Працював в 4 компаніях   3 роки 6 місяців

IT

Level Designer \ Team Lead

Ex2.team

IT

1 рік 11 місяців

12.2022 - 11.2024

  • Дизайн рівнів в Unity
  • Level design/decor ,blockouts, terrain sculpting, prop placement, NPC navigation, and gameplay scripting
  • Менторинг Juniors LD, постановка завдань програмісту, моделлеру, аніматору.
  • Projects•

"Sprinter Line", hyper casual game •

“Hero Guys” - hyper casual game

Level Designer VR / mobile

Dadcom games

IT

7 місяців

05.2022 - 12.2022

  • Дизайн рівнів для VR, mobile
  • Розробка дизайну рівнів від першого блокауту до його кінцевого етапу.
  • Level design/decor
  • Менторінг Juniors LD

Projects

  • "Wild West Train", VR for Oculus quest, shooter
  • "Go Green", mobile\ arcade rpg
  • AR Univesal Meta - mobile\ crypto game. Action RPG

Game Designer / Level Designer

Heartbeat-games

IT

6 місяців

08.2016 - 02.2017

  • Розробка дизайну рівнів
  • розробка механіки гри
  • наратив
  • робота з метриками та аналітика ігрової статистики
  • робота над персонажами
  • створення мокапів, майндмапів, Ux-Flowдизайн

Game Designer / Level Designer Match-3

Nika Entertainment

IT

3 місяці

11.2015 - 02.2016

  • Дизайн рівнів match-3
  • розробка нових елементів та рівнів Match-3
  • фокус-тестування, аналітика та коригування балансу ігор
  • розрахунок та налаштування внутрішньоігрової економіки та монетизації

Ключова інформація

  • Основний напрямок роботи: Створення ігрових локацій у щільній взаємодії з геймдизайнерами та 3D художниками.
  • Досвід роботи з blockout (розмітка рівня монохромними блоками у будь-якому редакторі);
  • Базове розуміння 3D моделінгу;
  • Досвід розміщення колайдерів на рівні;
  • Досвід роботи з Unity3D;
  • розуміння принципів оптимізації локації під мобільні пристрої;
  • Проектування, тестування та вдосконалення нових рівнів у Unity;
  • Створення кривих складнощів рівнях; Налаштування AI мобів;
  • Налаштування конфігурацій ігрових систем.

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

XYZ School. OUTBLOCK Level Design

Інші країни, 2021

  • Навчався створювати грабельні прототипи на Unity. 
  • Вигадувати геймплей, ідею та ритм рівня. 
  • Дизайнувати PvP-карти та рівні для стелс-шутерів від 3 особи.
  • Використовувати універсальні принципи левел-дизайну, щоб робити захоплюючі, інтуїтивно зрозумілі рівні незалежно від жанру гри.

Менеджмент ігрових проектів

Харків, 2017

Оперування ігровими проектами

Certified Scrum Product Owner

Київ, 2017

Certified Scrum Product OwnerScrumguides з Наталею Трениною,
Створювати затребувані та цінні для бізнесу продукти

Просування мобільних додатків

Інші країни, 2017

Нетологія-груп
Просування мобільних додатків

Розробка мобільних ігор та програм для продакт-менеджера

Інші країни, 2016

Нетологія-груп
Розробка мобільних ігор та додатків для продакт-менеджера

Додаткова інформація

Особисті якості

Здатність швидко вникнути у суть завдання, знайти способи та інструменти її виконання, а також розуміння, хто може допомогти у цьому питанні.Вміння комунікувати з колегами свого відділу та сусідніми відділами, а також з керівництвом та всіма співробітниками компанії в цілому. Відповідальність та самоорганізованість

Михаило

Level designer

Харків

1 900 $

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому