Працювала в 3 компаніях 6 років 3 місяці
Торгівля роздрібна / Retail
Адміністратор магазину техніки Apple
iSpace
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 1 місяць
06.2024 - 06.2025
• Глибоке знання продукції Apple (iPhone, Mac, iPad, Apple Watch, аксесуари)
• Професійне консультування клієнтів та індивідуальний підбір техніки під потреби
• Вміння організувати роботу магазину: відкриття/закриття зміни, облік, контроль залишків
• Координація роботи персоналу, підтримка дисципліни та високого рівня сервісу
• Робота з документацією: накладні, товарний облік, інвентаризація
• Контроль якості викладки товару, оформлення вітрин згідно з бренд-стандартами Apple
• Ведення касової дисципліни, робота з POS-системами, терміналами
• Робота зі складом і постачанням: приймання товару, звірка з документами
• Навички вирішення конфліктних ситуацій і повернень згідно з політикою Apple
• Впевнене користування ПК
• Вміння працювати в команді та мотивувати співробітників
• Виконання планів продажу, участь у промо-кампаніях, крос-продажі
Товарознавець техніки Xiaomi
Алло, ГК
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 3 місяці
11.2021 - 01.2024
- Ведення документації про товарообіг
- Вирішення питань пов’язаних з гарантією та поверненням
- Консультувала клієнтів з техніки Xiaomi: смартфони, аксесуари, розумна техніка тощо.
- Брала участь у мерчендайзингу: оформлення вітрин, викладення товару.
- Вела облік залишків, приймала товар, перевіряла відповідність накладним.
- Проводила інвентаризації та брала участь у роботі з прибутковими/видатковими документами
- Підвищувала особисті продажі та допомагала колективу виконувати план магазину.
Продавець-консультант одягу
LC WAIKIKI
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 11 місяців
09.2018 - 07.2021
Ключова інформація
• Уважність до деталей, відповідальність і точність у роботі
• Розвинені комунікативні навички, доброзичливість у спілкуванні з клієнтами
• Творчий підхід до вирішення завдань і оформлення торгового простору
• Вміння правильно розставляти пріоритети та працювати в умовах багатозадачності
• Здатність до ефективної індивідуальної та командної роботи
• Самоорганізація та ефективне управління часом
• Вміння вести облік товару, робота з накладними, ТТН та участь в інвентаризаії
• Впевнене користування касовим обладнанням, POS-системами та ПК
• Фізична витривалість, спритність, гарне орієнтування у просторі
• Бажання розвиватися, навчатися новому та брати відповідальність
• Досвід професійного консультування покупців та вирішення конфліктних ситуацій
Навчалась в 1 закладі
KROK
Фінанси і банківська справа Освітньо-кваліфікаційний рівень: Молодший спеціаліст
2018
Володіє мовами
Українська
рідна
Додаткова інформація
Свой раздел
Менеджера по продажам не предлагать!
Аліна
Аліна
Адміністратор

Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому