Працювала в 4 компаніях 6 років 2 місяці
Краса / Фітнес / Спорт, Інше
Керуюча тренажерного залу
Adrenalin
Краса / Фітнес / Спорт
3 роки 9 місяців
04.2020 - 01.2024
В рамках моїх обов'язків я здійснювала пошук персоналу та навчала їх роботі з CRM-системою. У разі виникнення проблем з програмним забезпеченням або терміналами, я займалася їх вирішенням. Також я відповідала за усунення несправностей тренажерів, кранів і шафок, а тому наразі маю контакти сантехніків, спеціалістів з кондиціонерів та електриків. Я займалася веденням касових операцій, встановленням системи Checkbox та її інтеграцією з програмним забезпеченням. Мої обов'язки також включали підтримання порядку в залі, вирішення конфліктних ситуацій, надання допомоги співробітникам. Я проводила презентації залу для клієнтів, надавала допомогу у вирішенні питань та складнощів, а також сприяла тренерам у їхній роботі та пошуку клієнтів. Загалом, я вирішувала всі питання, які виникали в процесі роботи. Починала я свою кар'єру на посаді адміністратора.
Адміністратор фітнес залу
FitnessLife
Краса / Фітнес / Спорт
1 рік 3 місяці
09.2019 - 12.2020
Звільнилася через карантин.
Оператор
Укрпошта
Інше
3 місяці
06.2018 - 09.2018
Звільнилася через те що 87 відділення закрилося.
Тренер по танцам, тренер тренажерного зала
Тренажерный зал
Краса / Фітнес / Спорт
1 рік 4 місяці
05.2016 - 09.2017
- Групповые занятия по современным танцам детям!
- Растяжка для взрослых!
- Пройдены 2 месячные курсы по растяжке!
Ключова інформація
- Звітність перед керівництвом та контроль за реалізацією стратегій
- Розробка та впровадження стратегій розвитку підрозділу/команди
- Планування та розподіл завдань між співробітниками
На основі мого професійного досвіду, я володію наступними навичками:
На основі минулої роботи:
1. Пошук та навчання персоналу:успішно здійснювала пошук нових працівників та навчала їх роботі з CRM-системою.
2. Вирішення технічних проблем: ефективно вирішувала питання, пов'язані з програмним забезпеченням, терміналами, тренажерами, кранами та шафками.
3. Організація технічної підтримки: налагодила контакти з висококласними спеціалістами, такими як сантехніки, спеціалісти з кондиціонерів та електрики.
4. Ведення касових операцій:займалася веденням каси, встановленням системи Checkbox та її інтеграцією з програмним забезпеченням.
5. Адміністративні навички: забезпечувала порядок у залі, вирішувала конфліктні ситуації та надавала допомогу співробітникам.
6. Клієнтська підтримка:проводила презентації залу для клієнтів, допомагала вирішувати їхні питання та складнощі.
7. Підтримка тренерів: сприяла тренерам у їхній роботі та пошуку клієнтів.
8. Управлінські навички:ефективно вирішувала всі питання, що виникали в процесі роботи.
- Мотивація та керування персоналом
Навчалась в 1 закладі
Днепропетровский Гуманитарный Университет
Экономика и менеджмент по туризму
Днепр, 2018
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
Я захоплююся заняттями в тренажерному залі, маю хобі у сфері графічного дизайну та відеозйомки. Також мене цікавить створення якісних фотографій та ведення Instagram-сторінки.
Ірина Олександрівна
Ірина Олександрівна
Керуючий
Кривий Ріг
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому