Працювала в 6 компаніях   3 роки 8 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Інше, Телекомунікації / Зв'язок

Адміністратор

Ветеринарна клініка РеалВет

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 5 місяців

06.2024 - 10.2025

Основними обов'язками займаної посади була координація клієнтів з питань наявності товарів, послуг, їх вартості, якості, тощо. Консультація як у телефонному режимі так і очно. Ведення клієнтської бази, оформлення пацієнтів. Участь в комунікації між клієнтом та лікарем. Також участь у вирішенні конфліктних ситуацій. Робота з касою, розрахунок, ведення звітів. Викладка товару, контроль терміну придатності, чистоти на вітрині а також залі. • Прийом дзвінків та кореспонденції • Підготовка документів • Контроль за графіком роботи персоналу • Ведення звітності • Обслуговування клієнтів • Розподіл завдань між співробітниками

Адміністратор комп'ютерного клубу

Cyber комп'ютерний клуб

Інше

4 місяці

01.2024 - 05.2024

У мої обов'язки як адміністратора входило забезпечення безперебійної роботи обладнання, відповідь на запитання відвідувачів щодо програмного забезпечення та допомога їм у вирішенні технічних проблем. Ініціатива для підвищення комфорту користувачів, забезпечуючи їм доступ до актуальних програм і ігор. Основні обов'язки ведення звітів, прийом товару, контроль роботи клубу та обладнання. • Зустріч та обслуговування клієнтів • Підтримка чистоти та порядку на робочому місці • Ведення облікової документації • Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами • Організація робочого місця та підтримання порядку • Контроль за дотриманням стандартів обслуговування • Моніторинг технічного стану обладнання • Організація та координація роботи комп'ютерного клубу

Пекар

Джі Ві Сі Груп

Інше

4 місяці

04.2023 - 07.2023

В мої обов'язки як пекара входило випікання різноманітних видів булочок та піц згідно з рецептурою та тех картами. Слідкувала за якістю продукції. Також приймала участь в допомозі колегам (цех упаковки та заготовки), ген прибирання, перерахунки продукції, інвентаризації. • Приготування хлібобулочних та кондитерських виробів • Читання та виконання рецептур • Контроль за процесом випікання • Дотримання санітарних норм та правил • Підготовка тіста і випічки • Підтримання чистоти на робочому місці • Ведення обліку використаних інгредієнтів
  • Обслуговування пекарського обладнання
  • Участь у розробці нових видів продукції
  • Забезпечення якості готової продукції

Бармен офіціант

Паб Бар Iron Hall

Інше

8 місяців

08.2022 - 03.2023

Працювала з моменту відкриття закладу. За весь період праці забезпечувала чистоту, атмосферу закладу. Також приймала участь у врегулюванні конфліктних ситуацій. • Приготування та подача напоїв • Обслуговування гостей у закладі • Підтримання чистоти на робочому місці • Знання меню та рекомендація напоїв • Ведення касових операцій • Участь у створенні нових коктейлів • Дотримання стандартів обслуговування • Контроль за наявністю інгредієнтів та напоїв
  • Організація барної вітрини

оператор телемаркетинга

КВАДРА АСІСТАНС

Телекомунікації / Зв'язок

6 місяців

01.2022 - 07.2022

У моєму досвіді роботи як оператора телемаркетинга мої обов'язки включали здійснення активних телефонних дзвінків для просування продукції/послуг компанії, проведення консультацій з клієнтами, заповнення інформації у СРМ системі, запис відгуків а також допомога у вирішенні питань в телефонному режимі. • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості • Постійне навчання та розвиток професійних навичок

Повар-шаурмист

Burger Time

Інше

3 місяці

06.2021 - 08.2021

Під час роботи поваром-шаурмистом відповідально готувала шаурму та інші страви швидкого харчування згідно тех картам. Забезпечував високу якість продукції та обслуговування клієнтів у відповідності до стандартів безпеки харчування. Ефективно організовувала робоче місце, забезпечуючи швидку обробку замовлень та задоволення потреб клієнтів. • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості • Планування та організація своєї роботи • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Ключова інформація

Готовність до вивчення нових областей діяльності


Адаптивність до різних видів робіт


Здатність швидко навчатися та приймати рішення


Гнучкість у виборі професійних завдань


Здатність працювати в команді та самостійно


Готовність до розвитку в різних напрямках


Універсальність у робочих процесах

Навчалась в 1 закладі

Білоцерківський заклад загальної середньої освіти II-III ступенів з інституційною формою навчання №1

2024

Володіє мовами

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Катерина Юріївна

Рассмотрю все предложения

Біла Церква

22 000 грн

20 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому