Працювала в 1 компанії 7 місяців
Телекомунікації / Зв'язок
Менеджер по роботі з клієнтами
Анонімно
Телекомунікації / Зв'язок
6 місяців
12.2021 - 06.2022
Відмінні комунікативні навички та вміння слухати й розуміти клієнтів.
•Вміння працювати в стресових ситуаціях та швидко знаходити рішення проблем.
•Прийом вхідних дзвінків від клієнтів і надання професійної консультації.
•Вирішення запитів і проблем клієнтів шляхом використання системи підтримки.
•Запис і обробка інформації про клієнтів.
•Робота в CRM-системі
•Робота і підтримка теплих відносин з існуючою базою клієнтів через IT-телефонію .
Ключова інформація
•Грамотна мова та дикція.
•Комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
•Терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.
•Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.
Навчалась в 1 закладі
Кам'янець-Подільський коледж культури і мистецтв
Менеджер соціокультурної діяльності
Каменец-Подольский, 2022
Курси, тренінги, сертифікати
Каріна
Каріна
Менеджер з продажу
Кам'янець-Подільський
Активно шукає роботу
неповна зайнятість, повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому