Працював в 5 компаніях   18 років 5 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Освіта

Заступник фінансового директора

ТАС АГРО, ООО

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 5 місяців

12.2021 - до теперішнього часу

-управління ліквідністю групи компаній;

-участь у розробці фінансової стратегії групи;

-контроль над витратами групи компаній;

-участь в автоматизації бізнес-процесів компанії;

-взаємодія із банківськими, лізинговими та іншими фінансовими установами;

-організація та контроль виплат дивідендів акціонеру;

-контроль за проведенням аудиту звітності за МСФЗ стандартами зовнішніми аудиторськими компаніями;

-податкове планування та контроль;

-розробка та аналіз різних моделей;

-організація процесу бюджетування, затвердження бюджету та контроль його виконання;

-організація формування звітності (P&L, Balance, Cash flow) та їх аналіз;-контроль та оптимізація фінансових процесів в компанії;

-участь в написанні регламентів компанії;

-надання управлінської звітності керівництву Групи;

-організація та координація роботи підпорядкованих відділів

Фінансовий директор

ТОВ "Українські Рисові системи Груп"

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 років

12.2015 - 12.2021

-впровадження управлінського та оперативного обліку холдингу;

-формування і стратегічне планування фінансової політики компаній холдингу;

-впровадження автоматизації 1С УПП Агро 8.3 в групі компаній та написання технічних завдань;

-податкове планування діяльності холдингу в розрізі юридичних компаній;

-робота з банками України в рамках розрахунково-касового обслуговування, кредитування та торгового фінансування (документарні акредитиви, інкасо);

-співпраця з лізинговими компаніями з питань придбання техніки у фінансовий лізинг;

-щомісячне формування управлінської звітності (P&L, Balance, Cash flow) та надання її інвестору в установлені терміни;

-управління фінансовими потоками (контроль за доходами і витратами, а також забезпечення ефективного використання ресурсів);

-побудова повноцінної системи бюджетного планування компаній холдингу;

-контроль за зовнішньо-економічною діяльністю компаній холдингу;

-проведення фінансового аналізу проектів та розрахунок термінів окупності;

-досвід супроводження компаній нерезидентів зареєстрованих в офшорних юрисдикціях;

-формування платіжного календаря і контроль за його виконанням;

-управління фінансовою та бухгалтерською службою;

-проведення фінансово-економічного аналізу договорів компаній;

-аналіз та зниження фінансових ймовірних ризиків;

-написання регламентів та різних положень щодо регулювання діяльності холдингу;

Провідний економіст фінансово-економічної служби

Кернел

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 11 місяців

06.2011 - 05.2015

- оцінка та аналіз діяльності аграрних підприємств (більше 50 юридичних осіб);

- розробка, аналіз планів, прогнозів, бюджетів та аналіз фактичного їх виконання. Проведення план-факторного аналізу використання активів підприємств, доходів та витрат;

- аналіз облікової та управлінської інформації та надання рекомендацій менеджменту компанії щодо поліпшення ефективності господарських процесів;

- організація та контроль формування фактичних витрат в рослинництві та тваринництві. Консолідація звітів підпорядкованих підприємств;

- організація проведень інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей на підприємствах;

- розробка Інструкцій, Положень, Регламентів, Процедур з метою забезпечення та визначення правил здійснення господарських операцій;

- виїзна перевірка та аналіз господарських процесів з метою надання рекомендацій менеджменту, щодо поліпшення їх ефективності;

- розробка та постановка технічних завдань по автоматизації облікових процесів в програмах 1С 7.7; 8.2 та IBM COGNOS;

- розробка інвестиційних проектів та аналіз їх реалізації;

- розробка та впровадження ефективної системи оплати праці персоналу агропідприємств, з метою стимулювання зацікавленості працівників у зростанні продуктивності праці та ефективності господарських процесів;

Начальник планово-фінансового відділу

Національний аграрний університет

Освіта

2 роки 5 місяців

01.2009 - 06.2011

- організація затвердження бюджету доходів і видатків, бюджету руху грошових коштів;

- аналіз управлінської інформації на надання рекомендацій керівництву щодо поліпшення ефективності господарських процесів;

- управління планово-фінансовим відділом;

- розробка, аналіз планів, прогнозів, бюджетів та аналіз фактичного їх виконання;

- розробка та запровадження системи бюджетування «з нуля»;

- розробка та запровадження оперативного та управлінського обліку.

Провідний економіст планово-фінансового відділу

Національний аграрний університет

Освіта

3 роки 7 місяців

07.2005 - 02.2009

- складання інвестиційного, касового, виробничого бюджетів навчально-дослідних господарств;

- оцінка та аналіз діяльності навчально-дослідних господарств;

- складання внутрішньої звітності для керівництва;

- розробка технологічних карт в рослинництві.

Ключова інформація

  • постановка управлінського обліку та його автоматизація в 1С;
  • податкове планування у групі компаній холдингу;
  • розробка і постановка системи бюджетування у виробничому холдингу.

Навчався в 1 закладі

Національний аграрний університет

Економічний факультет, магістр з економіки

Київ, Україна, 2005

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Польська

нижче середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Фінансовий директор

Київ, 2022

На даному курсі розглянули як  оцінювати ефективність бізнесу, прогнозувати фінансові ризики для ухвалення управлінських рішень

"Право" по сертифікації на кваліфікаційний рівень CAP

Київ, 2017

Мета тренінгу "Право в Україні": підвищити кваліфікацію і систематизувати знання в сфері цивільного та господарського законодавства, а також підготуватися до успішної здачі кваліфікаційного іспиту "Право в Україні" за програмою САР / CIPA.

"Управлінський облік" по сертифікації на кваліфікаційний рівень CAP

Київ, 2016

Мета курсу "Управлінський облік": навчитися аналізувати собівартість, розробляти і впроваджувати систему управлінського обліку на підприємстві, приймати економічно обґрунтовані рішення в рамках проектів і напрямків діяльності підприємства, підготуватися до успішної здачі кваліфікаційного іспиту "Управлінський облік-1" за програмою САР / CIPA. Курс "Управлінський облік" допомагає також зрозуміти принципи розрахунку собівартості в податкових цілях, особливо для виробничих підприємств.

"Податки" по сертифікації на кваліфікаційний рівень CAP

Київ, 2016

Мета тренінгу "Оподаткування в Україні": підвищити кваліфікацію і систематизувати знання в сфері податкового законодавства, а також підготуватися до успішної здачі кваліфікаційного іспиту "Податки в Україні" за програмою САР / CIPA.

"Фінансовий облік" по сертифікації на кваліфікаційний рівень CAP

Київ, 2015

Мета курсу це навчитися відображати господарські операції і складати звітність на основі міжнародних стандартів (МСФЗ), а також підготуватися до успішної здачі кваліфікаційного іспиту "Фінансовий облік-1" за програмою САР / CIPA.

Розвиток управлінських компетенцій з метою ефективного управління (Компанія «Action Learning»)(Київ)

Київ, 2014

На тренінгу розглянуто такі основні питання: розуміння матриці ситуаційного керівництва; уміння формулювати і ставити задачі співробітникам;вміння підбирати найбільш оптимальні методи розвитку працівників.

Програмування VBA в Microsoft Office (Навчальний центр «I-klass»)

Київ, 2013

На тренінгу вивчав базові навички програмуванню в середовищі Visual Basic for Applications.

Поглиблений курс користувача Microsoft Office Excel (Навчальний центр «I-klass»)

Київ, 2013

На практичних заняттях по MS Office працювали із текстовими, статистичними, логічними функціями програми, функціями баз даних, відповідними формулами, таблицями, інструментами аналізу даних, діаграмами.

Практика фінансового контролінгу на підприємстві (Консалтингова компанія «Центр бізнес технологій ТОТ»)

Київ, 2013

На тренінгу розглядались такі основні питання:

  • класифікація витрат для оцінки фінансового результату та при прийняті рішень;
  • розрахунок точки беззбитковості і аналіз витрат-дохід - прибуток;
  • інструменти стратегічного контролінгу.

Практичні аспекти управлінського обліку при плануванні та оцінці ефективності діяльності компанії

Київ, 2012

На тренінгу розглядали наступні питання: управління витратами, бюджетування діяльності компанії, контроль і оцінка результатів діяльності компанії, трансфертне ціноутворення, управління оборотним капіталом, прийняття довгострокових інвестиційних рішень.

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Microsoft Office (рівень професійного користувача), 1С:Підприємство (версії 7.7;8.2), «Ліга-Закон», IBM Cognos, Microsoft Dynamics NAV, Power BI

Водійське посвідчення

Водійські права категорії "В". Також є власний автомобіль.

Віталій Миколайович

Фінансовий директор

Київ

40 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому