Працювала в 9 компаніях   23 роки 8 місяців

Консалтинг / Аудит, Фінансові послуги, Нерухомість та Девелопмент, АПК (Агропромисловий комплекс), Електроніка та електротехніка

Керівник департаменту аутсорсинга / Консультант з ефективності підприємництва

Kyiv Strategy Consulting

Консалтинг / Аудит

11 місяців

05.2023 - до теперішнього часу

- Загальне консультування з ефективності підприємництва

- Проект менеджмент та адміністрування процесів

- Стратегічний розвиток аутсорсингових послуг та існуючої команди

- Управління аутсорсинговими результатами та послугами для клієнтів BDO Німеччина та інших зовнішніх клієнтів

- Підготовка, аналіз та контроль бюджетів

- Підготовка звітів для клієнтів та керівництва - статуси проектів, ризики, аналітика

- Проектування, управління та оптімізація бізнес-процесів для аутсорсингових команд

- Розвиток та управління командою, персональна оцінка ефективності команди

Фінансовий менеджер, повірений, консалтинг

Abrechnungen.ch (Швейцарія)

Фінансові послуги

1 рік 10 місяців

06.2022 - до теперішнього часу

- Здійснення функцій повіреного та головного бухгалтера в швейцарських компаніях різних форм власності

- Ведення бухгалтерського обліку, підготовка податкової звітності

- Підготовка річної звітності, закриття року

- Організація процесу ведення бухгалтерського та управлінського обліку для новостворених компаній з різними формами власності

- Ведення звітності по персоналу, витрат на персонал, взаємодія зі страховими організаціями, державними установами

- Надання консультацій по фінансовій та податковій діяльності компаній у відповідності до чинного швейцарського законодавства

- Допомога при виборі облікових систем, здійснення та супроводження переходу на нові облікові системи

- Підготовка та розробка контрольних форм, стандартів та внутрішніх документів компаній

Керівник управління фінансового контролінгу

ПрАТ «Нерухомість столиці»

Нерухомість та Девелопмент

8 місяців

09.2021 - 05.2022

  • Розробка, погодження та впровадження форм облікових документів і форматів управлінської звітності.
  • Керівництво процесом бюджетування, підготовка, перевірка та консолідація бюджетів.
  • Контроль за виконанням фінансових планів. Аналіз план-факт відхилень.
  • Організація управлінського обліку та підготовка управлінської звітності
  • Автоматизація бізнес-процесів, контроль за їх виконанням та оцінка ефективності бізнес-процесів.
  • Підготовка аналітичної звітності відповідно до запитів керівництва компанії
  • Автоматизація утравлінської звітності, керівництво процесом автоматизації
  • Нормативне, методологічне та методичне забепечення бізнес-процесів, включаючи процеси бюджетування, ведення управлінського, складання управлінської та фінансової звітності, здійснення платежів тощо.
  • Верифікація облікових і звітних даних, здійснення аналізу фінансових результатів і фінансового стану

Керівник департаменту контролінгу, звітності та планування

Цеппелин Украина / Zeppelin

АПК (Агропромисловий комплекс)

8 років 10 місяців

11.2012 - 09.2021

  • - Підготовка щотижневих, щомісячних, щоквартальних звітів, а також підготовка річної корпоративної звітності у відповдності до GAAP, МСФЗ та політики Групи (P&L, Balance, Inventory, AR з інтервалів, Оrder Backlog...)
  • - Забезпечення закриття місяця та кварталу в SAP та 1:C.8
  • - Консолідація фінансової звітності для аналізу з боку керівництва та зовнішніх аудиторів
  • - Надання генеральному директору та фінансовому директору вичерпної фінансової та управлінської інформації та рекомендацій, як бази для прийняття управлінських рішень
  • - Забезпечення та підготовка точних та своєчасних короткострокових та довгострокових бюджетів та прогнозів, стратегічне планування у відповідності до вимог компанії та бізнесу
  • - Перевірка місячних результатів, аналіз план-факт відхилень, аналіз основних показників компанії в динаміці та їх відповідність плану
  • Проактивна кооперація та задіяння менеджменту компанії в процес бюджетування, контроль витрат, а також консолідація, аналіз та перевірка даних всіх структурних одиниць компанії
  • Інвестиції компанії (контроль, мониторинг, розрахунок окупності)
  • - Оцінка та звітність з ризиків
  • - Ініціювання та супровід розробки та автоматизації в ERP системі звітів, резервів, процесів
  • Розробка та впровадження внутрішніх політик та опис процесів

Аналітик з фінансових питань

Цеппелин Украина / Zeppelin

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 роки 11 місяців

01.2008 - 12.2012

  • - Надання генеральному директору та фінансовому директору вичерпної фінансової та управлінської інформації та рекомендацій, як бази для прийняття управлінських рішень

Комерційний директор департаменту

Siemens / Сименс

Електроніка та електротехніка

1 рік 10 місяців

03.2006 - 01.2008

  • Аналіз продажів, договорів, умов поставок
  • Підготовка бюджетів та прогнозів, в тому числі руху грошових коштів
  • Підготовка договорів, їх погодження з клієнтами та юридичним відділом
  • Погодження умов фінансування, відстрочок платежів, графіків реструктуризації боргів, строків поставки
  • Локальна комунікація з продавцями, технічними спеціалістами, постачальниками, фінансистами
  • Підготовка план-факт аналізу, презентацій та внутрішніх звітів для керівництва компанії
  • Робота с дебіторами
  • Супровід бізнесу з інших фінансових та юридичних питань

Керівник проектів з комерційних питань департаменту

Siemens / Сименс

Електроніка та електротехніка

2 місяці

01.2006 - 03.2006

  • Погодження умов фінансування, відстрочок платежів, графіків реструктуризації боргів, строків поставки
  • Локальна комунікація з продавцями, технічними спеціалістами, постачальниками, фінансистами
  • Підготовка план-факт аналізу, презентацій та внутрішніх звітів для керівництва компанії

Референт комерційного директора

Siemens / Сименс

Електроніка та електротехніка

4 роки 6 місяців

07.2001 - 01.2006

  • Підготовка план-факт аналізу, бюджетів, презентацій та внутрішніх звітів для керівництва компанії
  • Адміністрування діяльності комерційного директора

Адміністратор

Siemens / Сименс

Електроніка та електротехніка

10 місяців

09.2000 - 07.2001

- Адміністрування діяльності офісу

- Закупки

Ключова інформація

* Стаж роботи в фінансах більше 10 років, в тому числі на керівних позиціях

* Досвід роботи в міжнародних компаніях та розуміння специфіки роботи в крос-національному середовищі

* Здатність будувати успішну комунікацію з фахівцями та керівниками різних рівнів

* Досвід роботи в ситуації обмежених ресурсів.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет державної податкової служби України

Юридичний, Фінансове право

Киев, 2002

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

DipIFR

2019

Ірина

онлайн

Фінансовий директор/Керівник відділу контролінгу, управлінської звітності, бюджетування

Київ

140 000 грн.

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено щойно