Працювала в 7 компаніях   8 років 1 місяць

Державний сектор, Телекомунікації / Зв'язок

Заступник начальника відділу управління персоналом

Господарський суд Київської області

Державний сектор

1 рік 8 місяців

01.2023 - до теперішнього часу

- Організація роботи щодо розробки структури суду, розроблення положень про структурні підрозділи суду, посадових інструкцій державних службовців, які затверджує керівник апарату, та інших працівників суду, а також перегляду їх на відповідність встановленим законодавствам вимогам;

- проведення роботи щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

- забезпечення рівня професійної компетентності державних службовців апарату суду: вивчення та узагальнення потреб державних службовців суду у професійному навчанні, складання разом з ними індивідуальної програми професійного розвитку, здійснення моніторингу існуючих програм підвищення кваліфікації, здійснення нарахування та обліку ЄКТС за проходження професійного навчання, проведення за рішенням керівника апарату суду оцінювання результативності професійної діяльності державних службовців відповідно до законодавства;

- ведення табелю обліку використання робочого часу суддів та працівників суду, встановленої звітно-облікової документації, підготовка звітності з кадрових питань;

- здійснення обчислення та обліку стажу суддів, державних службовців та інших працівників суду, що дає право різні види доплат та надбавок за вислугу років, підготовка проектів актів щодо встановлення відповідних доплат та надбавок та здійснення моніторингу своєчасності встановлення таких доплат та надбавок;

- формування графіку відпусток суддів та працівників суду, ведення обліку відпусток, підготовка проектів актів щодо надання відпусток;

- організація проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад у суді та проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами 3 і 4 статті 1 ЗУ «Про очищення влади», підготовка довідки про її результати;

- здійснення роботи, пов’язаної з обліком трудової діяльності, наповненням суддівського досьє, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) суддів та працівників суду;

- підготовка документів щодо призначення, переведення та звільнення персоналу, розробка документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби, спільно з фінансово-економічним відділом апарату суду опрацювання штатного розпису суду;

- ведення та облік руху персоналу в програмі Кадри-WEB;

- відповідальна особа за ведення персонального військового обліку у суді та бронювання військовозобов’язаних працівників суду.

Завідувач сектору управління персоналом

Управління Державної служби якості освіти у Київській області

Державний сектор

2 місяці

11.2022 - 01.2023

- Керівництво та організація роботи сектору, забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на сектор;

- забезпечення виконання плану роботи сектору та плану роботи управління Служби з питань, що стосуються роботи сектору;

- надання пропозицій до планів роботи управління Служби;

- здійснення моніторингу та контролю за виконанням працівниками сектору організаційно-методичної роботи посадових обов'язків, правил внутрішнього розпорядку службового розпорядку.

- Організація роботи з питань персоналу та забезпечення виконання покладених на нього завдань і функцій.

- Контроль за розробленням посадових інструкцій державних службовців управління, які затверджує начальник, надання консультативної допомоги щодо розроблення та внесення змін до посадових інструкцій;

- забезпечення документального оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення;

- вивчення потреб в персоналі на вакантні посади та внесення відповідні пропозиції начальнику;

- здійснення планування професійного навчання державних службовців управління, узагальнення потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації івнесення відповідних пропозицій начальнику;

- контроль своєчасності присвоєння відповідних рангів державним службовцям, встановлення надбавки за вислугу років;

- забезпечення проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2015№171, виготовлення довідки про її результати;

- здійснення контролю за додержанням законодавства про державну службу в управлінні;

- забезпечення підготовкиматеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу в управлінні.

Голов. спец. відділу розвитку та оцінки персоналу та координації безперервного професійного навчання

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Державний сектор

10 місяців

01.2022 - 11.2022

1)Здійснення заходів щодо організації процесу оцінювання результатів службової діяльності державних службовців;

2)проведення роз'яснювальної роботи щодо процедури визначення завдань і ключових показників;

3)збір, аналіз і використання даних/інформації про стан досягнення ключових показників державними службовцями;

4)забезпечення складання за результатами оцінювання службової діяльності індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, які займають посади державної служби категорій "Б" та "В";

5)узагальнення потреб професійного розвитку державних службовців відповідно до індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, складених за результатами оцінювання їх службової діяльності;

6)здійснення планування професійного навчання державних службовців;

7)ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка статистичної звітності з питань планування кар'єри, розвитку, підвищення рівня професійної компетентності та оцінювання персоналу;

8)розгляд пропозицій та підготовка документів для заохочення та нагородження працівників служби та її територіальних органів, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління;

9)розгляд в межах компетенції звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів щодо інформації з питань, що належать до компетенції відділу;

10)надання консультативної допомоги з питань, що належать до компетенції відділу

Головний спеціаліст з питань управління персоналом

Служба у справах дітей та сім’ї Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації

Державний сектор

7 місяців

06.2021 - 01.2022

Кадровий менеджмент, оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення. Внесення пропозиції щодо її поліпшення Організація ведення, облік та зберігання особових справ працівників. Заповнення, облік, зберігання трудових книжок працівників.

Забезпечення організації проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад.

Забезпечення організації проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених ЗУ «Про очищення влади».

Здійснення планування професійного навчання державних службовців.

Аналіз потреб державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і внесення відповідних пропозицій. Підготовка проектів наказів про призначення та звільнення працівників, присвоєння рангів, встановлення надбавок за вислугу років. Участь у проведені нарад з питань управління персоналом.

Відповідальна особа за ведення військового обліку.

Ведення діловодства в електронній системі документообігу АСКОД.

Провідний спеціаліст

Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації

Державний сектор

10 місяців

07.2020 - 05.2021

Здійснення прийому мешканців району, які звертаються з питань видачі довідок про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції та призначення, перерахунку щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Надає консультації з питань правильності оформлення документів, які подаються до Управління для призначення щомісячної матеріальної допомоги на покриття витрат на житлово-комунальні послуги киянам - учасникам антитерористичної операції та сім'ям киян, які загинули під час проведення антитерористичної операції. Виконання робіт з обліку персональних даних в Єдиній інформаційній базі даних про взяття на облік переміщених осіб.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ТОВ " Промоушн-Аутсорсинг ", ( Прат "Київстар ) м.Київ

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 1 місяць

03.2014 - 04.2016

Прийом вхідних дзвінків, консультування з різних питань, фіксування інформації і звітів. Здійснення вихідних дзвінків з метою опитування і заповнення анкет.

Старший менеджер, спеціаліст з кадрової роботи

ТОВ "Полігон", м.Житомир

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 8 місяців

07.2012 - 03.2014

Обов'язки - робити активний продаж домашнього інтернету по телефону, відстежувати роботу колективу, стежити за дисципліною колективу під час робочого процесу, проводити співбесіди і навчання нових менеджерів, робити підбір персоналу, готувати все необхідне для роботи (матеріал, обладнання).

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК; володію навичками роботи з оргтехнікою, швидкий друк тексту, знання програм пакету Microsoft Office, OutLook, Teams.

Вмію працювати з сайтами державних органів: Верховної Ради України, Пенсійного фонду України; Електронний кабінет платника, Нова державна служба (career.gov.ua-портал вакансій), Дія:Державні послуги онлайн, Офіційний веб-портал адміністративних послуг міста Києва, Кабінет електронних сервісів - Міністерство юстиції України, АСКОД та Мегаполіс (системи електронного документообігу), портал HRMIS, Кадри-WEB

Є державний сертифікат про рівень володіння державною мовою-вільне володіння першого ступеня від 03.12.2021.

Є результати тестування на знання законодавства від 23.02.2022

Навчалась в 5 закладах

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Юридичний факультет, спеціальність: 081 "Право"

Київ, 2022

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Факультет економіки, соціальних відносин та туризму, спеціальність: 072 "Фінанси, банківська справа та страхування"

Київ, 2022

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби, спеціальність: 281 «Публічне управління та адміністрування»

Київ, 2022

Національний університет " Одеська юридична академія "

Факультет міжнародно-правових відносин, спеціальність: 081 "Право"

Одеса, 2020

Підприємство об'єднання громадян " Перспектива "

Діловод

Київ, 2016

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Сертифікат про рівень володіння державною мовою для виконання службових обов'язків

Курси, тренінги, сертифікати

Професійна програма підвищення кваліфікації з питань запобігання та протидії корупції

Киев, 2021

Підвищення кваліфікації за програмою від Української школи урядування НАДС

Визначення результатів оцінювання службової діяльності державних службовців: алгоритм дій

Киев, 2021

Підвищення кваліфікації за програмою від Української школи урядування НАДС

Механізм опрацювання запитів на публічну інформацію

Киев, 2021

Київський регіональний центр підвищення кваліфікації 

Самоменеджмент державного службовця

Киев, 2021

Київський регіональний центр підвищення кваліфікації 

Зміни в роботі відділу кадрів 2021: е-трудові, е-лікарняні, новий ДСТУ

Киев, 2021

Цифрове видавництво MCFR

Діловий етикет

Киев, 2021

Курс SCORM від Освітній Хаб м. Києва

Тайм-менеджмент у публічному управлінні

Киев, 2021

Курс SCORM від Освітній Хаб м. Києва

Фахівець по роботі з персоналом (Школа HR)

Киев, 2021

Курс SCORM від Освітній Хаб м. Києва

Культура державної служби

Киев, 2021

Курс SCORM від Освітній Хаб м. Києва

Державний службовець: кар'єра нак державній службі

Киев, 2021

Курс SCORM від Освітній Хаб м. Києва

Кадрові запитання 2021 року. Вебінар від команди консультантів Гарячої Лінії Кадровика

Киев, 2021

Цифрове видавництво MCFR

Інноваційні технології в підборі персоналу

Киев, 2021

Цифрове видавництво MCFR

онлайн-марафон “Майбутнього лідера”

Киев, 2020

Курс "Європейський механізм захисту прав людини" в 2 частинах

Киев, 2020

Курси Prometheus

Всеукраїнська школа з адміністративного права

Одесса, 2018

Конференція від Асоціації правників України

Всеукраїнська школа з кримінального права та процесу

Харьков, 2017

Конференція від Асоціації правників України

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Особисті якості

- Наявність лідерських та управлінських навичок, критичного мислення, що підтверджено успішним розвитком кар'єри старшого менеджера та стрімким просуванням кар’єри на державній службі; - займаюсь постійно саморозвитком та підвищення професійних компетентностей; - розвинута навичка саморегуляції; - цілеспрямована; комунікабельна та ініціативна; - організована і відповідальна; - добре вихована та ввічлива, толерантна; - уважна до деталей. В період з липня 2022 року по вересень 2022 року була учасником навчальної програми HR-майстерня від НАДС та отримала сертифікат про успішне завершення програми.

Олександра Геннадіївна

Начальник відділу управління персоналом/начальник відділу кадрів

Київ

Голосіївський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

25 000 грн.

35 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 години тому