Працювала в 12 компаніях   17 років 7 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика, Банки

Фінансовий директор

ТОВ "Белам Україна"

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 2 місяці

04.2023 - до теперішнього часу

-планування грошових потоків і фінансових результатів; контроль за витратами в рамках діючого проекту; збір і консолідація даних щодо руху коштів і операційної діяльності; аналіз фінансових показників; формування управлінської звітності.

- складання та контроль за дотриманням облікової політики підприємства; контроль за коректністю відображення господарських операцій в бух.обліку.

- податкове планування.

- калькулювання вартості послуг.

- підготовка різної щоденної/щотижневої/щомісячної звітності для кінцевого бенефіціара нерезидента.

- формування плану платежів на період і коригування плану в рамках бюджету; контроль обґрунтованості платежів.

-контроль взаєморозрахунків з контрагентами.

- проходження банківського валютного контролю.

- комунікація з програмістами, написання ТЗ.

Головний економіст

ТОВ "УКРРЕМТЕХ"

Промисловість та Виробництво

4 місяці

04.2023 - 08.2023

Складання управлінської звітності (P&L, Cash Flow, баланс та інші), бюджетів, складання та ведення платіжного календаря, планових та фактичних калькуліцій, формування пакету документів на вимогу державних органів з метою отримання державного фінансування (субвенцій), ведення складського обліку, оптимізація форми оплати праці.

Провідний економіст

ТОВ «Аско-Експедиція"

Транспорт та Логістика

1 рік 9 місяців

07.2021 - 04.2023

складання фінансової звітності підприємства (P&L, Cash Flow, баланс та інші), аналіз виробничо-фінансової діяльності, складання бюджету підприємства, розрахунок вартості послуг, аналіз фактичної собівартості, автоматизація управлінських звітів в 1С, написання ТЗ, розрахунок та аналіз окупності інвестицій компанії, робота з дебіторською заборгованістю, розрахунок КРІ за результатами роботи, планування ФЗП, написання методичних рекомендацій робочих інструкцій

Начальник управління операційної діяльності

ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»

Транспорт та Логістика

6 місяців

12.2020 - 06.2021

(в підпорядкуванні комерційний відділ, відділ перевезень, відділ тарифів)

Функціональні обов'язки: організація роботи в частині комерційної (дохідної) діяльності на 27 філіях Товариства; ведення переговорів, укладання договорів, контроль за раціональним використанням власного рухомого складу; розрахунок тарифів, плат, інших зборів; контроль дебіторської заборгованості, організація та проведення комплексних перевірок діяльності філій Товариства.

Заступник начальника управління комерційної діяльності

ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»

Транспорт та Логістика

2 місяці

09.2020 - 11.2020

організація комерційної діяльністю Товариства (участь в провадженні нових проектів, розрахунок вартості послуг, заключення договорі тощо), організація роботи по продажу металобрухту (проведення аукціонів з продажу), оренда нерухомого майна, представник в судових засіданнях АМКУ України.

Начальник відділу тарифів

ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»

Транспорт та Логістика

2 роки 3 місяці

06.2018 - 09.2020

організація та контроль впровадження ефективної цінової політики Товариства (27 регіональних філій).

Заступник начальника відділу тарифів

ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»

Транспорт та Логістика

4 місяці

02.2018 - 06.2018

розрахунок тарифів на послуги Товариства (робота з філіями Товариства - 27 філій), перевірка правильності розрахунку тарифів відповідно до діючою методики та законодавства, аналіз ефективності цінової політики.

Економіст І категорії планово-економічного відділу

Київ-Дніпровський виробничий підрозділ ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»

Транспорт та Логістика

4 роки

02.2014 - 02.2018

складання річних фінансових планів підприємства, аналіз та контроль виконання планових фінансових показників, розроблення пропозицій щодо удосконалення організації праці, форм та систем заробітної плати, робота з колективним договором, підготовка річних планів з праці і заробітної плати, складання встановленої згідно законодавства статистичної звітності, ведення штатного розпису, схем тарифних ставок, окладів, розрахунок тарифів на послуги, робота в 1С:8 Підприємство (ЗУП), ведення комплексу робіт та заходів по добровільному медичному страхуванню працівників.

поряд з обов'язками економіста додатково виконувала в одну особу роботу кадрового відділу (70 осіб).

Інженер виробничо-технічного відділу

Київ-Дніпровський виробничий підрозділ ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»

Транспорт та Логістика

1 рік 4 місяці

10.2012 - 02.2014

впровадження технологічних розробок стандартів та ін. нормативних документів, економічні розрахунки квартальних, річних лінійних норм по використанню ПММ, контроль за їх виконанням, ведення обліку по структурним підрозділам, розрахунок та складання планів потреби ПММ, складання оперативних звітів (4 МТП, 11 МТП, 2 СПТ),розрахунок норм по використанню ПММ на авто та залізничний транспорт, аналіз ефективності використання рухомого складу підприємства, проведення щорічної інвентаризації на підприємстві, ведення складського обліку: оприбуткування, списання.

Інженер відділу експлуатації

ВАТ «АІТ»

Транспорт та Логістика

4 роки 5 місяців

05.2007 - 10.2011

( власний автопарк, управління вантажним автотранспортом підприємства).

Функціональні обов'язки: організація роботи власного вантажного парку (рефрижератори та тентовані авто), співпраця з АсМАП України, робота з постійними та пошук нових клієнтів по України та РФ (Метро Кеш Енд Кері, ФОЗЗИ, КВИЗА- ТРЕЙД, АШАН), заключення договорів, складання первинної документації (рахунки, акти виконаних робіт, податкові, акти-звіряння), контроль та ведення обліку ПММ, розрахунок норм витрат ПММ згідно чинного законодавства та специфіки роботи вантажного автотранспорту, складання місячних звітів по закупівлі та витратам ПММ, розрахунок планового прибутку та витрат, оформлення ТТН, контроль дебіторської заборгованості,.

Старший касир-операціоніст

ПрАТ «ПриватБанк»

Банки

8 місяців

12.2010 - 08.2011

рух ( внесення/видача) готівкових грошових коштів від фізичних/юридичних осіб, обслуговування платіжних карт, здійснення грошових переводів, здійснення касових операцій з іноземною валютою, дорогоцінними металами, проведення фінансового моніторингу касових операцій клієнтів, оформлення касових документів згідно вимог Облікової політики та діючих інструкцій по проведенню касових операцій згідно постанов НБУ.

Інженер-економіст відділу продаж

ВАТ «Укрпластик»

Промисловість та Виробництво

1 рік 3 місяці

02.2006 - 05.2007

(виробництво поліетиленової та поліпропіленової продукції).

Функціональні обов'язки: контроль надходження та відвантаження готової продукції зі складу, оформлення необхідної супровідної документації для відвантаження товару, ведення та контроль дебіторської заборгованості (оформлення рахунків, актів, податкових на оплату), робота з Клієнт-банк, (проведення оплати згідно рахунків, актів, специфікацій в бухгалтерській програмі «Дебет +»,), складання місячних, річних фінансових звітів , робота в програмі 1С : Підприємство 7.7, складання місячних, річних планів щодо обсягів майбутніх продаж, оформлення пакету документів (специфікації, інвойси) для відправлення товарів на експорт ;

Ключова інформація

  • Вільне володіння 1С:8.1 (BAF)
  • MS Office (Excel, Power Query, Power Pivot);
  • M.E.Doc (складання управлінської звітності);
  • Робота з офісною технікою
  • Робота з банківськими програмами.
  • Водійські права категорії В.

Навчалась в 3 закладах

Інститут менеджменту та бізнесу ім. Б. Хмельницького при Міжрегіональній Академії управління Персоналом

економіка та управління персоналом, спеціальність управління персоналом та економіка праці) магістр

Київ, 2015

Міжнародний інститут економіки та фінансів ім. Княгині Ольги при Міжрегіональній Академії Управління Персоналом

економіка підприємства, спеціальність – фінансовий менеджер(економіст)

Київ, 2008

Економіко-Правовий технікум при Міжрегіональній Академії Управління Персоналом

економіка підприємства, спеціальність – фінансовий менеджмент (економіст)

Київ, 2005

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Microsoft Excel 2007- 2019/365 Professional 1

Київ, 2024

Додаткова інформація

Особисті якості

уважність, цілеспрямованість, наполегливість, бажання розвиватись, застосовуючи набутий досвід, наполегливо та старанно отримувати нові знання та навики.

Яна Вікторівна

Фінансовий директор, Керівник департаменту, групи економіки

Київ

Голосіївський район, Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Печерський район, Солом'янський район, Шевченківський район

50 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 5 днів тому