Працювала в 21 компанії   17 років 8 місяців

Транспорт та Логістика, Державний сектор, Телекомунікації / Зв'язок, Фінансові послуги, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Торгівля роздрібна / Retail, Банки, Послуги для населення - інше, Архітектурні та дизайнерські бюро

Фахівець відділу по роботі з фізичними і юридичними особами

Нова пошта

Транспорт та Логістика

4 місяці

11.2023 - 03.2024

Бухгалтер

Управління поліції охорони

Державний сектор

1 місяць

10.2023 - 11.2023

HR-менеджер

Just Call

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

11.2022 - 08.2023

Менеджер

Колл-центр

Фінансові послуги

2 місяці

08.2022 - 10.2022

HR-менеджер

Koderline

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

3 роки 1 місяць

05.2019 - 06.2022

Керівник регіонального центру

FinX

Фінансові послуги

2 місяці

10.2018 - 12.2018

Керівник відділу управління водіями

Улюблене таксі, ТОВ

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

2 місяці

04.2018 - 06.2018

Куруючий магазином

A.S. Watsons / ДЦ Україна, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

1 місяць

06.2017 - 07.2017

  • управління персоналом торгівельної точки;
  • забезпечення ефективної і бесперебійної роботы магазину;
  • забезпечення належної якості обслуговування покупців;
  • организація и контроль виконання корпоративних норм и стандартів мережі;
  • ведення і контроль документації магазину;
  • управління і контроль за торгівельною и господарською діяльністю магазину.

Керівник сектору продажів споживчих кредитів

OTP BANK Ukraine

Банки

2 місяці

04.2017 - 06.2017

  • управління командою кредитних фахівців на закрепленій території з метою виконання планів;
  • участь у пошуку і підборі персоналу на позицію кредитного фахівця;
  • участь в навчанні кредитних фахівців - продукти, програма, продажі;
  • оперативне рішення виникаючих питань в процесі роботи з партнерами;
  • заключення і супровід договоров про співпрацю з ТО;
  • робота зі звітністю.

Провідний економіст

Ощадбанк

Банки

1 місяць

12.2016 - 01.2017

Фахівець із залучення партнерів

СБЕРБАНК, ПАО

Банки

3 місяці

05.2016 - 08.2016

Проект "Хантери".

.

Функциональні обов'язки:

  • Формування команди (пошук, підбір, навчання, адаптація, контроль и координація роботы «хантерів» - співробітників/агентів, працюючих по договору);
  • Пошук потенційних партнерів/клієнтів роздрібного і малого/середнього бізнесу;
  • Організація и проведення перемовин з діловими партнерами;
  • Продаж банківських продуктів (РКО, пакети малого бізнесу, ЗКП, торговий еквайрінг и др.).

Керівник відділу альтернативних каналів продажу в Дніпр. регіоні/ Керівник відділу з партнерських пр

Банк Ренесанс Капітал

Банки

11 місяців

12.2013 - 11.2014

Проекти "Укрпошта" і "Field Collection"

Функциональні обов'язки:

.

Управління продажами:

  • Развиток партнерських каналів продажів нецільових кредитів на закрепленій территории;
  • Оптимізація існуючої схеми продажів нецільових кредитів в регіоні;
  • Планування, розробка, контроль і виконання заходів для збільшення продажів;
  • Забезпечення виконання планової продуктивності відділень партнерів, співробітників;
  • Навчання і контроль роботи фахівців, співробітників компанії партнера;
  • Організація процесу продажів банківських продуктів

.

Развиток партнерських взаємин:

  • Організація і залучення нових потенційних партнерів до співпраці;
  • Повноцінне відкриття з нуля відділень партнерів (пошук, аналіз, відкриття, реалізація);
  • Развиток відносин з партнерами, впровадження нових схем співпраці;
  • Збільшення процента активних точок партнерів в регионі;
  • Організація селекторів/конференцій/робочих зустрічей.

.

Організація и управління персоналом в регіоні:

  • Підбір персоналу, прийом і оформлення, постановка цілей і задач;
  • Організація роботи персоналу в регіоні;
  • Контроль и моніторинг виконання плану продажів співробітниками;
  • Оцінка/контроль ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи;
  • Навчання нових співробітників, підвищення кваліфікації/профільне перенавчання персоналу, в т.ч. проведення тренінгів.

.

Управління стягненням проблемної заборгованості:

  • Організація роботы з урегулювання проблемной заборгованості фізичних осіб на стадії Middle collection, проведення реструктуризації заборгованості;
  • Загальна координація роботи відділу;
  • Ведення бази кредитних історій зайомників;
  • Організація и контроль візитів до боржників і третіх осіб;
  • Організація і контроль телефонних контактів з боржниками, родичами, колегами, знайомими, сусідами;
  • Забезпечення інформацією про местознаходження боржника, наявності у нього майна, доходів, місця роботи, ін.;
  • Організація и контроль пошуку боржника.

Старший кредитний фахівець відділу альтернативних каналів продажів

Банк Ренесанс Капітал

Банки

10 місяців

02.2013 - 12.2013

Кредитний фахівець з цільового кредитування / старший кредитний фахівець з цільового кредитування

Банк Ренесанс Капітал

Банки

10 місяців

04.2012 - 02.2013

Бухгалтер 2-ї категорії дільниці №5

ЖЕО №8

Послуги для населення - інше

3 місяці

05.2011 - 08.2011

бухгалтер, ревізор, т.в.о. керуючого магазином

ФОП Гончар Наталя Миколаївна, мережа магазинів «Золота лінія»

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

06.2009 - 02.2010

бухгалтер

Техпроект

Архітектурні та дизайнерські бюро

8 місяців

02.2009 - 10.2009

менеджер зі споживчого кредитування

Правекс-Банк / Pravex-Bank

Банки

1 рік 11 місяців

11.2006 - 10.2008

бухгалтер-ревізор

ФОП Гончар Наталя Миколаївна, мережа магазинів «Золота лінія»

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

04.2008 - 09.2008

главний бухгалтер

ФОП Байда Олександр Володимирович, мережа магазинів «Планета аудіо відео»

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 9 місяців

03.2003 - 12.2005

бухгалтер

ФОП Байда Олександр Володимирович, мережа магазинів «Планета аудіо відео»

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 8 місяців

07.2000 - 03.2003

Ключова інформація

Досвід пошуку, підбору персоналу, проведення співбесід, мотивації співробітників - як у якості співробітника відділу персоналу, так і в якості керівника різних відділів, подрозділів компаній. Проведення ярмарок вакансій.

Навчалась в 2 закладах

Приватний навчальний заклад «Інститут ділового адміністрування»

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, економічний факультет

Кривий Ріг, 2004

Приватний навчальний заклад «Інститут ділового адміністрування»

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, економічний факультет

Кривий Ріг, 2001

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг "Ефективні перемовини в бізнес середі"

Київ, 2016

Мистецтво переконувати в продажах і перемовинах.

Тренінг "Field Collection"

Київ, 2014

Організація роботи відділу стягнення проблемної заборгованості. Ефективне стягнення заборгованості.

Тренинг "Управление продажами банковских продуктов"

Одесса, Украина, 2013

Управление продажами банковских продуктов.

Тренінг "Великого Ела" Тома Шрайтера "Технології продажів и переконання потенційних клієнтів"

Інші країни, 2011

Технології продажів і переконання потенційних клієнтів.

Тренінг «Network Revolution»

Інші країни, 2010

Развиток клієнтської мережі через продажі в соціальних мережах. Просунення інтернет-магазину.

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Операційннй системи: Windows, Linux.

Програми: Microsoft Office, OpenOffice, Internet, Skype, Bitrix24, 1С и т.д.

Особисті якості

Стресостійкість, комунікабельність, цілеспрямованість, націленість на результат, уважність, відповідальність, ініціативність.

Захоплення та інтереси

Інтервальні тренування, пілатес, читання, тварини, квіти.

Євгенія

HR-менеджер, рекрутер, менеджер з персоналу

Кривий Ріг

43 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому