Працювала в 1 компанії 4 роки 7 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Керівник
OKKO
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 6 місяців
08.2017 - 02.2022
Ключова інформація
1. Розробка та впровадження стратегій соціальних медіа: визначення цілей , аудиторії та ключових меседжів, а також розробка плану дій для досягнення цих цілей.
2. Створення та управління контентом: різноманитний та цільовий контент, який привертає увагу аудиторії та відповідає маркетинговим цілям.
3. Управління соціальними медіа-платформами.
4. Створення та виконання рекламних стратегій на основних платформах соціальних медіа з метою обсягу продажів або привертання трафіку на веб-сайт.
5. Постійний моніторинг ефективності кампаній та аналіз даних для виявлення та використання можливостей для оптимізації результатів
6.Взаємодія з аудиторією та створення відповідного контенту.
7. Трендові дослідження та впровадження новацій
8.Аналіз активності конкурентів у соціальних медіа та використання цієї інформації для покращення власних стратегійРедагувати
Навчалась в 2 закладах
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Біологічний факультет. Кафедра молекулярної біології і біотехнології
Харків, 2018
ХНУ ім. В. Н. Каразіна
біологічний
Харьков, 2018
Курси, тренінги, сертифікати
Академія SMM "Academia Doga"
Ірина Вадимівна
Ірина Вадимівна
SMM-менеджер віддалено
Львів
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 тижні тому