Працювала в 8 компаніях   20 років 6 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Консалтинг / Аудит, Послуги для бізнесу - інше, Будівництво, Фінансові послуги, Архітектурні та дизайнерські бюро, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

ТОВ СВ ДОРС

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 2 місяці

11.2020 - до теперішнього часу

Професійні обов'язки

  • створення, планування та управління базою даних найважливіших і найбільших клієнтів компанії;
  • залучення нових ключових клієнтів для компанії;
  • побудова та підтримка довгострокових ділових стосунків з найважливішими та найбільшими клієнтами компанії;
  • надання постійного та якісного обслуговування ключовим клієнтам у сфері продажу продукції та забезпечення найвищої якості обслуговування;
  • співпраця та підтримка постійних доброзичливих ділових контактів з корпоративними клієнтами компанії;
  • підготовка та проведення презентацій проектів з продажу продукції та послуг;
  • управління процесом продажів продукції чи послуг та контроль за маркетинговою і рекламною діяльністю фірми;
  • підготовка комерційних пропозицій для ключових клієнтів;
  • представлення нових пропозиції компанії новим та існуючим клієнтам;
  • консультування клієнтів щодо комерційної пропозиції компанії;
  • проведення торговельних перемовин, підготовка і підписання контрактів та координація їх виконання;
  • ефективне та раціональне управління визначеним бюджетом для роботи з ключовими клієнтами;
  • побудова позитивного іміджу компанії на ринку;
  • контроль за роботою підлеглого колективу відділу збуту, торгових представників та мерчандайзерів;
  • підготовка звітів, презентацій та висновків про поточні продажі та виконання плану продажів;
  • виконання службових обов'язків відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.

Додаткові професійні завдання

  • пошук можливостей розвитку бізнесу в нових сферах діяльності;
  • проведення тренінгів та навчання для працівників відділу збуту, торгових представників та мерчандайзерів.

Фахівець по роботі з клієнтами

Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА АНАЛІТИЧНО-КОНСУЛЬТАТИВНА КОМПАНІЯ «АРДЕНТА»

Консалтинг / Аудит

9 місяців

03.2020 - 11.2020

-Пошук потенційних покупців. -Роботу з клієнтами, які вперше звернулися до фірми - це, в основному, консультування по телефону. -Підтримка і ведення ділових переговорів з клієнтами, спрямованих на інтереси компанії - оцінка потреб покупців. -Оперативне (швидке) реагування на інформацію, що надійшла від клієнтів.  -З'ясування потреб покупців - необхідно дізнатися, чого потребує клієнт. -Мотивація покупців на роботу з компанією - це створення спеціальних умов для клієнта, надання знижок, подячні дзвінки, листи і так далі. -Організації і ведення продажів, планування і аналітична робота, яка полягає в складанні плану продажів на кожен місяць, аналіз статистичних даних всіх продажів за звітний період, а також складання звітів за підсумками виконаної роботи . ? -Підбір та організація проведення виступів Компанії на конференціях по темі ТЦУ .

Менеджер по роботі з клієнтами

Kyiv Logistics Sсhool

Послуги для бізнесу - інше

1 рік

04.2019 - 03.2020

  • Повне ведення клієнтів;
  • Обробка заявок;
  • Виконання плану продажів;
  • Проведення всіх логістичних заходів компанії;
  • Моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
  • Проведення переговорів з VIP-клієнтами; -Контроль дебіторської заборгованості; -Розробка , впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;
  • Навчання нового персоналу;
  • Ведення адміністративної роботи компанії .

Директор відділу продажів

SINTEZ-студія ремонту

Будівництво

2 роки

05.2017 - 04.2019

  1. Грамотне управління командою для досягнення поставлених цілей по продажам компанії.
  2. Забезпечення виконанням співробітниками стратегії просування продукту для продажу й реалізації проєктів .
  3. Забезпечення планування та документування активності співробітників(1с)
  4. Виконання плану , контроль його виконання працівниками
  5. Аналіз інформації, пошук причин невдачі співробітників, допомога для досягнення успіху .

Територіальний менеджер

Благо, Финансовая компания

Фінансові послуги

2 роки 6 місяців

12.2014 - 05.2017

Робота з продажами в мережi ювелірних виробів компанії на ввірених регіонах : Київський регіон ; регіон Західна Україна , ; Східний регіон України.

-Виконання плана продажу по регіону : місяць , квартал по вказаним показникам KPI

-Ведення роботи по збору та аналізу інформації про регіональний ринок України .

-Створювання стратегії продажів і виконання роботи по їх реалізації;

-Організація команди співробітників і контроль виконання поставлених завдань;

-Контроль документообігу , ведення звітності ;

- Активна участь у переговорах і презентаціях; збір та аналіз інформації про конкурентів.

Керівник проекту

Магнат Дизайн Центр

Архітектурні та дизайнерські бюро

1 рік 5 місяців

08.2013 - 12.2014

  • Планування проектів - починаючи від фінансових планів і бюджетів, аж до планів маркетингу і продажів.

  • Координація взаємодії між учасниками підзвітних проектів.
  • Планування завдань з реалізації проектів у часі з розподілом відповідальності між учасниками проекту.
  • Операційний менеджмент реалізації проекту (проведення регулярних зборів з учасниками проекту для контролінгу за своєчасністю виконання завдань і досягненням цільових показників).
  • Регулярна аналітика всіх метрик в рамках підзвітних проектів і вплив на підвищення показників.
  • Вплив на центри відповідальності в рамках організаційної структури компанії в форматі взаємодії «внутрішній клієнт - внутрішній підрядник».

Адміністратор магазину

Золотий Вiк

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 11 місяців

09.2011 - 07.2013

-робота з податковими, пожежними органами, сес

-рішення оперативних питань

-забезпечення своєчасного надходження товарів

-формування асортименту

-контроль правильної викладки виробів

-організація і управління роботою персоналу (більше 6 осіб)

-робота з персоналом: проведення співбесід,стажування нових працівнивників , адаптація на випробувальному терміні

-контроль за дотриманням стандартів -обслуговування клієнтів

-перевірка касової дисципліни

-проведення інвентаризації, ведення документації, складання і відправлення звітів

нарахування заробітної плати

Керівник мережі магазинів

Таргет, Торговая группа

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 2 місяці

07.2005 - 08.2011

  • Забезпечення правильною групою асортименту ювелірних виробів кожного відділення ;
  • Участь у формуванні запасів ювелірної групи товару для функіонування відділень на вказаний період часу ;
  • Участь у виставках та зістрічах з торговими представниками , для підбору асортименту ювелірних виробів ;
  • Організація і координація торгових процесів групи магазинів ;
  • Забезпечення високого рівня обслуговування покупців;
  • Аналіз ефективності роботи магазинів;
  • Організація та контроль проведення інвентаризації;
  • Участь у формуванні бюджету;
  • Управління, формування та розвиток команди адміністраторів магазинів;

Ключова інформація

-навички керування командою від 50 працівників ;

-навички керуванням регіону , з виконанням всіх планових показників й задач компанії ;

-навички активних / прямих / непрямих продажів;

-навички ведення переговорів;

-навички контролю дебіторської заборгованості;

-навички контролю логістики;

-навички планування продажів;

-навички пошуку нових надійних постачальників;

-навички роботи з запереченнями;

-навички розміщення реклами, постів , промоцій в Інтернеті, журналах і інформаційних довідниках;

-навички складання комерційних пропозицій; -навички телефонних продажів;

-навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;

-знання офісних програм: Word,Excel,

-знання 1С , СRM ;

-здатність переконувати;

-вміння спілкуватися з людьми;

-вміння працювати в команді;

-вміння планувати і організовувати свій робочий день стаціонарно і віддалено

-навички проведення івентів від 200 осіб під ключ

Навчалась в 1 закладі

ДПУ iм.Г.С.Сковороди

Педагогiка и Психологiя

Харків, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Японська

базовий

Галина

Менеджер по роботі з клієнтами

Київ

30 000 грн

45 років

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому