Працював в 3 компаніях   9 років 5 місяців

FMCG, Реклама та PR-послуги

Трейд маркетинг менеджер

Галичина, Молочна компанія

FMCG

5 років 7 місяців

06.2007 - 01.2013

• Розробка і впровадження пакету документів для проведення маркетингових заходів
• Розробка і проведення рекламних кампаній, BTL-акцій, контроль їх проведення
• Розробка програм просунення, розвитку та лояльності до ТМ в сучасному і традиційному роздробі
• Супровід промо активностями виходу нових продуктів
• Розробка програми мерчандайзингу і введення її в структуру компанії
• Розробка і виробництво POS матеріалів, промо інвентаря, форми тощо
• Маркетингові дослідження, моніторинг ринку
• Планування маркетингових активностей на рік і розподіл бюджету
• Контроль продажів, постановка задач, планів по ТМ регіональним директорам
• Робота з регіональною структурою по поточним проектам
• Адаптація до нових умов роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Менеджер регіонального розвитку в страхуванні

All Motion

Реклама та PR-послуги

1 рік 9 місяців

08.2005 - 05.2007

• Розробка річного плану розвитку регіональної структури
• Розробка річного бюджету розвитку регіональної структури
• Організація та проведення щомісячних тренінгів для співробітників регіональної структури
• Ведення проектів (Джинс DJ Parad, Джинс Шара, Джис Мобільні бригади, Джинс Кіт-Кат, Самсунг мерчандайзинг)
• Робота з регіональною структурою по поточним проектам (постановка задач, контроль проведення проектів, збір і аналіз звітів), відрядження
• Планування та організація своєї роботи

Директор відділу Field Force

Орандж Україна

Реклама та PR-послуги

1 рік 11 місяців

09.2003 - 08.2005

• Планування регіонального бюджету
• Робота з регіональною структурою (планування завантаженості регіонів, збір і аналіз звітів, презентація фінальних звітів)
• Підбір персоналу для регіональної структури (5 міст – регіональні представники, 30 міст – супервайзори)
• Робота з торгівельними мережами
• Проведення атестацій та тренінгів для регіональних представників
• Координація роботи project менеджерів відділу
• Реалізовані проекти: ТМ Олімп, ТМ ЖЗЛ, ТМ Марсель, ТМ Nutella, ТМ Kinder, TM Knorr, TM Ліптон, ТМ Рогань, ТМ Корега, ТМ Легко, ТМ Везувіо, Банк «Надра», «Тридента Агро», «Пума», «Юнілевер» тощо
• Моніторінг діяльності конкурентів

Ключова інформація

Проактивний підхід
Командна робота
Розвиток бренду
Стресостійкість
Вирішення проблем

Навчався в 1 закладі

Університет Фізкультури та спорту

Викладач, тренер

Донецьк, 1994

Додаткова інформація

Опыт работы

Опыт работы на должности Менеджер по продажам в компании "Галичина, Молочна компанія" от 4 до 5 лет.

О себе

Опыт работы на должности Менеджер по продажам в компании Галичина, Молочна компанія от 4 до 5 лет

Володимир

Спеціаліст з трейд-маркетингу

Київ

Готовий переїхати: Буча, Ірпінь

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 6 днів тому