Працювала в 8 компаніях 20 років 6 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Консалтинг / Аудит, Послуги для бізнесу - інше, Будівництво, Фінансові послуги, Архітектурні та дизайнерські бюро, Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
ТОВ СВ ДОРС
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 років 2 місяці
11.2020 - до теперішнього часу
Професійні обов'язки
- створення, планування та управління базою даних найважливіших і найбільших клієнтів компанії;
- залучення нових ключових клієнтів для компанії;
- побудова та підтримка довгострокових ділових стосунків з найважливішими та найбільшими клієнтами компанії;
- надання постійного та якісного обслуговування ключовим клієнтам у сфері продажу продукції та забезпечення найвищої якості обслуговування;
- співпраця та підтримка постійних доброзичливих ділових контактів з корпоративними клієнтами компанії;
- підготовка та проведення презентацій проектів з продажу продукції та послуг;
- управління процесом продажів продукції чи послуг та контроль за маркетинговою і рекламною діяльністю фірми;
- підготовка комерційних пропозицій для ключових клієнтів;
- представлення нових пропозиції компанії новим та існуючим клієнтам;
- консультування клієнтів щодо комерційної пропозиції компанії;
- проведення торговельних перемовин, підготовка і підписання контрактів та координація їх виконання;
- ефективне та раціональне управління визначеним бюджетом для роботи з ключовими клієнтами;
- побудова позитивного іміджу компанії на ринку;
- контроль за роботою підлеглого колективу відділу збуту, торгових представників та мерчандайзерів;
- підготовка звітів, презентацій та висновків про поточні продажі та виконання плану продажів;
- виконання службових обов'язків відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.
Додаткові професійні завдання
- пошук можливостей розвитку бізнесу в нових сферах діяльності;
- проведення тренінгів та навчання для працівників відділу збуту, торгових представників та мерчандайзерів.
Фахівець по роботі з клієнтами
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА АНАЛІТИЧНО-КОНСУЛЬТАТИВНА КОМПАНІЯ «АРДЕНТА»
Консалтинг / Аудит
9 місяців
03.2020 - 11.2020
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv Logistics Sсhool
Послуги для бізнесу - інше
1 рік
04.2019 - 03.2020
- Повне ведення клієнтів;
- Обробка заявок;
- Виконання плану продажів;
- Проведення всіх логістичних заходів компанії;
- Моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
- Проведення переговорів з VIP-клієнтами; -Контроль дебіторської заборгованості; -Розробка , впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;
- Навчання нового персоналу;
- Ведення адміністративної роботи компанії .
Директор відділу продажів
SINTEZ-студія ремонту
Будівництво
2 роки
05.2017 - 04.2019
- Грамотне управління командою для досягнення поставлених цілей по продажам компанії.
- Забезпечення виконанням співробітниками стратегії просування продукту для продажу й реалізації проєктів .
- Забезпечення планування та документування активності співробітників(1с)
- Виконання плану , контроль його виконання працівниками
- Аналіз інформації, пошук причин невдачі співробітників, допомога для досягнення успіху .
Територіальний менеджер
Благо, Финансовая компания
Фінансові послуги
2 роки 6 місяців
12.2014 - 05.2017
Робота з продажами в мережi ювелірних виробів компанії на ввірених регіонах : Київський регіон ; регіон Західна Україна , ; Східний регіон України.
-Виконання плана продажу по регіону : місяць , квартал по вказаним показникам KPI
-Ведення роботи по збору та аналізу інформації про регіональний ринок України .
-Створювання стратегії продажів і виконання роботи по їх реалізації;
-Організація команди співробітників і контроль виконання поставлених завдань;
-Контроль документообігу , ведення звітності ;
- Активна участь у переговорах і презентаціях; збір та аналіз інформації про конкурентів.
Керівник проекту
Магнат Дизайн Центр
Архітектурні та дизайнерські бюро
1 рік 5 місяців
08.2013 - 12.2014
- Планування проектів - починаючи від фінансових планів і бюджетів, аж до планів маркетингу і продажів.
- Координація взаємодії між учасниками підзвітних проектів.
- Планування завдань з реалізації проектів у часі з розподілом відповідальності між учасниками проекту.
- Операційний менеджмент реалізації проекту (проведення регулярних зборів з учасниками проекту для контролінгу за своєчасністю виконання завдань і досягненням цільових показників).
- Регулярна аналітика всіх метрик в рамках підзвітних проектів і вплив на підвищення показників.
- Вплив на центри відповідальності в рамках організаційної структури компанії в форматі взаємодії «внутрішній клієнт - внутрішній підрядник».
Адміністратор магазину
Золотий Вiк
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 11 місяців
09.2011 - 07.2013
-робота з податковими, пожежними органами, сес
-рішення оперативних питань
-забезпечення своєчасного надходження товарів
-формування асортименту
-контроль правильної викладки виробів
-організація і управління роботою персоналу (більше 6 осіб)
-робота з персоналом: проведення співбесід,стажування нових працівнивників , адаптація на випробувальному терміні
-контроль за дотриманням стандартів -обслуговування клієнтів
-перевірка касової дисципліни
-проведення інвентаризації, ведення документації, складання і відправлення звітів
нарахування заробітної плати
Керівник мережі магазинів
Таргет, Торговая группа
Торгівля роздрібна / Retail
6 років 2 місяці
07.2005 - 08.2011
- Забезпечення правильною групою асортименту ювелірних виробів кожного відділення ;
- Участь у формуванні запасів ювелірної групи товару для функіонування відділень на вказаний період часу ;
- Участь у виставках та зістрічах з торговими представниками , для підбору асортименту ювелірних виробів ;
- Організація і координація торгових процесів групи магазинів ;
- Забезпечення високого рівня обслуговування покупців;
- Аналіз ефективності роботи магазинів;
- Організація та контроль проведення інвентаризації;
- Участь у формуванні бюджету;
- Управління, формування та розвиток команди адміністраторів магазинів;
Ключова інформація
-навички керування командою від 50 працівників ;
-навички керуванням регіону , з виконанням всіх планових показників й задач компанії ;
-навички активних / прямих / непрямих продажів;
-навички ведення переговорів;
-навички контролю дебіторської заборгованості;
-навички контролю логістики;
-навички планування продажів;
-навички пошуку нових надійних постачальників;
-навички роботи з запереченнями;
-навички розміщення реклами, постів , промоцій в Інтернеті, журналах і інформаційних довідниках;
-навички складання комерційних пропозицій; -навички телефонних продажів;
-навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;
-знання офісних програм: Word,Excel,
-знання 1С , СRM ;
-здатність переконувати;
-вміння спілкуватися з людьми;
-вміння працювати в команді;
-вміння планувати і організовувати свій робочий день стаціонарно і віддалено
-навички проведення івентів від 200 осіб під ключ
Навчалась в 1 закладі
ДПУ iм.Г.С.Сковороди
Педагогiка и Психологiя
Харків, 2006
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
рідна
Японська
базовий
Галина
Галина
Менеджер по роботі з клієнтами

Київ
повна зайнятість
Оновлено 2 роки тому