, 6 за рахунками 675, 811
  • заключення договорів;
  • складання актів звірок;
  • внесення Договорів, проплачених актів у програму "Прозоро";
  • ведення оборотних відомостей;
  • ведення кадрового обліку.

Бухгалтер

ФОП (2 групи)

Торгівля роздрібна / Retail

7 років 4 місяці

09.2012 - 01.2020

Обов"язки:

  • ведення кадрового обліку в повноому обсязі ( 7 найманих працівників);
  • ведення бухгалтерского обліку, подання звітності (ЄСВ, 1 ДФ, Декларації).

Ключова інформація

  • На протязі 6 років вела облік ФОП 2 групи з найманими 7 працівниками за КВЕДом 47.19 (до березня 2020р),

  • впевнено володію ПК: MS Office, Microsoft Office Excel;
  • вивчаю 1С;
  • користувач програми МЕDok СОТА, єдиний кабінет платника податків,
  • системи клієнт-банку;
  • працюю з офісною технікою;
  • письмова та усна грамотність.
  • володію програмою СДО, Прозоро.

Вдосконалюю свої знання на бухгалтерській платформі Дебет-Кредит та Семінар-ком.

Навчалась в 2 закладах

Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка

Облік та аудит

Харьков, 2006

"Харківський коледж будівництва, архітектури та дизайну"

облік та аудит

Харків, 1997

Володіє мовами

Російська

вільно

Оксана

Бухгалтер

Харків

Готовий переїхати: Валки

15 000 грн.

47 років

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 години тому