Працювала в 4 компаніях   6 років 2 місяці

Краса / Фітнес / Спорт, Інше

Керуюча тренажерного залу

Adrenalin

Краса / Фітнес / Спорт

3 роки 9 місяців

04.2020 - 01.2024

В рамках моїх обов'язків я здійснювала пошук персоналу та навчала їх роботі з CRM-системою. У разі виникнення проблем з програмним забезпеченням або терміналами, я займалася їх вирішенням. Також я відповідала за усунення несправностей тренажерів, кранів і шафок, а тому наразі маю контакти сантехніків, спеціалістів з кондиціонерів та електриків. Я займалася веденням касових операцій, встановленням системи Checkbox та її інтеграцією з програмним забезпеченням. Мої обов'язки також включали підтримання порядку в залі, вирішення конфліктних ситуацій, надання допомоги співробітникам. Я проводила презентації залу для клієнтів, надавала допомогу у вирішенні питань та складнощів, а також сприяла тренерам у їхній роботі та пошуку клієнтів. Загалом, я вирішувала всі питання, які виникали в процесі роботи. Починала я свою кар'єру на посаді адміністратора.

Адміністратор фітнес залу

FitnessLife

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 3 місяці

09.2019 - 12.2020

Звільнилася через карантин.

Оператор

Укрпошта

Інше

3 місяці

06.2018 - 09.2018

Звільнилася через те що 87 відділення закрилося.

Тренер по танцам, тренер тренажерного зала

Тренажерный зал

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 4 місяці

05.2016 - 09.2017

  • Групповые занятия по современным танцам детям!
  • Растяжка для взрослых!
  • Пройдены 2 месячные курсы по растяжке!

Ключова інформація

  • Звітність перед керівництвом та контроль за реалізацією стратегій
  • Розробка та впровадження стратегій розвитку підрозділу/команди
  • Планування та розподіл завдань між співробітниками
На основі мого професійного досвіду, я володію наступними навичками:

На основі минулої роботи:

1. Пошук та навчання персоналу:успішно здійснювала пошук нових працівників та навчала їх роботі з CRM-системою.
2. Вирішення технічних проблем: ефективно вирішувала питання, пов'язані з програмним забезпеченням, терміналами, тренажерами, кранами та шафками.
3. Організація технічної підтримки: налагодила контакти з висококласними спеціалістами, такими як сантехніки, спеціалісти з кондиціонерів та електрики.
4. Ведення касових операцій:займалася веденням каси, встановленням системи Checkbox та її інтеграцією з програмним забезпеченням.
5. Адміністративні навички: забезпечувала порядок у залі, вирішувала конфліктні ситуації та надавала допомогу співробітникам.
6. Клієнтська підтримка:проводила презентації залу для клієнтів, допомагала вирішувати їхні питання та складнощі.
7. Підтримка тренерів: сприяла тренерам у їхній роботі та пошуку клієнтів.
8. Управлінські навички:ефективно вирішувала всі питання, що виникали в процесі роботи.
  • Мотивація та керування персоналом

Навчалась в 1 закладі

Днепропетровский Гуманитарный Университет

Экономика и менеджмент по туризму

Днепр, 2018

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

Я захоплююся заняттями в тренажерному залі, маю хобі у сфері графічного дизайну та відеозйомки. Також мене цікавить створення якісних фотографій та ведення Instagram-сторінки.

Ірина Олександрівна

Керуючий

Кривий Ріг

17 000 грн.

29 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому