Працювала в 5 компаніях   13 років 2 місяці

Банки, Державний сектор, Будівництво

Керівник відділення

Райффайзен Банк

Банки

1 рік 10 місяців

02.2023 - до теперішнього часу


- Проведення консультацій, переговорів і презентацій банківських продуктів і послуг клієнтам;
- Здійснення управління та організація роботи працівників відділення;
- Організація і контроль операційно-касової роботи відділення;
- Здійснення контрольних функцій супервізора;
- Забезпечення продажу продуктів та сервісу клієнтам роздрібного бізнесу (приватні особи та бізнес банкінгу) та сервісу клієнтів корпоративного бізнесу Банку;
- Забезпечення якості обслуговування клієнтів Банку;
- Відображення операцій в операційному дні Банку та їх контроль;
- Виконання, забезпечення виконання працівниками відділення та здійснення контролю за виконання ними вимог у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Недопущення ситуацій, що становлять конфлікт інтересів.

Заступник начальника документального відділу

Державне підприємство «Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління зоною відчуження» (ДП «ЦОТІЗ»)

Державний сектор

3 роки 2 місяці

09.2019 - 11.2022

  • Опрацювання документації підприємства в системі Megapolis.DocNet (реєстрація та ведення обліку вхідної, вихідної та внутрішньої документації, контроль за виконавчою дисципліною співробітників підприємства в системі Megapolis.DocNet);
  • Участь у підготовці проектів організаційно-розпорядчих документів, а також у контролі за правильністю їх складання та оформлення;
  • Здійснення контролю за дотриманням стандартів підприємства при розробці положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій співробітників підприємства;
  • Проведення роботи з архівної справи та розробка номенклатури справ;
  • Систематизація та зберігання справ з документами.

Спеціаліст з документообігу

Спільне підприємство «Новарка» (міжнародний проект із проектування та будівництва Нового безпечного конфайменту над об’єктом «Укриття» Чорнобильської АЕС)

Будівництво

1 рік 5 місяців

02.2018 - 07.2019

  • Збір і підготовка пакетів документів для проведення вхідного контролю продукції, що надходить на будівельний майданчик;
  • Перевірка документації наданої субпідрядними організаціями для проведення вхідного контролю продукції на майданчику;
  • Облік здачі матеріалів, що підлягають вхідному контролю за окремими субпідрядними організаціями;
  • Оновлення записів в базі даних служби контролю якості;
  • Збір, сортування і перевірка точності інформації та введення її в базу даних;
  • Комплектація документації для архівування і зберігання (завірення, штампування, оновлення документації, формування папок згідно систем);
  • Підготовка щоденних і щотижневих звітів про статус документації;
  • Ведення записів за якістю (форми і журнали);
  • Робота з проектною документацією.

Директор

Славутицький міський фонд підтримки підприємництва

Державний сектор

1 рік 11 місяців

02.2016 - 01.2018

  • Здійснення управління та забезпечення поточної діяльності підприємства;
  • Розробка пропозицій щодо змін до нормативно-правових актів місцевого рівня;
  • Розробка міських програм економічного розвитку міста;
  • Розробка механізмів пільгової фінансової підтримки суб'єктів підприємницької діяльності за рахунок коштів місцевого бюджету;
  • Організація надання фінансово-кредитної підтримки суб'єктам підприємницької діяльності за рахунок коштів місцевого бюджету, проведення конкурсу;
  • Участь в розробці грантових проектів для залучення коштів у соціально-економічний розвиток міста;
  • Консультування, розробка установчих документів суб'єктів підприємницької діяльності та супровід державної реєстрації;
  • Організація навчальних семінарів, тренінгів, круглих столів, дискусійних майданчиків.

Керівник відділення групи Б

ПриватБанк

Банки

4 роки 5 місяців

02.2011 - 07.2015

  • Пошук, залучення та комплексне обслуговування корпоративних клієнтів малого та середнього бізнесу, а також фізичних осіб;
  • Складання індивідуальних комерційних пропозицій (на основі визначених потреб клієнтів) та укладення договорів;
  • Проведення консультацій, переговорів і презентацій банківських продуктів і послуг клієнтам;
  • Збільшення клієнтопотіку, прибутку та підвищення ефективності роботи відділення;
  • Здійснення поточного обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу та фізичних осіб;
  • Здійснення управління та організація роботи працівників відділення;
  • Забезпечення прибутковості діяльності відділення;
  • Організація і контроль операційно-касової роботи відділення;
  • Здійснення зарахування заробітної плати на карткові рахунки;
  • Робота з проблемною заборгованістю, реструктуризація кредитів.

Ключова інформація

  • Досвідчений користувач ПК;
  • Досконале володіння офісною технікою;
  • Хороші навички усного та писемного мовлення;
  • Знання етики ділових переговорів;
  • Цілеспрямована;
  • Відповідальна;
  • Стресостійка;
  • Організована;
  • Орієнтована на досягнення результату;
  • Швидко навчаюсь.

Навчалась в 1 закладі

Чернігівський державний інститут економіки і управління

Фінансово-економічний, Фінанси

Славутич, 2010

Володіє мовами

Англійська

базовий

Ольга

Розгляну всі пропозиції

Славутич

35 000 грн.

36 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому