Працював в 1 компанії   8 років 9 місяців

FMCG

Провідний фахівець служби підтримки користувачів

Carlsberg Ukraine

FMCG

8 років 8 місяців

02.2004 - 10.2012

Впровадження практики ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Системи керування: інцидентами, проблемами, запитами на обслуговування, змінами, релізами, конфігураціями, знаннями, рівнем сервісу.

Створення політики служби підтримки користувачів.

Розробка регламентів та робочих інструкцій по роботі з інцидентами та змінами в HP OpenView ServiceDesk.

Розробка регламентів та робочих інструкцій стосовно служби підтримки користувачів (доступ к інформаційним системам).

Проведення тендерів на обслуговування друкарської техніки на заводах та представництвах.

Великий досвід праці в HP OpenView ServiceDesk — адміністрування сервера, створення ролей, груп, виконавців, CMDB (база конфігурацій устаткування - краща серед всіх підрозділів Carlsberg), та Active Directory (створення облікових записів користувачів, надання прав).

Забезпечував працездатність ноутбуків і робочих станцій на заводі (м. Запоріжжя) та на представництвах через віддалений доступ (7 міст на території України) всього понад 1200 шт.

Встановлення та налаштування ОС MS Windows, створення образів систем (для кожного типу конфігурації і встановленого ліцензійного ПЗ) з централізованим серверним керуванням і оперативним розгортанням (Ghost).

Відрядження на інші заводи і представництва - брав участь в заміні і налаштування обладнання.

Щомісячна участь в нараді ключових співробітників департаменту ІТ з підготовкою і аналізом статистики роботи служби підтримки користувачів і департаменту ІТ (на підставі тисяч заявок і нарядів на роботу), в різних аспектах функціонування.

Ключова інформація

  • Вивчення та впровадження практики ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Системи управління: інцидентами, проблемами, запитами на обслуговування, змінами, релізами, конфігураціями, знаннями, рівнем сервісу.

  • Створення політики Служби підтримки користувачів.

  • Розробка регламентів і робочих інструкцій по роботі з інцидентами і змінами в HP OpenView ServiceDesk.

  • Розробка регламентів і робочих інструкцій щодо служби підтримки користувачів (доступу до інформаційних систем).

  • Проведення тендерів на обслуговування друкарської техніки на заводах і представництвах.

  • Великий досвід роботи в HP OpenView ServiceDesk - адміністрування сервера, створення ролей, груп, виконавців, CMDB (база конфігурації обладнання - краща серед усіх ІТ підрозділів Carlsberg), і Active Directory (створення облікових записів користувачів, надання прав).

  • Забезпечував працездатність ноутбуків і робочих станцій на заводі (м. Запоріжжя) і на представництвах через віддалений доступ (7 міст на території України) загалом понад 1200 шт.

Навчався в 1 закладі

Запорізька державна инженерна академія

Факультет електронної техніки. Спеціальність - "Програмне забезпечення електронної техніки та автоматизованих систем".

Запоріжжя, 2000

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Microsoft approved Course: #2272 Implementing and Supporting Microsoft Windows XP Professional

Киев, 2006

Додаткова інформація

Військова служба

Виключений з обліку.

Водійське посвідчення

Категорії B, B1, C, C1.

Захоплення та інтереси

Практикую йогу.

Є досвід комерційного фотографування: спортивні змагання, бізнес-події, весілля та інше.

Віталій Сергійович

Керівник служби технічної підтримки та користувачів

Запоріжжя

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 11 годин тому