Працювала в 7 компаніях 5 років 1 місяць
Юридичні послуги, Послуги для населення - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медіа / ЗМІ, Державний сектор, Краса / Фітнес / Спорт
Юрист
ТОВ
Юридичні послуги
1 рік 1 місяць
10.2023 - до теперішнього часу
- Підготовка проектів договорів, листів, запитів та інших юридичних документів;
- Моніторинг змін у законодавстві, що можуть вплинути на діяльність фірми, та забезпечення відповідності діяльності фірми чинним правовим нормам;
- Здійснення обліку, зберігання та систематизацію юридичної документації. Ведення реєстрів договорів та інших важливих документів;
- Підготовка позовних заяв, скарг та інших процесуальних документів для подання до суду або інших державних органів;
- Допомога в підготовці та проведенні зборів акціонерів, засідань ради директорів, оформлення протоколів і рішень;
- Підготовка та подання документів до державних органів, комунікація з представниками державних інституцій;
- Підготовка документів для отримання ліцензій, дозволів та інших погоджень, необхідних для діяльності компанії;
- Реєстрація торгових марок, патентів, авторських прав та захист прав інтелектуальної власності компанії;
- Підготовка тендерної документації, перевірка умов тендерів на відповідність законодавству;
- Ведення корпоративного документообігу;
Помічник юриста, юрист
ТОВ "ОО"МІЖРІЧЧЯ-ЦЕНТР"
Послуги для населення - інше
1 рік
07.2021 - 07.2022
Ведення кадрової роботи;
Розробка внутрішніх документів (накази, положення, протоколи, структури власності тощо);
Робота із зверненнями громадян;
Надання консультацій з правових питань;
Розробка установчих документів;
Ведення звітності;
Підготовка документів та супровід державної реєстрації змін до відомостей про юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців в ЄДР;
Супровід реєстрації торговельних марок;
Робота з державними органами, органами місцевого самоврядування, нотаріальними конторами, банками тощо;
Аналіз ризиків недотримання законодавства, моніторинг законодавства;
секретар, помічник керівника
ТОВ "Гранде дольче"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 6 місяців
10.2019 - 04.2021
- Адміністративна підтримка приймальні (замовлення канцелярського приладдя, необхідного асортименту для приготування чаю та кави).
- Виконання розпоряджень керівника.
- Організація обслуговування відвідувачів, з'ясування потреб, створення комфортних умов очікування, консультування, сприяння оперативності розгляду звернень та пропозицій відвідувачів.
- Прийом документів на підпис керівництву. Контроль якості підготовки, правильності складання, узгодження документів.
- Організація зустрічей, презентацій, нарад та інших заходів.
- Організація поїздок та відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, складання програми поїздки тощо).
- Заміщення другого помічника на час його відсутності.
Спеціаліст з документообігу
ТОВ "Старлайт Бренд Контент"
Медіа / ЗМІ
2 місяці
02.2019 - 04.2019
- складання типових договорів, наказів, розпоряджень, інструкцій. - робота з первинною бухгалтерією; - консультація клієнтів.
- документообіг, реєстрація вхідної та вихідної документації;
- виконання доручень керівника
Спеціаліст з документообігу
ТОВ"Старлайт Діджитал"
Медіа / ЗМІ
3 місяці
11.2018 - 02.2019
- складання типових договорів, наказів, розпоряджень, інструкцій. - робота з первинною бухгалтерією; - консультація клієнтів.
- документообіг, реєстрація вхідної та вихідної документації;
- виконання доручень керівника
Діловод - розпорядник ( додатково залучена )
Печерський районний у місті Києві відділ ДРАЦС ГТУЮ у місті Києві
Державний сектор
6 місяців
05.2018 - 11.2018
- розробка проектів юридичних документів; Складання типових наказів, розпоряджень, інструкцій, запитів, довідок та відповідне їх оформлення;
- робота з державними органами; ділове листування; • моніторинг законодавства та сайтів новин; • документообіг;реєстрація вхідної та вихідної документації; • підготовка різноманітної документації відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регламентують порядок роботи з документами; • кореспонденція, робота з електронною поштою; телефонні дзвінки, факс, пошук інформації в мережі Internet;
- виконання доручень керівника.розробка проектів юридичних документів; Складання типових наказів, розпоряджень, інструкцій, запитів, довідок та відповідне їх оформлення;
- робота з державними органами; ділове листування;
- моніторинг законодавства та сайтів новин;
- документообіг;реєстрація вхідної та вихідної документації;
- підготовка різноманітної документації відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регламентують порядок роботи з документами;
- кореспонденція, робота з електронною поштою; телефонні дзвінки, факс, пошук інформації в мережі Internet;
- виконання доручень керівника.
Продавець – консультант
ТОВ "РУШ" (ЕВА), Вишгород
Краса / Фітнес / Спорт
2 місяці
03.2017 - 05.2017
Ключова інформація
Знання спеціалізованих компьютерних програм 1С Бухгалтерія. Пакет программ MS Office (Word, Excel, Access).
Навички складання різних юридичних документів.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, стресова стійкість, багатозадачність, розвинені соціальні навички, вміння працювати в команді.
Водійське посвідчення: так ( категорії А,В,С).
Навчалась в 2 закладах
Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна академія управління персоналом»
Право/юриспруденція
Київ, 2023
Київський Університет права Національна академія наук України
Міжнародне право/Юриспруденція
Київ, 2020
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті досягнення
Помаз
Помаз
Юрист
Вишгород
Готовий переїхати: Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 місяці тому