Працювала в 5 компаніях   11 років 1 місяць

HR, Послуги для населення - інше, Консалтинг / Аудит, Банки

Офіс-менеджер

WorkSET

HR

1 рік 11 місяців

01.2023 - до теперішнього часу

Hr-менеджер, рекрутер

приватний підприємець

Послуги для населення - інше

1 рік 4 місяці

10.2020 - 02.2022

Пошук та підбір роботи для людей на закордонне працевлаштування. Підготовка та оформлення документів на подачу візи

Менеджер по работе с клиентами

ВІ ЕФ КОНСАЛТІНГ СЕРВІСИЗ, ТОВ

Консалтинг / Аудит

4 роки 3 місяці

06.2016 - 09.2020

На даній посаді моїм обов’язком був прийом та обробка документів, внесення їх в систему, спілкування із заявниками та підготовка документів до консульства

Клієнт-менеджер

Дп сучасні фінансові рішення

Банки

9 місяців

12.2014 - 09.2015

Обов’язки: пошук потенційних клієнтів на споживче кредитування, робота в торговому залі, консультування та оформлення кредитів на товари

Фахівець по залученню клієнтів

ПАТ Руский Стандарт

Банки

2 роки 6 місяців

06.2012 - 12.2014

Фахівець по залученню клієнтів на споживче кредитування ( побутова техніка ), консультування, оформлення та підписання кредитних договорів. Продажа додаткових послуг банку.

Ключова інформація

Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express), вміння працювати з оргтехнікою, monday, binotel, keycrm,

Навчалась в 2 закладах

КНТЕУ

фінанси і кредит

Ужгород, 2015

ужгородський комерційний технікум

бухгалтерський облік

Ужгород, 2012

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Мар?яна Михайлівна

Офіс-менеджер

Ужгород

25 000 грн.

31 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому