Працював в 6 компаніях   11 років 9 місяців

Транспорт та Логістика, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Нерухомість та Девелопмент, Будівництво

В. о. начальника служби утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури

КП "Київпастранс"

Транспорт та Логістика

2 роки 9 місяців

02.2018 - 11.2020

Організація роботи та керівництво діяльністю служби - близько 180 осіб у підпорядкуванні, на балансі: житлові будинок, 4 гуртожитки, дві адміністративні будівлі, піонерський табір, зупинки громадського транспорту (близько 1200шт), 5 діючих баз відпочинку.

  • Представлення інтересів Підприємства з питань, пов'язаних з діяльністю Служби у стосунках з державними органами, підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, судовими органами в межах своїх повноважень.
  • В порядку, визначеному генеральним директором Підприємства, та на підставі довіреності, укладання договорів згідно з метою і предметом діяльності та для забезпечення виробничо-господарських потреб Служби, в тому числі, з організаціями і підприємствами, що надають комунальні послуги з водо-, тепло-, газо- та енергопостачання, водовідведення та обслуговування каналізаційних систем.
  • Розпорядження коштами, що надходять на рахунки Служби, і забезпечення їх цільового використання відповідно до кошторису доходів та видатків, затверджених генеральним директором Підприємства.
  • На підставі довіреності пред'явлення від імені Служби претензії, а також подавання позовів, апеляційних та касаційних скарг до усіх судів загальної юрисдикції, третейських судів на території України.
  • Відкриття в банківських установах розрахункових та інших рахунків, видавача довіреностей своїм працівникам в межах визначених повноважень.
  • Використання майна, що знаходиться на балансі Служби, з дотриманням вимог, визначених законодавством, Статутом Підприємства, Положенням про Службу, іншими нормативними правовими актами.
  • В порядку, визначеному генеральним директором Підприємства, та на підставі довіреності укладання договорів та інших цивільно-правових угод згідно з метою і предметом діяльності та для забезпечення виробничо-господарських потреб Служби.
  • Забезпечення потреб міста в облаштуванні зупинок наземного транспорту загального користування.
  • Контроль роботи з виготовлення, встановлення, здійснення модернізації, ремонту та технічного обслуговування існуючих павільйонів очікування транспорту, покажчиків зупинок і дорожніх знаків міського пасажирського транспорту.
  • Контроль роботи з моніторингу стану облаштування та утримання зупинок громадського транспорту, звернення до відповідних установ з метою проведення робіт по демонтажу тимчасових споруд та малих архітектурних форм, встановлених на зупинках громадського транспорту та балансових територіях Підприємства.
  • Контроль співпраці Служби з власниками зупинкових комплексів та павільйонів очікування транспорту з метою забезпечення належного санітарно-технічного утримання конструкцій та прилеглих територій відповідно до вимог Правил благоустрою м. Києва
  • Забезпечення утримання будівель та споруд, житлового фонду, гуртожитків, баз відпочинку Підприємства в належному технічному стані, підвищення ефективності їх використання.
  • Контроль роботи з обліку та використання об'єктів нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста, які закріплені на праві повного господарського відання за Підприємством, його філіями та відокремленими підрозділами, впроваджувати заходи з підвищення ефективності їх використання.
  • Координація роботи щодо передачі в оренду об'єктів нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста, які закріплені на праві повного господарського відання за Підприємством, його філіями та відокремленими підрозділами, контроль виконання умов укладених договорів оренди, цільового використання об'єктів, стану заборгованості орендарів тощо.
  • Контроль роботи з оперативного управління базами відпочинку Підприємства, утримання їх у належному технічному, санітарному, протипожежному стані, створення належних умов для відпочиваючих, контроль проведення у встановленому порядку н

Начальник відділу експлуатації та капітального будівництва

ТОВ "Ілта"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

8 місяців

11.2015 - 07.2016

  • Організація проведення планових та позапланових ремонтів /обслуговування будівель ТОВ «Ілта» в м. Києві, а саме: центральний офіс з автосалоном та СТО, два автосалона та логістичний комплекс.
  • Оцінка стану споруд,
  • контроль виконання договірних зобов'язань обслуговуючими організаціями (ліфти, сигнализації і т. д.) визначення вартості робіт.
  • погодження заявок на матеріали.
  • робота з контролюючими органами (ДСНС, екологія і т. д.), міськими службами (водоканал, Київенерго і т. д.), кількість співробітників у відділі 47 працівників.

Інженер служби спостереження за безпечною експлуатацією адмінбудівлі (споруда Київської обласної Рад

КП КОР «Управління споруд»

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 1 місяць

09.2012 - 10.2013

  • Пошук та підбір підрядних організацій для надання необхідних послуг/товарів.
  • Матеріально - технічне забезпечення підприємства, проведення тендерів.
  • Організація роботи персоналу підрозділу, згідно заявок на ремонт та витрати на експлуатацію приміщень.
  • Організація клінінгових робіт.
  • Організація охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві.
  • Організація проведення планових та позапланових ремонтів /обслуговування приміщень.

Начальник дільниці

ТОВ «Новотех-м»

Будівництво

2 роки 2 місяці

11.2008 - 01.2011

- Організація проведення рабіт по бурінню при влаштуванні грунтових анкерів та свай.

- Взаємодії з замовником. Оформлення необхідної документації актів на приховані роботи, ведення журналів,і т.д.

- Закупка матеріалів, комплектуючих.

- Підбір та управління персоналом на будівельному майданчику.

Інженер технічного нагляду за будівництвом

ТОВ «Об'єднання Укрбудівництво»

Будівництво

9 місяців

09.2007 - 06.2008

Контроль виконання проектних рабіт для об'єктів капітального будівництва, виконання фізичних робіт підрядними організаціями.

- Отримання вихідної документації в державних закладах: АПЗ, ТУ і т. д., підготовка проектної документації.

- ведення переговорів, заключення договорів.

- взаємодія з місцевими органами влади.

- вирішення деяких «земельних» питань.

Інженер відділу капітального будівництва і реконструкції

КП "Буджитлопослуги" Голосіївської районної в м. Києві Ради.

Будівництво

3 роки 11 місяців

10.2003 - 09.2007

  • відведення земельних ділянок під об'єкти кап. Будівництва (бюветні комплекси) в м. Києві
  • Проведення тендерів
  • ведення технічного нагляду за будівництвом
  • Складання кошторисної документації
  • Складання кошторисної документації
  • Отримання вихідної документації в державних закладах: АПЗ, ТУ і т. д.
  • передача закінчених будівництвом обєктів в эксплуатацію.

Ключова інформація

  • Високий рівень управлінських навичок.
  • Уміння приймати рішення та нести відповідальність.
  • системність і самостійність в роботі.
  • Уважний до деталей, активний в роботі, ініціативний, відповідальний.

Навчався в 2 закладах

Національна академія державного управління при Президентові України

Публічне управління та адміністрування.

Киев, 2020

Київський національний університет будівництва і архітектури (КІСІ)

Будівельні машини та обладнання

г. Киев, 2002

Додаткова інформація

Личные качества и навыки

  • ПК на рівні впевненого користувача: MS Word, Excel.
  • Права категорії "В", досвід кермування з 2005 року.

Без шкідливих звичок.

Хоббі: рибалка, спорт.

Цель

Отримання посади директора з будівництва та експлуатації, готовий розглянути інші пропозиції.

Ярослав Анатолійович

Директор з будівництва та експлуатації

Київ

44 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому