Працювала в 6 компаніях 25 років 1 місяць
Державний сектор, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Реклама та PR-послуги, Освіта
Провідний фахівець з надання послуг роботодавцям
Миколаївський обласний центр зайнятості
Державний сектор
2 роки
07.2022 - до теперішнього часу
Робота в напрямку активних програм від держави. Розподіл та контроль використання коштів по напрямкам програм.
Головний економіст
ТОВ "Об`єднана картонна компанія"
Промисловість та Виробництво
1 рік 4 місяці
10.2020 - 02.2022
Контроль управлінського обліку та перевірка бюджету заводів.
Главный бухгалтер
ООО "ДП СВ Альтера-Николаев"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
12 років 7 місяців
01.2008 - 08.2020
- Підготовка та складання бухгалтерської та податкової звітності;Ведення кадрового обліку та діловодства;Складання фінансових звітів для керівництва;Впевнений користувач MS Office; 1С: "Бухгалтерія", "Банкінг";Організувала ведення бухгалтерського та податкового обліку з нуля;Оптимізувала роботу менеджерів із продажу, скоротивши час, що витрачається на доставку та відправлення товару, що призвело до збільшення товарообігу.Ініціювала та брала участь в організації зони відпочинку для працівників у обідній час.
Головний бухгалтер
ПП "Рекламное агентство 100%"
Реклама та PR-послуги
1 рік 3 місяці
03.2006 - 06.2007
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- Модернізувала ведення бухгалтерського обліку за допомогою встановлення програми 1С.Підприємство;
- Складання податкової звітності та подання її до контролюючих органів.
Провідний спеціаліст бухгалтерії
Миколаївський учбово-науковий інститут Одеського національного університету иім. Мечникова
Освіта
2 роки 1 місяць
08.2002 - 09.2004
- Ведення первинної бухгалтерської документації;
- Робота з казначейством;
- Складання тендерної документації.
Економіст
Жовтневий відділ статистики
Державний сектор
5 років 3 місяці
08.1996 - 11.2001
Збір статистичної інформації;
Звітування до вищого органу підпорядкування;
Проведення перевірок достовірності даних у звітуючих підприємтсв
Ключова інформація
- Знання бухгалтерського обліку, законодавчої та податкової бази;
- Гарні навички користування Microsoft Office, телефонними додатками та Google;
- 1 С 8.3, Medoc
- Вміння ефективно спілкуватися з клієнтами різного віку та соціального статусу.
- Вміння розуміти та підтримувати клієнтів у складних емоційних станах.
- Здатність аналізувати проблеми та знаходити ефективні рішення.
- Ефективне управління часом та організація консультацій.
Навчалась в 3 закладах
ЧНУ імені Петра Могили
психологія
Миколаїв, 2024
Одеський національный політехнічний університет
Економічна кібернетика
Одеса, 2004
Миколаївсьский комерційний технікум.
Бухгалтерський облік та аудит
Миколаїв, 1996
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Коучинг
Пройшла курс навчання у Міжнародній організації коучів та отримала Certificate N 8822279 від 18.12.2022 професійного коуча ICU.
Здобула навички консультування стосовно важливих аспектів життя та бізнесу, використовуя моделі коучинга по міжнародним стандартам.
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальність, вміння швидко приймати рішення;
аналітичний склад розуму;
швидка адаптація до нової роботи та великого масиву інформації;
уважна до діталей;
вміння робити як автономно так і у колективі.
Валентина
Валентина
Спеціаліст з управління інформацією
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/f56a9006-d77a-4d92-9494-ee11481779a6.jpg)
Одеса
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому