Працювала в 1 компанії   7 місяців

Телекомунікації / Зв'язок

Менеджер по роботі з клієнтами

Анонімно

Телекомунікації / Зв'язок

6 місяців

12.2021 - 06.2022

Відмінні комунікативні навички та вміння слухати й розуміти клієнтів.

•Вміння працювати в стресових ситуаціях та швидко знаходити рішення проблем.

•Прийом вхідних дзвінків від клієнтів і надання професійної консультації.

•Вирішення запитів і проблем клієнтів шляхом використання системи підтримки.

•Запис і обробка інформації про клієнтів.

•Робота в CRM-системі

•Робота і підтримка теплих відносин з існуючою базою клієнтів через IT-телефонію .

Ключова інформація

•Грамотна мова та дикція.

•Комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.

•Терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.

•Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.

Навчалась в 1 закладі

Кам'янець-Подільський коледж культури і мистецтв

Менеджер соціокультурної діяльності

Каменец-Подольский, 2022

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Каріна

Менеджер з продажу

Кам'янець-Подільський

18 000 грн.

21 рік

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому