Працював в 6 компаніях   6 років 8 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика, Освіта, Державний сектор

Директор

TOPENERGY SOLUTIONS

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 8 місяців

03.2022 - до теперішнього часу

Повна організація роботи підприємства в країні Євросоюзу. Маркетингові стратегії, реклама, трафік клієнтів, робота з клієнтами.

  • Координація роботи всіх відділів
  • Прийняття ключових управлінських рішень
  • Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
  • Розробка і впровадження інноваційних проектів
  • Забезпечення досягнення фінансових цілей
  • Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
  • Директор

    Фоп

    Транспорт та Логістика

    5 років 6 місяців

    05.2019 - до теперішнього часу

    Виробництво, експорт та імпорт промислових товарів в секторі B2B/B2C, тендери.

    • Прийняття ключових управлінських рішень
    • Координація роботи всіх відділів
    • Забезпечення досягнення фінансових цілей
    • Розробка і впровадження інноваційних проектів

    Директор

    ТОВ "Словакія Інформ"

    Освіта

    2 роки 8 місяців

    04.2019 - 12.2021

    Повне керівництво процесами життєдіяльності підприємства, а також робота сайту, реклами, сторінок у соц. мережах. Створення товару та запуск цього товару на ринку (бізнес процес, бізнес аналіз, аналіз конкурентності). робота з потенційними клієнтами по "воронці продажів".

  • Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
  • Представлення компанії в зовнішньому середовищі
  • Забезпечення досягнення фінансових цілей
  • Спеціалист адміністративно-господарського відділу

    Посольство Словаччини

    Державний сектор

    1 рік 1 місяць

    12.2019 - 01.2021

    організація роботи колективу, організація культурно-масових програм, документообіг, організація зустрічей, презентацій, масових заходів, тощо

    Менеджер по работі з клієнтами

    Bud-Sk

    Освіта

    9 місяців

    03.2019 - 12.2019

    Презентації, ведення переговорів із клієнтами, укладання угод, ведення документації, організація процесу роботи компанії, телефонні продажі, документообіг, ведення маркетингових компаній у мережі

    Торговий представник

    MTI hi-tech distribution

    Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

    10 місяців

    02.2018 - 12.2018

    Контроль дебіторської заборгованості, робота з клієнтами, пошук нових клієнтів, документообіг, презентації, робота із СРМ, пошук точок збуту

    • Продаж товарів або послуг компанії
    • Збір та аналіз інформації про конкурентів
    • Вибудовування довгострокових відносин з клієнтами

    Ключова інформація

    Маю багато навичок в будуванні бізнес процесів, організації підприємства, виводу продукту на ринок. Маю гарні результати в спілкуванні з різними типами людей для досягнення поставлених цілей. Логічно і послідовно підхожу до реалізації будь-яких задач, навіть ті, які здаються неможливими в досягненні. Завжди можу знайти точки контакту і взаємовигоду при співпраці з кожною людиною. Уважно відношусь до деталей.

    Навчався в 3 закладах

    Національний університет біоресурсів і природокористування України

    юридичний

    Київ, 2021

    Університет Коменського в м Братислава

    міжнародні відносини

    Братислава, 2019

    Академия им. Ярослава Мудрого

    право

    Харків, 2017

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Словацька

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    UJOP

    Чеська

    вище середнього

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Додаткова інформація

    P.S.

    Мене звати Микита і я та людина, яка зможе допомгти вам досягти цілей вашого підприємства. Чи це продаж товару або послуг - в мене є інструменти і успішні "кейси", які допоможуть мені показати вам значні результати у співпраці. В свої 28 років я маю досвід праці від "продзвону" холодної бази клієтів до організації роботи компанії, як за кордоном, так і в Україні. Жодного дня не було, щоб я не працював на благо власної компанії або роботодавця, щодня я втілюю в життя нові і нові інструменти для досягнення цілей моєї компанії і компаній які «веду» (маркетинг, робота з клієтами, документообіг, юриспруденція,і тд)

    Наразі, у зв'язку з особливостями ринку в Європі мій основний бізнес не приносить мені, як фінансової так і емоційної стабільності, тому я шукаю роботу, яка дасть мені змогу продовжити відкривати власні потенціали і укріплювати фінансову стабільність, а я в свою чергу хочу дати конкретні результати партнеру або роботодавцю.

    Особисті якості

    1. Відповідальність

    2. Націленість на результат

    3. Позитивний і творчий підхід в реалізації задач

    4. Ідеальні навички комунікації (з клієнтами з іншиї країн також).

    5. Бажання вдосконалювати процеси для енергоефективності.

    6. Стресостійкість

    7. Висока витривалість

    8. Чесність і відданість

    Микита

    Комунікація, комерція, експорт, імпорт, продажі

    Київ

    Готовий переїхати: Львів, Ужгород

    40 000 грн.

    28 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 10 годин тому