Працював в 2 компаніях 3 роки 8 місяців
Фармацевтика
Керівник відділу
Аптека АНЦ
Фармацевтика
1 рік 7 місяців
04.2023 - до теперішнього часу
На нинішньому робочому місці займаюсь:
1. Веденням управлінського руху ТМЦ по компанії:
1.1. Проведення документів списання, переміщення, оприбуткування(ОЗ/МНМА та МШП) та ін. в обліковій програмі
1.2. Контроль за збереженням ТМЦ, коректність та необхідність проведення списання.
1.3. Автоматизація наявних процесів у відділі задля ефективної та коректної роботи економістів відділу, та співробітників компанії в цілому.
1.4. Співпраця та проведення загальних нарад з іншими структурними підрозділами задля удосконалення процесу обліку ТМЦ в компанії.
1.5. Контроль коректності ведення документообігу в галузі всіх процесів, пов'язаних з обліком ТМЦ на підприємстві.
1.6. Внесення сум утримань в обхідні листи ЗА(Завідуючих аптек) та офісних співробітників при звільненні та переведенні.
1.7. Постановка задач щодо коректного відображення отримання та передачі ТМЦ між співробітниками компанії.
1.8. Безпосередня участь в робочій групі по автоматизації процесів та переведенню їх з паперового формату в програмний.
2. Організацією роботи відділу:
2.1. Прийом співробітника на робоче місце(проведення співбесіди, пошук та підбір персоналу)
2.2. Адаптація співробітника(навчання та повне введення в посаду)
2.3. Контроль коректного проведення документів економістами відділу в обліковій програмі, виконання ними доручень керівництва, організація відряджень.
2.4. Проведення інвентаризацій ТМЦ на аптеках, офісних приміщеннях та складах.
2.5. Ведення табелю робочого часу відділу2.6. Коригування результатів інвентаризацій згідно наданих актів звірки ревізорами в управлінській обліковій програмі.Розглядаю виключно вакансії з бронюванням
- Організація роботи відділу
- Планування та контроль виконання завдань
- Розвиток та оцінка ефективності співробітників
- Розробка стратегії розвитку відділу
- Вирішення адміністративних та організаційних питань
Помічник бухгалтера з обліку ТМЦ
Аптека АНЦ
Фармацевтика
2 роки
04.2021 - 04.2023
1. Проведення документів списання, переміщення, оприбуткування(ОЗ/МНМА та МШП) та ін. в обліковій програмі
2. Контроль за збереженням ТМЦ, коректність та необхідність проведення списання.
3. Контроль коректності ведення документообігу в галузі всіх процесів, пов'язаних з обліком ТМЦ на підприємстві.
4. Постановка задач щодо коректного відображення отримання та передачі ТМЦ між співробітниками компанії.
5. Внесення сум утримань в обхідні листи ЗА(Завідуючих аптек) та офісних співробітників при звільненні та переведенні.
6. Проведення інвентаризацій ТМЦ на аптеках, офісних приміщеннях та складах.
7. Коригування результатів інвентаризацій згідно наданих актів звірки ревізорами
- Планування та організація своєї роботи
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Адаптація до нових умов роботи
Ключова інформація
• Аналітичне мислення
• Відповідальність
• Навички управління персоналом
• Організованість
Навчався в 2 закладах
Запорізький національний університет
Економічний, управління персоналом та економіка праці(магістратура)
Запоріжжя, 2024
Запорізький національний університет
Економічний, Управління персоналом та економіка праці(бакалаврат)
Запоріжжя, 2020
Володіє мовами
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Оператор комп'ютерної обробки інформації (з 01.09.2014 по 26.05.2016)
Навички роботи з орг. технікою, офісними програмами на рівні впевненого користувача(MS Excel, MS Ofice)
Макcим Витальевич
Макcим Витальевич
Керівник відділу
Запоріжжя
Готовий переїхати: Київ, Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 2 години тому