Працювала в 3 компаніях   6 років 3 місяці

Торгівля роздрібна / Retail

Адміністратор магазину техніки Apple

iSpace

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

06.2024 - 06.2025

• Глибоке знання продукції Apple (iPhone, Mac, iPad, Apple Watch, аксесуари)

• Професійне консультування клієнтів та індивідуальний підбір техніки під потреби

• Вміння організувати роботу магазину: відкриття/закриття зміни, облік, контроль залишків

• Координація роботи персоналу, підтримка дисципліни та високого рівня сервісу

• Робота з документацією: накладні, товарний облік, інвентаризація

• Контроль якості викладки товару, оформлення вітрин згідно з бренд-стандартами Apple

• Ведення касової дисципліни, робота з POS-системами, терміналами

• Робота зі складом і постачанням: приймання товару, звірка з документами

• Навички вирішення конфліктних ситуацій і повернень згідно з політикою Apple

• Впевнене користування ПК

• Вміння працювати в команді та мотивувати співробітників

• Виконання планів продажу, участь у промо-кампаніях, крос-продажі

Товарознавець техніки Xiaomi

Алло, ГК

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 3 місяці

11.2021 - 01.2024

  • Ведення документації про товарообіг
  • Вирішення питань пов’язаних з гарантією та поверненням
  • Консультувала клієнтів з техніки Xiaomi: смартфони, аксесуари, розумна техніка тощо.
  • Брала участь у мерчендайзингу: оформлення вітрин, викладення товару.
  • Вела облік залишків, приймала товар, перевіряла відповідність накладним.
  • Проводила інвентаризації та брала участь у роботі з прибутковими/видатковими документами
  • Підвищувала особисті продажі та допомагала колективу виконувати план магазину.

Продавець-консультант одягу

LC WAIKIKI

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 11 місяців

09.2018 - 07.2021

  • Консультування клієнтів щодо асортименту одягу
  • Допомога у виборі одягу та оформленні покупок
  • Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
  • Оформлення вітрин та викладка товарів
  • Інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції
  • Участь у проведенні інвентаризацій
  • Ключова інформація

    • Уважність до деталей, відповідальність і точність у роботі

    • Розвинені комунікативні навички, доброзичливість у спілкуванні з клієнтами

    • Творчий підхід до вирішення завдань і оформлення торгового простору

    • Вміння правильно розставляти пріоритети та працювати в умовах багатозадачності

    • Здатність до ефективної індивідуальної та командної роботи

    • Самоорганізація та ефективне управління часом

    • Вміння вести облік товару, робота з накладними, ТТН та участь в інвентаризаії

    • Впевнене користування касовим обладнанням, POS-системами та ПК

    • Фізична витривалість, спритність, гарне орієнтування у просторі

    • Бажання розвиватися, навчатися новому та брати відповідальність

    • Досвід професійного консультування покупців та вирішення конфліктних ситуацій

    Навчалась в 1 закладі

    KROK

    Фінанси і банківська справа Освітньо-кваліфікаційний рівень: Молодший спеціаліст

    2018

    Володіє мовами

    Українська

    рідна

    Додаткова інформація

    Свой раздел

    Менеджера по продажам не предлагать!

    Аліна

    Адміністратор

    Київ

    27 років

    повна зайнятість

    Оновлено 1 місяць тому