Працювала в 7 компаніях 18 років
Фінансові послуги, Страхування, Нерухомість та Девелопмент, Освіта
Головний комплаєнс-менеджер (Юрисконсульт з основної діяльності)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ПОЗИКА"
Фінансові послуги
10 місяців
11.2023 - до теперішнього часу
- договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, включаючи, договори врегулювання простроченої заборгованості та інше), а також внесення змін до таких договорів;
- комунікація з Національним банком України:
- підготовка відповідей на скарги споживачів;
- підготовка та подача документів на вимогу регуляторного органу, а також пакету документів для внесення змін;
- внесення змін до Комплексної інформаційної системи Національного банку України;
- підготовка та подача відомостей про власників істотної участі та остаточних ключових учасників надавачів фінансових послуг у вигляді звітних файлів через Вебпортал Національного банку України тощо.
- підготовка (розробка) та внесення змін до локальних нормативних актів Товариства (положення, інструкції, політики, внесення змін до статуту тощо);
- підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
- підготовка протоколів засідань Загальних зборів учасників Товариства та організація внесення реєстраційних змін;
- надання юридичних висновків та консультацій працівникам та керівництву з питань діяльності Товариства;
- приведення у відповідність до регуляторних вимог договорів споживчого кредиту;
- підготовка документів та контроль за розміщенням інформації відповідно до ліцензійних умов на вебсайті Товариства;
- забезпечення управління ризиками (комплаєнс-ризику), пов'язаними з конфліктом інтересів, що можуть виникати на всіх рівнях організаційної структури Товариства;
- забезпечення функціонування системи управління ризиками шляхом здійснення своєчасного виявлення, вимірювання, моніторингу, контролю, звітування і надання рекомендацій щодо пом'якшення комплаєнс-ризику;
- забезпечення контролю за комплаєнс-ризиком, що виникає у взаємовідносинах Товариства з клієнтами та контрагентами.
Начальник юридичного відділу (за сумісництвом)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ДІДЖИТАЛ ФІНАНС»
Фінансові послуги
7 місяців
09.2022 - 04.2023
- договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, зокрема, договорів щодо врегулювання заборгованості, договорів відступлення прав вимоги), а також внесення змін до таких договорів;
- приведення у відповідність до регуляторних вимог договорів споживчого кредиту, Правил етичної поведінки та інших документів;
- комунікація з Національним банком України (підготовка та подача документів на вимогу регуляторного органу, а також пакету документів для внесення змін);
- підготовка документів та контроль за розміщенням інформації відповідно до ліцензійних умов на веб-сайті Товариства;
- підготовка (розробка) та внесення змін до локальних нормативних актів Товариства (ПВТР, внесення змін до статуту, положення та інструкції);
- надання відповідей на запити клієнтів, адвокатів, НБУ;
- організація проведення Загальних зборів, підготовка протоколів засідань Загальних зборів та внесення реєстраційних змін (комунікація з цих питань з державними реєстраторами та нотаріусами).
Заступник директора Юридичного департаменту
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ ЛАЙФ"
Страхування
7 місяців
09.2022 - 04.2023
- договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, зокрема, договори страхування, переведення прав та обов’язків та інше), а також внесення змін до таких договорів;
- комунікація з Національним банком України (підготовка та подача документів на вимогу регуляторного органу, а також пакету документів для внесення змін);
- самостійне ведення переговорів від імені Товариства з контрагентами та клієнтами;
- підготовка пакету документів для андеррайтера для здійснення страхових виплат;
- підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
- підготовка документів та контроль за розміщенням інформації відповідно до ліцензійних умов на веб-сайті Товариства;
- підготовка (розробка) та внесення змін до локальних нормативних актів Товариства (ПВТР, внесення змін до статуту, положення та інструкції);
- надання юридичних висновків та консультацій (Legal Opinion) працівникам та керівництву з питань діяльності компанії;
- сприяння Кадровій службі у веденні кадрової справи;
- організація проведення Загальних зборів, підготовка протоколів засідань Загальних зборів та внесення реєстраційних змін;
- претензійно-позовна робота;
- керівництво діяльністю Департаменту за відсутності Директора юридичного департаменту;
- представлення інтересів Товариства під час перевірок, що здійснюються регуляторними органами (підготовка документів, супровід, складання листів та заперечень, відповіді на вимоги та інше);
- управління поточними справами Департаменту.
Заступник директора з юридичних питань
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НС БУДПРОЕКТ"
Нерухомість та Девелопмент
8 місяців
10.2021 - 06.2022
- договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, зокрема, договори генерального підряду та договори на проведення проєктних/передпроєктних робіт), а також внесення змін до таких договорів;
- підготовка документів для отримання дозволу на початок будівництва;
- ведення кадрової справи;
- підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
- організація проведення Загальних зборів, підготовка протоколів засідань Загальних зборів та проведення реєстраційних змін;
- самостійне ведення переговорів від імені Товариства з постачальниками та контрагентами;
- надання юридичних висновків та консультацій працівникам та керівництву з питань діяльності Товариства;
- управління юридичним напрямком Товариства.
Юрисконсульт
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС"
Фінансові послуги
1 рік
09.2020 - 09.2021
- договірна робота: складання та погодження договорів (усі види договорів, зокрема, договорів переведення боргу, ЗЕД, зарахування зустрічних вимог, NDA, відповідального зберігання, експедирування, реклами), а також угод про внесення змін до цих договорів, підготовка та погодження протоколів розбіжностей до договорів;
- підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
- організація проведення Загальних зборів та Наглядової ради, підготовка протоколів засідань Загальних зборів та Наглядової ради та проведення реєстраційних змін;
- самостійне ведення переговорів від імені компанії та ділової переписки з контрагентами та клієнтами (проведено більше ніж 500 переговорів);
- підготовка документації та юридичний супровід організації тендерних закупівель;
- розробка внутрішньої документації (розроблено близько 20 протоколів, 10 наказів, 15 положень, внесення змін до статуту та ін.);
- претензійно-позовна робота, а також вирішення спірних ситуацій у досудовому порядку, що знизило кількість позовів на 30%;
- підготовка документації для проведення сертифікаційного (зовнішнього) аудиту відповідно до МСФЗ та МСА;
- надання юридичних консультацій та підготовка юридичних висновків;
- успішна реалізація 2 проєктів (підготовка документів та повний супровід).
Директор Департаменту страхування та юридичного супроводу
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГРІНВУД ЛАЙФ ІНШУРАНС"
Страхування
3 роки 3 місяці
09.2016 - 12.2019
- договірна робота (усі види договорів);
- повний супровід та управління страховим та юридичним напрямком Товариства;
- підготовка (розробка) та внесення змін до локальних нормативних актів Товариства (ПВТР, внесення змін до статуту, положення та інструкції, методичні рекомендації та інше);
- підготовка довіреностей та організація процесу їх видачі, а також подальшого виконання/зберігання, взаємодія з нотаріусами;
- надання юридичних консультацій клієнтам, співробітникам та партнерам, підготовка юридичних висновків;
- розробка колективного договору та Звіту про корпоративне управління (Annual report);
- самостійне ведення персональних або телефонних переговорів та листування з клієнтами, партнерами, контролюючими, правоохоронними органами та медичними установами з приводу надання або отримання інформації;
- верифікація та вивчення контрагентів та страхувальників з подальшим складанням картки ризиків;
- контроль за виконанням та дотриманням співробітниками норм законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- проведення андеррайтингу (формування висновку андеррайтера, застосування андеррайтингових надбавок, складання картки ризику клієнта, розгляд справ з приводу страхового випадку (нарахування та підготовка документів для здійснення виплати страхової суми, підготовка повного пакету документів, підготовка запитів та збір необхідної інформації для перестрахування));
- керівництво кадровою службою: (кадрове забезпечення, особові справи, посадові інструкції, формування графіку відпусток, штатний розпис);
- ведення фінансової звітності компанії (періодичні та щорічні звіти для керівництва, підготовка фінансового портфелю компанії, надання роз'яснень бухгалтерії з приводу наявності дебіторської заборгованості за договорами, підготовка та формування актів виконаних робіт з подальшою виплатою комісійної винагороди партнерам);
- супроводження та участь у перевірках, що здійснюються регуляторними органами;
- розробка програми заходів щодо конфіденційності інформації;
- успішна реалізація 4 страхових програм.
За сумісництвом також обіймала посади Відповідального працівника за проведення первинного фінансового моніторингу та Відповідального працівника з охорони праці та протипожежної безпеки.
Старший викладач Юридичного факультету, помічник декана з кураторства
Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Освіта
11 років 3 місяці
06.2005 - 09.2016
Ключова інформація
- маю Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю;
- знання норм корпоративного, господарського, цивільного, трудового права, добре орієнтуюся у галузі сімейного, адміністративного та кримінального законодавства;
- успішний досвід розробки та складання договорів, додаткових угод, супровідних листів, актів, протоколів;
- легко орієнтуюся у законодавстві;
- маю досвід претензійно-позовної роботи (90 % виграшних справ, а також більше 300 підготовлених процесуальних документів);
- впевнений користувач: «Ліга Закон», Судова влада України, Verdictum, YouControl, інші відкриті державні реєстри;
- ведення приватної практики: претензійно-позовна діяльність, надання юридичних консультацій фізичним та юридичним особам.
Навчалась в 1 закладі
Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Юридичний факультет, рівень: спеціаліст, спеціальність "Правознавство"
Київ, 2005
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат ICDL Український цифровий громадянин
https://osvita.diia.gov.ua/digigram-share/SL5UFJMeXkBgruYBldCMrQM7PLP0Zy8l
Олена Олексіївна
Олена Олексіївна
Керівник юридичного відділу/Юрисконсульт/Юрист (єдиний)
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 14 годин тому