Працювала в 2 компаніях   6 років 6 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Директор

ССС Україна

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 8 місяців

07.2023 - до теперішнього часу

З Липня 2023 р. діючий керівник магазину ТОВ «ССС Україна»

організація та контроль роботи магазину;

— адаптація, навчання, управління та контроль персоналу;

— аналіз ефективності роботи співробітників;

— прийняття заходів для покращення показників продажів ;

— підбір персоналу;

— Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу;

— проведення презентацій;

— планування заходів та акцій;

— Розробка та удосконалення систем мотивації;

— контроль продажів;

— забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.

— проведення інвентаризації.

— складання та дотримання плану дня.

МЕНЕДЖЕР-ОПЕРАЦІОНІСТ.

ТОВ "КОНТЕ УКРАЇНА"

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 8 місяців

04.2016 - 12.2020

освід роботи:

Продавець консультант

червень 2008 р. - вересень 2010 р. Мережа магазинів «BoBiju», м. Київ.

Функціональні обов'язки: - продаж товарів; - пошук нових клієнтів; - моніторинг ринку та конкурентів; - контроль відвантажень та документообіг; - забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво); - прийом та оформлення замовлень; - прийом та викладка товарів; - оформлення вітрин; - консультування клієнтів; - оформлення розрахунків та ведення касової документації.

Адміністратор

вересень 2010 р. - червень 2017 р. магазин одягу «No Limits», м. Київ.

Функціональні обов'язки: - консультування клієнтів; - ведення клієнтської бази; - ведення документообігу; - робота з касою; - ведення касової документації; - робота зі складом; - контроль продажів; - робота з базою і програмами з підбору товарів; - робота з паперовими каталогами.

Продавець консультант

Травень 2016 р. - лютий 2017 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.

Адміністратор

лютий 2017 р. - квітень 2018 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.

Функціональні обов'язки: - консультування клієнтів; - ведення клієнтської бази; - ведення документообігу; - робота з касою; - ведення касової документації; - робота зі складом; - контроль продажів; - забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину

Управляючий магазину

Березень 2018 р. - травень 2018 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.

Функціональні обов'язки:

  • організація та контроль роботи магазину; - адаптація, навчання, управління та контроль персоналу; - аналіз ефективності роботи співробітників; - прийняття заходів для покращення показників продажів ; - підбір персоналу; - Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу; - контроль продажів; - забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.

Операційний менеджер роздрібної торгівлі

Травень 2018 - березень 2019 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.

Функціональні обов'язки:

Документообіг та товарний аудит мережі;

Контроль процесу роботи, розвитку та розширення мережі.

Підбір та навчання персоналу.

Планові переобліки.

Менеджер - управляючий роздрібної мережі

Березень 2019 - червень 2019 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.

Функціональні обов'язки:

Організація та контроль роботи мережі.

Здійснення контролю за розробкою та реалізацію бізнес-планів, оцінка ступеню можливих ризиків;

Координація діяльності підприємства та аналіз ефективності.

Документообіг та аудит;

Підбір, мотивація та підвищення професійного рівня персоналу.

Є досвід роботи в сфері логістики.

Управляючий магазину

Листопад 2019 р. - січень 2021 р. ТОВ «Конте Україна», м. Київ.

Функціональні обов'язки:

  • організація та контроль роботи магазину; - адаптація, навчання, управління та контроль персоналу; - аналіз ефективності роботи співробітників; - прийняття заходів для покращення показників продажів ; - підбір персоналу; - Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу; - контроль продажів; - забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.
  • 10 Вересень 2021 - 2022 ТОВ (ССС Україна) заступник директора магазину м. Київ
  • Функціональні обов'яки:
  • Організація та контроль роботи магазину; - адаптація, навчання, управління та контроль персоналу; - аналіз ефективності роботи співробітників; - прийняття заходів для покращення показників продажів ; - підбір персоналу; - Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу; - контроль продажів; - забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.
  • 2021-2022 Заступник директора магазину взуття "ССС-ТРЦ Др

Ключова інформація

організація та контроль роботи магазину; — адаптація, навчання, управління та контроль персоналу; — аналіз ефективності роботи співробітників; — прийняття заходів для покращення показників продажів ; — підбір персоналу; — Розробка та проведення заходів щодо покращення якості торгового процесу;— Розробка та удосконалення систем мотивації; — контроль продажів; — забезпечення виконання планових показників та ефективності роботи магазину.— проведення інвентаризації.— складання та дотримання плану дня. Професійні навички: — вільне володіння (MS Office (Excel, Word), 1С); — вміння користуватися офісною технікою; — досвід роботи з клієнтами; — досвід в сфері роздрібних продажів;— планування заходів та акцій; — досвід вирішення конфліктних ситуацій — навички ведення документообігу;— проведення презентацій; — навички управління персоналом; — вміння вільно вести переговори;

Навчалась в 1 закладі

КІБІТ

МЕНЕДЖМЕНТ

Киев, 2020

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Додаткова інформація

Сімейний стан: не одружена.
Можливість відрядження: так.
Посвідчення водія, категорія «В».
Без шкідливих звичок.
Хобі: спорт (плавання, фітнес).

Марина Олександрівна

Менеджер. Менеджер-операціоніст. Управляючий.Регіональний директор.

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

Оболонський район

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 15 годин тому