Працювала в 5 компаніях 13 років 2 місяці
Банки, Державний сектор, Будівництво
Керівник відділення
Райффайзен Банк
Банки
1 рік 10 місяців
02.2023 - до теперішнього часу
- Проведення консультацій, переговорів і презентацій банківських продуктів і послуг клієнтам;
- Здійснення управління та організація роботи працівників відділення;
- Організація і контроль операційно-касової роботи відділення;
- Здійснення контрольних функцій супервізора;
- Забезпечення продажу продуктів та сервісу клієнтам роздрібного бізнесу (приватні особи та бізнес банкінгу) та сервісу клієнтів корпоративного бізнесу Банку;
- Забезпечення якості обслуговування клієнтів Банку;
- Відображення операцій в операційному дні Банку та їх контроль;
- Виконання, забезпечення виконання працівниками відділення та здійснення контролю за виконання ними вимог у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Недопущення ситуацій, що становлять конфлікт інтересів.
Заступник начальника документального відділу
Державне підприємство «Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління зоною відчуження» (ДП «ЦОТІЗ»)
Державний сектор
3 роки 2 місяці
09.2019 - 11.2022
- Опрацювання документації підприємства в системі Megapolis.DocNet (реєстрація та ведення обліку вхідної, вихідної та внутрішньої документації, контроль за виконавчою дисципліною співробітників підприємства в системі Megapolis.DocNet);
- Участь у підготовці проектів організаційно-розпорядчих документів, а також у контролі за правильністю їх складання та оформлення;
- Здійснення контролю за дотриманням стандартів підприємства при розробці положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій співробітників підприємства;
- Проведення роботи з архівної справи та розробка номенклатури справ;
- Систематизація та зберігання справ з документами.
Спеціаліст з документообігу
Спільне підприємство «Новарка» (міжнародний проект із проектування та будівництва Нового безпечного конфайменту над об’єктом «Укриття» Чорнобильської АЕС)
Будівництво
1 рік 5 місяців
02.2018 - 07.2019
- Збір і підготовка пакетів документів для проведення вхідного контролю продукції, що надходить на будівельний майданчик;
- Перевірка документації наданої субпідрядними організаціями для проведення вхідного контролю продукції на майданчику;
- Облік здачі матеріалів, що підлягають вхідному контролю за окремими субпідрядними організаціями;
- Оновлення записів в базі даних служби контролю якості;
- Збір, сортування і перевірка точності інформації та введення її в базу даних;
- Комплектація документації для архівування і зберігання (завірення, штампування, оновлення документації, формування папок згідно систем);
- Підготовка щоденних і щотижневих звітів про статус документації;
- Ведення записів за якістю (форми і журнали);
- Робота з проектною документацією.
Директор
Славутицький міський фонд підтримки підприємництва
Державний сектор
1 рік 11 місяців
02.2016 - 01.2018
- Здійснення управління та забезпечення поточної діяльності підприємства;
- Розробка пропозицій щодо змін до нормативно-правових актів місцевого рівня;
- Розробка міських програм економічного розвитку міста;
- Розробка механізмів пільгової фінансової підтримки суб'єктів підприємницької діяльності за рахунок коштів місцевого бюджету;
- Організація надання фінансово-кредитної підтримки суб'єктам підприємницької діяльності за рахунок коштів місцевого бюджету, проведення конкурсу;
- Участь в розробці грантових проектів для залучення коштів у соціально-економічний розвиток міста;
- Консультування, розробка установчих документів суб'єктів підприємницької діяльності та супровід державної реєстрації;
- Організація навчальних семінарів, тренінгів, круглих столів, дискусійних майданчиків.
Керівник відділення групи Б
ПриватБанк
Банки
4 роки 5 місяців
02.2011 - 07.2015
- Пошук, залучення та комплексне обслуговування корпоративних клієнтів малого та середнього бізнесу, а також фізичних осіб;
- Складання індивідуальних комерційних пропозицій (на основі визначених потреб клієнтів) та укладення договорів;
- Проведення консультацій, переговорів і презентацій банківських продуктів і послуг клієнтам;
- Збільшення клієнтопотіку, прибутку та підвищення ефективності роботи відділення;
- Здійснення поточного обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу та фізичних осіб;
- Здійснення управління та організація роботи працівників відділення;
- Забезпечення прибутковості діяльності відділення;
- Організація і контроль операційно-касової роботи відділення;
- Здійснення зарахування заробітної плати на карткові рахунки;
- Робота з проблемною заборгованістю, реструктуризація кредитів.
Ключова інформація
- Досвідчений користувач ПК;
- Досконале володіння офісною технікою;
- Хороші навички усного та писемного мовлення;
- Знання етики ділових переговорів;
- Цілеспрямована;
- Відповідальна;
- Стресостійка;
- Організована;
- Орієнтована на досягнення результату;
- Швидко навчаюсь.
Навчалась в 1 закладі
Чернігівський державний інститут економіки і управління
Фінансово-економічний, Фінанси
Славутич, 2010
Володіє мовами
Англійська
базовий
Ольга
Ольга
Розгляну всі пропозиції
Славутич
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому