Працював в 7 компаніях   31 рік 9 місяців

Недержавні організації / NGO, Промисловість та Виробництво, Медіа / ЗМІ, Архітектурні та дизайнерські бюро

Logistics Team Leader, Manager

Norwegian Refugee Council / NRC

Недержавні організації / NGO

1 місяць

10.2024 - до теперішнього часу

Управління командою логістики, забезпечення антикорупційної діяльності, прозорості та економічної ефективності у всіх процесах (у закупівлях, управлінні транспортними засобами та активами), нагляд за управлінням усім транспортом і паливом. забезпечення впровадження системи управління автопарком NRC, забезпечення наявності щотижневих планів перевезень, забезпечення своєчасного подання щомісячного звіту про автопарк, розгляд звітів про аварії транспортних засобів, участь у розробці бюджету в сфері логістики, керівництво групою закупівель з метою забезпечення своєчасного та якісного завершення всіх закупівель, робота по забезпеченню наявності планів закупівель для всіх проектів та щоденного контролю за виконанням планів закупівель, відповідальність за процеси попередньої кваліфікації та створення баз даних постачальників та постачальників послуг, відповідальність за процеси попередньої кваліфікації та створення баз даних постачальників та постачальників послуг та інше.

Менеджер з логістики та по роботі з партнерами у сфері закупівель (Logistics Partnership Manager)

ACF (Action Against Hunger, Франція)

Недержавні організації / NGO

3 місяці

06.2023 - 09.2023

Недержавні організації / NGO (ACF (Action Against Hunger), французький гуманітарний фонд. Обов'язки: проведення закупівель в рамках програм згідно політикам та процедурам ACF, вдосконалення їх процедур, консультаційна допомога логістам, менеджерам по роботі з партнерами фонду при проведенні закупівель. Розвиток потенціалу партнерів, тісна співпраця з ними для розуміння проблем та ідей щодо покращення логістичних процесів, розробка відповідних рекомендацій та керівництв, забезпечуючи їх відповідність правилам закупівель ACF, проведення тренінгів. Управління закупівлями, запасами, активами, перевірка та затвердження файлів закупівель, логістично - фінансової документації, проведення перевірок та аудитів.

Провідний спеціаліст з постачання та логістики

Тріада

Промисловість та Виробництво

22 роки 7 місяців

05.2000 - 12.2022

Сфера діяльності: підприємство діяло як маркетингове агентство, потім паралельно підключилося до виробничої сфери - виготовлення упаковки, самоклеючої етикетки, поліграфії, пластикових карток та ін. Обов'язки: закупівлі різних матеріалів , сировини, матеріально – технічне постачання; логістика, організація та контроль за переміщенням товарно-матеріальних цінностей, що закуповуються, робота з підрядними організаціями та постачальниками, організаціями – замовниками. Адміністративне управління підприємством, підлеглим персоналом. Проводив контроль за здійсненням продажу та заходів щодо залучення замовників, супроводом ключових угод від консультації до здачі готової продукції, фінансово-економічної складової підприємства Бюджетування, стратегічне планування; взаємодія з орендодавцями та контролюючими органами.

Керівник відділу

ВРЦП (Вінницький регіональний центр працевлаштування) по європейській програмі TAСIS)

Недержавні організації / NGO

4 роки 11 місяців

06.1997 - 05.2002

Недержавні організації / NGO (ВРЦП, який працював за програмою Європейського Союзу для країн СНД, займався перенавчанням кадрових військовослужбовців на цивільні спеціальності, а також навчанням кваліфікованих фахівців з числа цивільних) Обов'язки: ведення діяльності зі створення бізнес-інкубаторів у різних сферах підприємництва та участь у його роботі, підбір персоналу та складання мотиваційних програм, участь у навчанні персоналу. Робота з партнерами, у т.ч. з партнерських програм інших НДО, логістичне забезпечення ВРЦП.

Заступник керівника відділу реклами, керівник відділу реклами

газета «Подольские Ведомости»

Медіа / ЗМІ

11 місяців

06.1997 - 05.1998

Маркетинг, розробка бюджету, робота з замовниками, персоналом, планування, рекламні кампанії.

Керівник дільниці

Робота за кордоном

Архітектурні та дизайнерські бюро

3 роки 1 місяць

04.1994 - 05.1997

Комплексні реставраційні роботи з екстер'єрами та інтер'єрами історичних будівель. Обов'язки: здійснення комплексного планування і заходів з організації реставраційних робіт на ввіреному об'єкті; адміністрування, керівництво роботами на об'єкті; підбір персоналу; Контроль фінансово-економічної складової робіт, закупівлі різних матеріалів і послуг, логістика.

Конструктор-дизайнер 1-ї категорії, менеджер із закупівель

Вінницький Універмаг (завод з виробництва торгового обладнання)

Промисловість та Виробництво

2 роки 7 місяців

10.1991 - 05.1994

Продаж і установка «під ключ» торгового обладнання власного виготовлення. Обов'язки: Художник-конструктор. Дизайн, інженерна розробка торгового обладнання; супровід угод, починаючи від консультації, закінчуючи установкою; Далі перехід на роботу менеджера з постачання і закупівель (пізніше стає основною роботою) - закупівлі різних матеріалів і послуг, матеріально - технічне постачання, логістика.

Ключова інформація

Опытный менеджер с ориентацией на получение предприятием (компанией) максимальной прибыли и увеличения ее стоимости; Профессионал с большим практическим опытом работы и взаимоотношений с клиентами; Наличие лидерских и управленческих навыков.

Навчався в 3 закладах

Вінницький державний педагогічний інститут

природничо-географічний факультет (хімія, біологія, географія), викладач

Вінниця, 1992

Вінницька художня школа

Художник, середньо-спеціальна

Вінниця, 1986

Вінницький профтехцентр

удожник - дизайнер, конструктор

Вінниця, 1986

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Олександр Пустовит

Вінниця, 2015

Програма TACIS (1997 - 2002)

Тренінги «Активні продажі» (2012, 2015).

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Досвідчений користувач ПК: Office та ін. офісні програми, графічні редактори (Corel Draw, Corel Photo Paint, Adobe Photoshop та ін.).

Военная служба

Проходив військову строкову службу в ЗС з 1987 по 1989 р.р., військовозобов'язаний.

Личные качества

Відповідальність,організованість, здатність швидко навчатися, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, часто виступаю в ролі кризового менеджера.

Увлечения и интересы

Є хоббі

Олександр Васильович

Logistics Partnership Manager LOG

Вінниця

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 19 годин тому