Працювала в 11 компаніях   9 років 1 місяць

Торгівля роздрібна / Retail, Фінансові послуги, Інше, Електроніка та електротехніка, Послуги для бізнесу - інше

Заступник керуючого магазину

ТОВ ТД Аванта

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 10 місяців

08.2020 - до теперішнього часу

забезпечувати ефективну роботу магазину та працівників; . виконувати планові показники; організовувати та контролювати безперебійне функціонування магазину, оптимізовувати внутрішні процеси; . аналізувати результати продажів та якість обслуговування покупців, розробляти та організовувати проведення заходів для підвищення якості торгового процесу; * управління персоналом магазину (постановка та контроль виконання задач, розвиток персоналу, контроль робочого часу та графіку роботи); . виконувати вимоги стандартів системи НАССР і внутрішніх документів системи менеджменту компанії в межах своїх функціональних обов'язків.

Менеджер-адміністратор

Офіс

Фінансові послуги

1 рік 1 місяць

02.2023 - 03.2024

СРМ менеджер + Шифт +Прослушка
Опыт в этой сфере
2 месяца работала Сейлом
1 месяц работала в бек офисе было сокращение и я под него попала так как только пришла в данную компанию , но осталась в компании пошла на срм менеджера где проработала 7 месяцев
Обязанности на данной должности , работа с срм просматривала комментарии на соответствие статусам , работа с таблицами, выполнение поручений от руководства дополнительно(отчеты)
3 месяца прослушка диалогов на соответствию статуса , комментария , не выбрасывают ли потанцеальных клиентов в невалиды , фит бек руководству о том все ли проговорили по спичу
И последних 3 месяца работала в другой компании срм
Обязанности:
* shift
* crm коррекция
* контроль комментов
* работа с exel

Заступник керуючого магазину

ТОВ Ексім Трейд Транс Фуд

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

06.2020 - 08.2020

Учбовий клас . забезпечувати ефективну роботу магазину та працівників; . виконувати планові показники; організовувати та контролювати безперебійне функціонування магазину, оптимізовувати внутрішні процеси; . аналізувати результати продажів та якість обслуговування покупців, розробляти та організовувати проведення заходів для підвищення якості торгового процесу; * управління персоналом магазину (постановка та контроль виконання задач, розвиток персоналу, контроль робочого часу та графіку роботи); . виконувати вимоги стандартів системи НАССР і внутрішніх документів системи менеджменту компанії в межах своїх функціональних обов'язків.

Товарознавець ( бухгалтер)

ТОВ " САВ-Дістрибьюшн"

Інше

1 рік 1 місяць

05.2019 - 06.2020

Проводити облік підсумків торгової точки за місяць . Формувати бухгалтерську звітність згідно корпоративних стандартів і вимог компанії, передавати до архіву . Контролювати наявність дозвільної документації на касові апарати . Подавати заяви на обслуговування РРО. Контролювати актуальність довіреностей на матеріально відповідальних осіб. Вести облік актуальності залишків , списання . Проведення місячної інвентарізації та вибіркової щотижня . Навчання нових касирів . Проведення переоцінок , приймання товару та прямих поставок .

Фахівець з сервісної логістики

ТОВ "Наш Сервіс"

Електроніка та електротехніка

2 місяці

03.2019 - 05.2019

Якісне задоволення потреб клієнтів компанії в сервісному обслугованні товару . Забезпечення консультативної та інформаційної підтримки клієнта протягом усього часу перебування його техніки в ремонті . Робота на веб ресурсах компанії та на веб ресурсах виробників . Забезпечення уцінки товару в торгових точках . Обслуговування некондиційного товару виявленого в процесі продажу та передпоодажної підготовки . Взаємодіяти з сервісними центрами з питань обслуговування техніки .

Касир торгівельного залу

ТОВ САВ-ДИСТРИБЬЮШН м-н «Фокстрот»

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

02.2018 - 03.2019

Здійснення касових операцій з готівковими коштами видача , внесення готівки , ефективне обслуговування покупців до встановлених стандартів товариства , оформлення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями .

Бухгалтер

ТОВ "Укр Аспект Сервис"

Послуги для бізнесу - інше

2 місяці

09.2017 - 11.2017

Введення та обробка первинної бухгалтерської документації в 1С,нарахування заробітної плати,

ведення табелів обліку робочого часу, оплата рахунків,

контроль оплат та надходження коштів,

звірка з контрагентами.

Контролер-касир

ПТ"Ломбард ТОВ"Столичний " і К"

Інше

11 місяців

09.2016 - 08.2017

прийом і продаж ювелірних виробів і техніки; оформлення супровідних документів; дотримання корпоративних стандартів; ведення каси матеріальна відповідальність

Товарознавець

ОККО-Рітейл

Інше

3 місяці

03.2016 - 06.2016

Робота з товаром , робота з клієнтами, робота з програмою 1с.

Продавець-консультант оператор

ПП"Окко-нафтопродукт"

Інше

8 місяців

01.2015 - 09.2015

Робота з касовим апаратом, робота з клієнтами, робота з документами, з програмою 1С, прийом товару, оформлення страхування автомобілів.

Офіціант

Ресторан "Планета",

Інше

3 місяці

09.2014 - 12.2014

Обслуговування відвідувачів , обслуговування банкетів, робота на кухні .

Навчалась в 1 закладі

ЄУ ( не закінчене )

Середня спеціальна

Киев, 2012

Анна Алексеевна

Товаровед

Київ

20 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому