Працювала в 7 компаніях   18 років

Фінансові послуги, Страхування, Нерухомість та Девелопмент, Освіта

Головний комплаєнс-менеджер (Юрисконсульт з основної діяльності)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ПОЗИКА"

Фінансові послуги

10 місяців

11.2023 - до теперішнього часу

  • договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, включаючи, договори врегулювання простроченої заборгованості та інше), а також внесення змін до таких договорів;
  • комунікація з Національним банком України:

- підготовка відповідей на скарги споживачів;

- підготовка та подача документів на вимогу регуляторного органу, а також пакету документів для внесення змін;

- внесення змін до Комплексної інформаційної системи Національного банку України;

- підготовка та подача відомостей про власників істотної участі та остаточних ключових учасників надавачів фінансових послуг у вигляді звітних файлів через Вебпортал Національного банку України тощо.

  • підготовка (розробка) та внесення змін до локальних нормативних актів Товариства (положення, інструкції, політики, внесення змін до статуту тощо);
  • підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
  • підготовка протоколів засідань Загальних зборів учасників Товариства та організація внесення реєстраційних змін;
  • надання юридичних висновків та консультацій працівникам та керівництву з питань діяльності Товариства;
  • приведення у відповідність до регуляторних вимог договорів споживчого кредиту;
  • підготовка документів та контроль за розміщенням інформації відповідно до ліцензійних умов на вебсайті Товариства;
  • забезпечення управління ризиками (комплаєнс-ризику), пов'язаними з конфліктом інтересів, що можуть виникати на всіх рівнях організаційної структури Товариства;
  • забезпечення функціонування системи управління ризиками шляхом здійснення своєчасного виявлення, вимірювання, моніторингу, контролю, звітування і надання рекомендацій щодо пом'якшення комплаєнс-ризику;
  • забезпечення контролю за комплаєнс-ризиком, що виникає у взаємовідносинах Товариства з клієнтами та контрагентами.

Начальник юридичного відділу (за сумісництвом)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ДІДЖИТАЛ ФІНАНС»

Фінансові послуги

7 місяців

09.2022 - 04.2023

  • договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, зокрема, договорів щодо врегулювання заборгованості, договорів відступлення прав вимоги), а також внесення змін до таких договорів;
  • приведення у відповідність до регуляторних вимог договорів споживчого кредиту, Правил етичної поведінки та інших документів;
  • комунікація з Національним банком України (підготовка та подача документів на вимогу регуляторного органу, а також пакету документів для внесення змін);
  • підготовка документів та контроль за розміщенням інформації відповідно до ліцензійних умов на веб-сайті Товариства;
  • підготовка (розробка) та внесення змін до локальних нормативних актів Товариства (ПВТР, внесення змін до статуту, положення та інструкції);
  • надання відповідей на запити клієнтів, адвокатів, НБУ;
  • організація проведення Загальних зборів, підготовка протоколів засідань Загальних зборів та внесення реєстраційних змін (комунікація з цих питань з державними реєстраторами та нотаріусами).

Заступник директора Юридичного департаменту

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ ЛАЙФ"

Страхування

7 місяців

09.2022 - 04.2023

  • договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, зокрема, договори страхування, переведення прав та обов’язків та інше), а також внесення змін до таких договорів;
  • комунікація з Національним банком України (підготовка та подача документів на вимогу регуляторного органу, а також пакету документів для внесення змін);
  • самостійне ведення переговорів від імені Товариства з контрагентами та клієнтами;
  • підготовка пакету документів для андеррайтера для здійснення страхових виплат;
  • підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
  • підготовка документів та контроль за розміщенням інформації відповідно до ліцензійних умов на веб-сайті Товариства;
  • підготовка (розробка) та внесення змін до локальних нормативних актів Товариства (ПВТР, внесення змін до статуту, положення та інструкції);
  • надання юридичних висновків та консультацій (Legal Opinion) працівникам та керівництву з питань діяльності компанії;
  • сприяння Кадровій службі у веденні кадрової справи;
  • організація проведення Загальних зборів, підготовка протоколів засідань Загальних зборів та внесення реєстраційних змін;
  • претензійно-позовна робота;
  • керівництво діяльністю Департаменту за відсутності Директора юридичного департаменту;
  • представлення інтересів Товариства під час перевірок, що здійснюються регуляторними органами (підготовка документів, супровід, складання листів та заперечень, відповіді на вимоги та інше);
  • управління поточними справами Департаменту.

Заступник директора з юридичних питань

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НС БУДПРОЕКТ"

Нерухомість та Девелопмент

8 місяців

10.2021 - 06.2022

  • договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, зокрема, договори генерального підряду та договори на проведення проєктних/передпроєктних робіт), а також внесення змін до таких договорів;
  • підготовка документів для отримання дозволу на початок будівництва;
  • ведення кадрової справи;
  • підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
  • організація проведення Загальних зборів, підготовка протоколів засідань Загальних зборів та проведення реєстраційних змін;
  • самостійне ведення переговорів від імені Товариства з постачальниками та контрагентами;
  • надання юридичних висновків та консультацій працівникам та керівництву з питань діяльності Товариства;
  • управління юридичним напрямком Товариства.

Юрисконсульт

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС"

Фінансові послуги

1 рік

09.2020 - 09.2021

  • договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, зокрема, договорів переведення боргу, ЗЕД, зарахування зустрічних вимог, NDA, відповідального зберігання, експедирування, реклами), а також угод про внесення змін до цих договорів, підготовка та погодження протоколів розбіжностей до договорів;
  • підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
  • організація проведення Загальних зборів та Наглядової ради, підготовка протоколів засідань Загальних зборів та Наглядової ради та проведення реєстраційних змін;
  • самостійне ведення переговорів від імені компанії та ділової переписки з контрагентами та клієнтами (проведено більше ніж 500 переговорів);
  • підготовка документації та юридичний супровід організації тендерних закупівель;
  • розробка внутрішньої документації (розроблено близько 20 протоколів, 10 наказів, 15 положень, внесення змін до статуту та ін.);
  • претензійно-позовна робота, а також вирішення спірних ситуацій у досудовому порядку, що знизило кількість позовів на 30%;
  • підготовка документації для проведення сертифікаційного (зовнішнього) аудиту відповідно до МСФЗ та МСА;
  • надання юридичних консультацій та підготовка юридичних висновків;
  • успішна реалізація 2 проєктів (підготовка документів та повний супровід).

Директор Департаменту страхування та юридичного супроводу

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГРІНВУД ЛАЙФ ІНШУРАНС"

Страхування

3 роки 3 місяці

09.2016 - 12.2019

  • договірна робота (усі види договорів);
  • повний супровід та управління страховим та юридичним напрямком Товариства;
  • підготовка (розробка) та внесення змін до локальних нормативних актів Товариства (ПВТР, внесення змін до статуту, положення та інструкції, методичні рекомендації та інше);
  • підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
  • надання юридичних консультацій клієнтам, співробітникам та партнерам, підготовка юридичних висновків;
  • розробка колективного договору та Звіту про корпоративне управління (Annual report);
  • самостійне ведення персональних або телефонних переговорів та листування з клієнтами, партнерами, контролюючими, правоохоронними органами та медичними установами з приводу надання або отримання інформації;
  • верифікація та вивчення контрагентів та страхувальників з подальшим складанням картки ризиків;
  • контроль за виконанням та дотриманням співробітниками норм законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
  • проведення андеррайтингу (формування висновку андеррайтера, застосування андеррайтингових надбавок, складання картки ризику клієнта, розгляд справ з приводу страхового випадку (нарахування та підготовка документів для здійснення виплати страхової суми, підготовка повного пакету документів, підготовка запитів та збір необхідної інформації для перестрахування));
  • керівництво кадровою службою: (кадрове забезпечення, особові справи, посадові інструкції, формування графіку відпусток, штатний розпис);
  • ведення фінансової звітності компанії (періодичні та щорічні звіти для керівництва, підготовка фінансового портфелю компанії, надання роз'яснень бухгалтерії з приводу наявності дебіторської заборгованості за договорами, підготовка та формування актів виконаних робіт з подальшою виплатою комісійної винагороди партнерам);
  • супроводження та участь у перевірках, що здійснюються регуляторними органами;
  • розробка програми заходів щодо конфіденційності інформації;
  • успішна реалізація 4 страхових програм.

За сумісництвом також обіймала посади Відповідального працівника за проведення первинного фінансового моніторингу та Відповідального працівника з охорони праці та протипожежної безпеки.

Старший викладач Юридичного факультету, помічник декана з кураторства

Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

Освіта

11 років 3 місяці

06.2005 - 09.2016

Ключова інформація

  • маю Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю;
  • знання норм корпоративного, господарського, цивільного, трудового права, добре орієнтуюся у галузі сімейного, адміністративного та кримінального законодавства;
  • успішний досвід розробки та складання договорів, додаткових угод, супровідних листів, актів, протоколів;
  • легко орієнтуюся у законодавстві;
  • маю досвід претензійно-позовної роботи (90 % виграшних справ, а також більше 300 підготовлених процесуальних документів);
  • впевнений користувач: «Ліга Закон», Судова влада України, Verdictum, YouControl, інші відкриті державні реєстри;
  • ведення приватної практики: претензійно-позовна діяльність, надання юридичних консультацій фізичним та юридичним особам.

Навчалась в 1 закладі

Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

Юридичний факультет, рівень: спеціаліст, спеціальність "Правознавство"

Київ, 2005

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат ICDL Український цифровий громадянин

Київ, 2022

https://osvita.diia.gov.ua/digigram-share/SL5UFJMeXkBgruYBldCMrQM7PLP0Zy8l 

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Олена Олексіївна

Керівник юридичного відділу/Юрисконсульт/Юрист (єдиний)

Київ

55 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 14 годин тому