Працювала в 6 компаніях   10 років 1 місяць

Телекомунікації / Зв'язок

Регіональний маркетолог

Kyivstar/Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 1 місяць

04.2023 - до теперішнього часу

1. Робота з pos-матеріалами ( аналіз потреби, розробка, забезпечення та контроль використання згідно стандартів)
2. Планування та запуск промоактивностей в регіоні
3. Забезпечення процесу брендування торгівельних точок при відкритті та проведенні додаткових промо заходів .
4. Сприяння покращенню атмосфери в торгівельних точках ( аромо та аудіомаркетинг)
5. Забезпечення торгової команди брендованим одягом ( оновлення концепції, пошук підрядників, прорахунок кількості )
6. Контроль та підготовка результатів проведених промоактивностей, аналіз та висновки щодо подальших заходів

Начальник сектору обслуговування та роздрібного продажу м.Ужгород

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 1 місяць

02.2018 - 03.2021

Посадові обов'язки:

  • Організація роботи в регіоні (проведення нарад, зустрічей з партнерами, підготовка та проведення промоактивностей).
  • Контроль виконання стандартів мерчендайзинга, зовнішнього та внутрішнього оформлення магазинів.
  • Контроль рівня сервісу та NPS в магазинах; обробка скарг та вирішення конфліктних ситуацій та нестандартних питань.
  • Підбір персоналу, контроль знань ( в підпорядкуванні 15 ТТ, 3 супервайзера, 50 продавців).
  • Забезпечення виконання цілей компанії, розподіл планових показників, своєчасний контроль та аналіз результатів роботи.
  • Забезпечення розвитку регіону: пошук локацій, нових партнерів, відкриття магазинів.

Керівник пункту продажу

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 6 місяців

08.2016 - 02.2018

  • Підбір та навчання персоналу магазину.
  • Виставлення планів продаж на магазин та контроль виконання працівниками.
  • Забезпечення збільшення дохідності магазинів.
  • Контроль виконання стандартів компанії.
  • Формування графіка роботи для працівників в регіоні.
  • Вирішення конфліктних ситуацій та нестандартних питань.

Старший спеціаліст з обслуговування бізнес абонентів

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

8 місяців

12.2015 - 08.2016

  • Обслуговування існуючої бази бізнес клієнтів та пошук нових.
  • Забезпечення виконання плану продаж.
  • Контроль виконання стандартів компанії, якісного обслуговування працівниками.
  • Забезпечення дотримання стандартів мерчендайзингу.
  • Контроль знань продавців.

Старший спеціаліст з обслуговування та продаж

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 4 місяці

08.2014 - 12.2015

  • Організація якісної роботи на ТТ.
  • Контроль забезпечення наявності продуктів компанії, рекламних матеріалів в магазині.
  • Контроль дотримання графіка робити працівниками магазину.
  • Підготовка звітів по виконанню показників.
  • Навчання та перевірка знань працівників.

Спеціаліст по роботі з клієнтами

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 3 місяці

05.2012 - 08.2014

  • Забезпечення виконання плану продаж продуктів компанії.
  • Якісне обслуговування абонентів та пошук нових.
  • Виконання стандартів компанії.

Ключова інформація

Досягнення:
• 3 роки поспіль перемога в мотиваційній програмі "Ліга чемпіонів" серед начальників секторів.
• Отримання нагороди Сузір'я Київстар як найкращий працівник в 2019р.
• 2013-2014р. була учасником пілотного проекту по розвитку каналу монобренда. За цей період було відвідано 16 магазинів по всій Україні, 14 з них показали приріст  в доході більше 40%. На магазинах застосовувались різні техніки та методики навчання, завдяки чому продавці показували ефективні результати та зростали професійно.

Навчалась в 1 закладі

Тернопільський Національний Економічний Університет

державні фінанси

Тернопіль, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Ефективний підбір персоналу

Київ, 2018

  • Етапи проведення інтерв'ю.
  • Психологічна оцінка інтервюера.
  • Проведення групової співбесіди.

Школа директорів магазинів

Київ, 2017

  • Ефективне управління магазином.
  • Збільшення середнього чеку покупця.
  • Управління персоналом магазину.
  • Проведення міні-тренінгів для працівників.
  • Визначення психотипів покупців.

Додаткова інформація

Особисті якості

  • До роботи ставлюсь з максимальною віддачею.

  • Завжди закінчую розпочату справу, не опускаю руки при появі перешкод та труднощів.

  • Вважаю себе справедливим керівником, який завжди поважає думку підлеглих.

  • Не боюсь ризикувати та експерементувати в роботі.

Водійське посвідчення

Категорія В

Наталія Ігорівна

Регіональний менеджер, керівник відділу

Київ

40 000 грн.

35 років

Працює, але відкритий для пропозицій

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому