Працювала в 5 компаніях   20 років 8 місяців

Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта

Економіст з реалізації хімічної продукції

ПрАТ "РІВНЕАЗОТ"

Промисловість та Виробництво

13 років 4 місяці

03.2011 - до теперішнього часу

  • робота з клієнтами (рахунки, договори, перевірка транспортних документів)
  • робота з документацією в 1С (виписка видаткових накладних, виставлення рахунків, звірка дебіторів і кредиторів, розпорядження на відвантаження товару зі складу, оформлення ТТН)
  • контроль за відвантаженням товару зі складу

Менеджер із збуту

ТзОВ ТД "Олександрійський Маяк"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

06.2010 - 12.2010

  • робота з клієнтами (рахунки, договори)
  • робота з документацією в 1С (виставлення рахунків, видаткові накладні, звірка дебіторів і кредиторів, розпорядження на відвантаження товару зі складу)
  • ведення обліку договорів
  • виконання внутрішніх доручень керівництва

Менеджер логістики

ТзОВ "АгроКлондайк"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 3 місяці

03.2009 - 06.2010

  • робота з клієнтами (рахунки, договори, транспортні інструкції)
  • робота з документацією в 1С (виставлення рахунків, видаткові накладні, звіт дебіторів і кредиторів, розпорядження на відвантаження товару зі складу, рух товару між складами)
  • ведення обліку договорів з перевізниками
  • пошук автотранспорту для перевезення вантажу
  • проведення переговорів з перевізниками (ціни, терміни, умови), вибір оптимального перевізника, оформлення документації з перевізниками-експедиторами (договори перевезення, перевірка документів перевізника, оформлення ТТН)
  • виконання внутрішніх доручень керівництва
  • контроль за відвантаженням товару зі складу і доставки до клієнта
  • організація щорічного семінару, підготовка презентацій, брошур та ін.

Секретар

ТзОВ "АгроКлондайк"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

07.2008 - 03.2009

  • Облік вхідної/вихідної документації;
  • виконання внутрішніх доручень керівництва;
  • ведення обліку договорів;
  • ведення кадрової документації;
  • замовлення, закупівля канцелярського приладдя та забезпечення офісу всіма необхідними матеріалами;
  • забезпечення зв`язком;
  • прийом та відправлення кореспонденції;
  • організація корпоративних заходів;
  • організація щорічних семінарів; підготовка презентацій, брошур, листівок та ін.

Секретар-друкарка

Рівненська обласна станція юних натуралістів

Освіта

4 роки 9 місяців

10.2003 - 07.2008

  • Облік вхідної/вихідної документації;
  • виконання внутрішніх доручень керівництва;
  • ведення кадрової документації;
  • підготовка листів-відповідей на запити ОДА;
  • забезпечення зв'язком;
  • прийом та відправлення кореспонденції;
  • оформлення виставкових стендів, підготовка презентацій, брошур, листівок та ін.

Ключова інформація

Досвідчений користувач MS Office (Word, Exel, Power Point), Outlook, 1C 7.7

Швидко навчаюся, вмію самоорганізуватися, відповідальна, дисциплінована, пунктуальна і вимоглива до себе.

Навчалась в 1 закладі

Рівненський державний гуманітарний університет

Документальних комунікацій та менеджменту, менеджер

Рівне, 2007

Курси, тренінги, сертифікати

курси бухгалтерів

Рівне, 2011

Бухгалтерський облік на підприємстві

Ірина Василівна

Секретар

Рівне

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 тижні тому