Працював в 4 компаніях 3 роки 6 місяців
IT
Level Designer \ Team Lead
Ex2.team
IT
1 рік 11 місяців
12.2022 - 11.2024
- Дизайн рівнів в Unity
- Level design/decor ,blockouts, terrain sculpting, prop placement, NPC navigation, and gameplay scripting
- Менторинг Juniors LD, постановка завдань програмісту, моделлеру, аніматору.
- Projects•
"Sprinter Line", hyper casual game •
“Hero Guys” - hyper casual game
Level Designer VR / mobile
Dadcom games
IT
7 місяців
05.2022 - 12.2022
- Дизайн рівнів для VR, mobile
- Розробка дизайну рівнів від першого блокауту до його кінцевого етапу.
- Level design/decor
- Менторінг Juniors LD
Projects
- "Wild West Train", VR for Oculus quest, shooter
- "Go Green", mobile\ arcade rpg
- AR Univesal Meta - mobile\ crypto game. Action RPG
Game Designer / Level Designer
Heartbeat-games
IT
6 місяців
08.2016 - 02.2017
- Розробка дизайну рівнів
- розробка механіки гри
- наратив
- робота з метриками та аналітика ігрової статистики
- робота над персонажами
- створення мокапів, майндмапів, Ux-Flowдизайн
Game Designer / Level Designer Match-3
Nika Entertainment
IT
3 місяці
11.2015 - 02.2016
- Дизайн рівнів match-3
- розробка нових елементів та рівнів Match-3
- фокус-тестування, аналітика та коригування балансу ігор
- розрахунок та налаштування внутрішньоігрової економіки та монетизації
Ключова інформація
- Основний напрямок роботи: Створення ігрових локацій у щільній взаємодії з геймдизайнерами та 3D художниками.
- Досвід роботи з blockout (розмітка рівня монохромними блоками у будь-якому редакторі);
- Базове розуміння 3D моделінгу;
- Досвід розміщення колайдерів на рівні;
- Досвід роботи з Unity3D;
- розуміння принципів оптимізації локації під мобільні пристрої;
- Проектування, тестування та вдосконалення нових рівнів у Unity;
- Створення кривих складнощів рівнях; Налаштування AI мобів;
- Налаштування конфігурацій ігрових систем.
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
XYZ School. OUTBLOCK Level Design
- Навчався створювати грабельні прототипи на Unity.
- Вигадувати геймплей, ідею та ритм рівня.
- Дизайнувати PvP-карти та рівні для стелс-шутерів від 3 особи.
- Використовувати універсальні принципи левел-дизайну, щоб робити захоплюючі, інтуїтивно зрозумілі рівні незалежно від жанру гри.
Менеджмент ігрових проектів
Оперування ігровими проектами
Certified Scrum Product Owner
Certified Scrum Product OwnerScrumguides з Наталею Трениною,
Створювати затребувані та цінні для бізнесу продукти
Просування мобільних додатків
Нетологія-груп
Просування мобільних додатків
Розробка мобільних ігор та програм для продакт-менеджера
Нетологія-груп
Розробка мобільних ігор та додатків для продакт-менеджера
Додаткова інформація
Особисті якості
Здатність швидко вникнути у суть завдання, знайти способи та інструменти її виконання, а також розуміння, хто може допомогти у цьому питанні.Вміння комунікувати з колегами свого відділу та сусідніми відділами, а також з керівництвом та всіма співробітниками компанії в цілому. Відповідальність та самоорганізованість
Михаило
Михаило
Level designer
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому