Працювала в 2 компаніях 6 років 6 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Директор
ССС Україна
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 8 місяців
07.2023 - до теперішнього часу
З Липня 2023 р. діючий керівник магазину ТОВ «ССС Україна»
організація та контроль роботи магазину;
— адаптація, навчання, управління та контроль персоналу;
— аналіз ефективності роботи співробітників;
— прийняття заходів для покращення показників продажів ;
— підбір персоналу;
— Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу;
— проведення презентацій;
— планування заходів та акцій;
— Розробка та удосконалення систем мотивації;
— контроль продажів;
— забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.
— проведення інвентаризації.
— складання та дотримання плану дня.
МЕНЕДЖЕР-ОПЕРАЦІОНІСТ.
ТОВ "КОНТЕ УКРАЇНА"
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 8 місяців
04.2016 - 12.2020
освід роботи:
Продавець консультант
червень 2008 р. - вересень 2010 р. Мережа магазинів «BoBiju», м. Київ.
Функціональні обов'язки: - продаж товарів; - пошук нових клієнтів; - моніторинг ринку та конкурентів; - контроль відвантажень та документообіг; - забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво); - прийом та оформлення замовлень; - прийом та викладка товарів; - оформлення вітрин; - консультування клієнтів; - оформлення розрахунків та ведення касової документації.
Адміністратор
вересень 2010 р. - червень 2017 р. магазин одягу «No Limits», м. Київ.
Функціональні обов'язки: - консультування клієнтів; - ведення клієнтської бази; - ведення документообігу; - робота з касою; - ведення касової документації; - робота зі складом; - контроль продажів; - робота з базою і програмами з підбору товарів; - робота з паперовими каталогами.
Продавець консультант
Травень 2016 р. - лютий 2017 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.
Адміністратор
лютий 2017 р. - квітень 2018 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.
Функціональні обов'язки: - консультування клієнтів; - ведення клієнтської бази; - ведення документообігу; - робота з касою; - ведення касової документації; - робота зі складом; - контроль продажів; - забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину
Управляючий магазину
Березень 2018 р. - травень 2018 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.
Функціональні обов'язки:
- організація та контроль роботи магазину; - адаптація, навчання, управління та контроль персоналу; - аналіз ефективності роботи співробітників; - прийняття заходів для покращення показників продажів ; - підбір персоналу; - Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу; - контроль продажів; - забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.
Операційний менеджер роздрібної торгівлі
Травень 2018 - березень 2019 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.
Функціональні обов'язки:
Документообіг та товарний аудит мережі;
Контроль процесу роботи, розвитку та розширення мережі.
Підбір та навчання персоналу.
Планові переобліки.
Менеджер - управляючий роздрібної мережі
Березень 2019 - червень 2019 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.
Функціональні обов'язки:
Організація та контроль роботи мережі.
Здійснення контролю за розробкою та реалізацію бізнес-планів, оцінка ступеню можливих ризиків;
Координація діяльності підприємства та аналіз ефективності.
Документообіг та аудит;
Підбір, мотивація та підвищення професійного рівня персоналу.
Є досвід роботи в сфері логістики.
Управляючий магазину
Листопад 2019 р. - січень 2021 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.
Функціональні обов'язки:
- організація та контроль роботи магазину; - адаптація, навчання, управління та контроль персоналу; - аналіз ефективності роботи співробітників; - прийняття заходів для покращення показників продажів ; - підбір персоналу; - Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу; - контроль продажів; - забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.
- 10 Вересень 2021 - 2022 ТОВ (ССС Україна) заступник директора магазину м. Київ
- Функціональні обов'яки:
- Організація та контроль роботи магазину; - адаптація, навчання, управління та контроль персоналу; - аналіз ефективності роботи співробітників; - прийняття заходів для покращення показників продажів ; - підбір персоналу; - Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу; - контроль продажів; - забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.
- 2021-2022 Заступник директора магазину взуття "ССС-ТРЦ Др
Ключова інформація
організація та контроль роботи магазину; — адаптація, навчання, управління та контроль персоналу; — аналіз ефективності роботи співробітників; — прийняття заходів для покращення показників продажів ; — підбір персоналу; — Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу;— Розробка та удосконалення систем мотивації; — контроль продажів; — забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.— проведення інвентаризації.— складання та дотримання плану дня. Професійні навички: — вільне володіння (MS Office (Excel, Word), 1С); — вміння користуватися офісною технікою; — досвід роботи з клієнтами; — досвід в сфері роздрібних продажів;— планування заходів та акцій; — досвід вирішення конфліктних ситуацій — навички ведення документообігу;— проведення презентацій; — навички управління персоналом; — вміння вільно вести переговори;
Навчалась в 1 закладі
КІБІТ
МЕНЕДЖМЕНТ
Киев, 2020
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Можливість відрядження: так.
Посвідчення водія, категорія «В».
Без шкідливих звичок.
Хобі: спорт (плавання, фітнес).
Марина Олександрівна
Марина Олександрівна
Менеджер. Менеджер-операціоніст. Управляючий.Регіональний директор.

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Оболонський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 15 годин тому