Працювала в 6 компаніях   14 років 5 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для бізнесу - інше

Помічник бухгалтера

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 2 місяці

10.2016 - 12.2020

З 10.2016 по 12.2017( з12,2017 -12,2020 декретна відпустка)

Обробка первинной документації; виписка рахунків, накладних; контроль документорбігу;

робота в програмі 1С8.

Звірка взаєморозразунків

  • Первинна бухгалтерія
  • Облік ТМЦ
  • Первинна бухгалтерія
  • Фінансовий контроль
  • 1С: 7

менеджер відділу закупівель

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

08.2016 - 10.2016

Прийом замовлень від менеджерів

Робота з постачальниками (запит наявності/ціни/прайсу/дата поставки, замовлення товарів)

Внесення вхідних рахунків в систему

Супровід замовлення, документообіг

Внесення інформації по товару(наявності/актуальної ціни) на сайт

Помічник директора,начальник відділу продажів

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 4 місяці

04.2015 - 08.2016

підбір та навчання персоналу

Робота з клієнтами;

Oформлення замовлень і контроль логістики;

контроль дебіторської заборгованості

прийом-відправка, реєстрацвя вхідної-вихідної кореспонденції

Внутрішнє забеспечення офісу

Організація зустрічей, поїздок керівника(замовлення квиків, бронювання готелів);

робота з курьєрськими службами;

робота з поліграфічними агенствами (замовлення візитівок, допомога в розробленні логотипі компанії);

виконання поручень керівництва

Пошук нових клієнтів,робота з клієнтською базою ( прийом дзвінків, консультація обробка,формування корекцвя замовлень)

Обновлення та редагування каталогів товару на сайті, ціноутворення (встановлення, перевірка, аналіз та регулювання цін), формування прайс листа, та вод нового товару

Облік первинной документації та формування сопроводжувальних документов (ТТН)

Контроль відгрузок та залисків на складі

Звірка з постачальниками

Клієнт менеджер,менеджер з продажів,менеджер з закупівель,контент-менеджер

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

5 років 9 місяців

07.2009 - 04.2015

Робота з клієнтами ( прийом дзвінків, консультація обработка,формування та коррекція замовлень)

Робота з документами (формування первинної документації(прихід/витрати) та формування документів на списання, повернення,підготовка специфікацій на товар)

Робота з постачальниками (замовлення та взаєморозрахунки)(більше 20 постачальників), оприбутковання товару.

Планування роботи курьєра Обновлення та добавлення каталогу товарів на сайт(наповнення нових товарів через адмінку,написання текстів для сайту, описання ціноутворення

Розгляд претензій та пропозицій від клієтів.

Навчання та адаптація нових співробітників

Допомога керівництву

Менеджер з підбору персоналу, офіс-менеджер

Назву компанії приховано

Послуги для бізнесу - інше

4 місяці

09.2008 - 01.2009

Досягнення:
• Підбір и оцінка персоналу;
• Управління офісу, контроль работи підлеглих працівників(прибиральниця,водій,системний адміністратор);
• Оформлення довіренностей на отримання кореспонденції, посилок та інших матеріальних цінностей;
• Робота з керівником ( збір матеріалів та інформації),
• Ведення кадрового обліку: - штатний розклад;
- трудових книжок,
- особових карток,
- лікарняних листів;
- накази, графік відпусток
• ведення діловодства;
• прийом-відправка, реєстрація вхідної-вихідної кореспонденції;
• внутрішнє забеспечення офісу;
• організація зустрічей, поїздок керівництва (замовлення квитків, бронювання готелів);
• работа з курьєрськими службами;
• работа з поліграфічними компаніями(замовоення поліграфії)

Продавець консультант

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 5 місяців

03.2006 - 08.2008

Досягнення:
• работа с клієнтами (консультація та оформлення замовлень);
• ведення каси
•Мерчендайзинг
• відбір, прийом товару, розкладення на складі, розставлення товару на поличках магазину,
•Складання графіку работи колег, робота з накладними
•інвентеризація товару

Ключова інформація

Позитивне мислення, стрімлення до вдосконалення знань і практичних навиків у роботі, легко і швидко вчусь новому, відповідальність, стресостійкість, організованість, комунікабельність, тактичність, грамотна мова і хороша дикція, дружелюбність, уміння працювати в колективі- Якщо чого не знаю і не розумію, завжди готова вчитися і отримувати досвід.Без шкідливих звичок

Курси, тренінги, сертифікати

Курс "Бухгалтер з нуля до профі" НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "SENSE"

Київ, 2024

Анонімний пошукач

Помічник бухгалтера, менеджер по роботі з документами, оператор вводу ПК, обліковець

Київ

Голосіївський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

15 000 $

37 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 місяці тому